Haaveilen..
Siitä, että olisi mies joka haluaisi minua. Kokisi "eläimellistä" himoa, joku "ottaisi" minut, ei siis väkivaltaisesti tms mutta tietänette mitä tarkoitan.
Mutta eiköhän se tämäkin kesä mene ilman seksiä, hajottavaa tällainen, tuntuu että elämästä menee valtavan iso ja tärkeä, ja ihana, osa ohitse..
Kommentit (11)
Voisinko tulla avittamaan teitä. Mennään jonnekin ja toteutetaan fantasianne.
Minä haaveilen ihan yhdestä tietystä miehestä ja siitä, mitä kaikkea haluaisin hänelle ja hänen kanssaan tehdä. Raju rakastelu on yksi niistä haaveista. Oraalinen seksi puolin ja toisin ja moni moni moni ihana asia. Haaveeksi nekin jää.
Minulla on yhteen tyyppiin liittyen sitomis- ja raiskausfantasioita, mutta ovathan ne järjellä ajatellen ihan naurettavia. Mutta onneksi haaveiden ei tarvitsekaan olla järkeviä, tylsäähän se olisi!
Vierailija kirjoitti:
Minä haaveilen ihan yhdestä tietystä miehestä ja siitä, mitä kaikkea haluaisin hänelle ja hänen kanssaan tehdä. Raju rakastelu on yksi niistä haaveista. Oraalinen seksi puolin ja toisin ja moni moni moni ihana asia. Haaveeksi nekin jää.
Kuuluuko tuohon se että sinut on sidottu käsistä kiinni sängyn päätyyn, tai sitten kädet selän taakse ja sinut kaadetaan pöydän päälle mahallesi ja naidaan rajusti takaapäin.
Jos näin on, niin sinä olet minun fantasiani....hassua ☺
No älkää vaan tehkö asialle mitään, kyllä se unelmien ritari ratsastaa karmit kaulassa ovesta valkoisenhohtavalla hepoisella kotinne ovesta sisään ja astuu sitten teidät juuri kuten haluatte.
M
Tulisipa joku kunnon mies ja panisi paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko tuohon se että sinut on sidottu käsistä kiinni sängyn päätyyn, tai sitten kädet selän taakse ja sinut kaadetaan pöydän päälle mahallesi ja naidaan rajusti takaapäin.
Jos näin on, niin sinä olet minun fantasiani....hassua ☺
No joo - mutta enpä taida silti olla sinun fantasiasi nainen oikeasti, koska jos olisin, se olisi TODELLA HASSUA!! =D
Minä en edes haaveile seksistä, isoista lohista kylläkin. Naiseni on ollut niin huonolla annilla ettei kannata edes yrittää.
Isoista lohista haaveilen minäkin, mutta yksi kaudessa riittää mainiosti. Mutta fakta on, että seksiä pitää saada vähintään kerran viikossa koko vuoden, joten noiden saamista ei voi mitenkään verrata keskenään.
Mä ymmärrän täysin ja haaveilen ihan samasta. Mulla on kyl mies mutta meidän seksi on tosi huonoa ja köyhää niin on sama ku ei olis ollenkaa seksiä..