Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisinko tsemppiä? Ahdistaa tavata pitkästä aikaa ihmisiä, koska olen lihonut!

Vierailija
20.06.2018 |

Olen lihonut ehkä noin 10-15 kg ja nyt minulla on tiedossa lomareissu, jonka aikana tapaan ihmisiä, jotka ovat viimeksi nähneet minut hoikempana. Ajatus siitä mitä he ajattelevat minut nähdessään ahdistaa, vaikka järjellä ajatellen tajuankin ettei ulkonäköni ole maailman tärkein asia. Tiedän kuitenkin että nämä henkilöt ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä, yhdellä on esimerkiksi silikonirinnat, toinen on usein porukassa arvostellut jonkun siihen kuuluvan painoa jne.

Miten osaisin asettua sen yläpuolelle, enkä pilaisi muuten kovasti odottamaani reissua sillä?

Korjausliikkeitä painoni suhteen olen jo tehnyt pikkuhiljaa viime kuukausien aikana, mutta minun on pakko edetä tässä projektissa hitaasti, koska lihomiseen johtaneet syyt (mm. läheisen kuolema ja jälkeensä jättämät ulosottovelat) ovat verottaneet jaksamistani todella paljon.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pystyisi lähtemään. Onnistuisiko mikään pikadieetti?

Vierailija
2/2 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pystyisi lähtemään. Onnistuisiko mikään pikadieetti?

En usko, että pikadieetti onnistuisi nyt. Hyviä muutoksia olen onnistunut tekemään ja pitämään kiinni niistä. Joku kitukuuri johtaisi varmasti repsahdukseen nyt, koska jaksamiseni on ollut aika kortilla viime aikoina. Terveellisempi ruoka auttaa kuitenkin jaksamaan paremmin.

Haluan lähteä koska en haluaisi antaa kilojeni määritellä sitä mitä voin tai en voi tehdä, ja muutenkin, kaipaan piristystä raskaiden aikojen jälkeen. Näiden ihmisten tapaaminen on kuitenkin vain osa reissua, vaikkakin hyvin ahdistava sellainen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi