26-vuotias painonnoston Suomen mestari Laura on kuuma kissa
Ainakin näin hopeaketun silmiin.
Kommentit (25)
Niin ja minä olen peruttanut ennenmän kun yksikään mies on ajanut autoa. Hitto, että ärsyynnyn noista naisista, ARGH!
Vierailija kirjoitti:
Fetissi tuokin. Miehillähän niitä riittää.
Kyllä joku Fat-fetissimies kiinnostuu sinustakin, älä huoli. Muuten, kateus on kuolemansynti.
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen puoli = bikinit?
Uskallan veikata, että tuossa Laurassa on enemmän naista kuin sinussa koskaan tulee olemaan. Enkä tarkoita painoasi. LOL
Vierailija kirjoitti:
Niin ja minä olen peruttanut ennenmän kun yksikään mies on ajanut autoa. Hitto, että ärsyynnyn noista naisista, ARGH!
Ärsyynnyt, koska olet kateellinen. Face the facts!
Miksi ihmeessä nuoren naisen tulee riisua itsensä lähes alasti? Ei vartalo tai kauneus ole tärkeää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallan veikata, että tuossa Laurassa on enemmän naista kuin sinussa koskaan tulee olemaan. Enkä tarkoita painoasi. LOL
Minä en saanut kuin väiteltyä itseni tekniikan tohtoriksi ja kerrytettyä painoa 43 kg. Pituus on muuten sentilleen sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä? Siitä, että hän pääsi iltalehden sivuille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muutakaan näiltä parturikampaajakosmelogeilta vetyproksidilta tuoksuvan essuntaskuista löytyy kuin kateellisuuskortti.
Tatuointi ja täysblondius ei tee oikeutta muuten niin kauniille naiselle mutta se varmaan tarkoituskin ettei olisi liian hot!
"Nostan enemmän kun sata kiloinen mies"
Eikö hänen siinä tapauksessa kannata kilpailla 100 kiloisten miesten sarjassa jos näin on,hänhän olisi maailmankaikkeudellinen sensaatio.
Jostain syystä naisilla nousee nuo saavutukset hattuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en saanut kuin väiteltyä itseni tekniikan tohtoriksi ja kerrytettyä painoa 43 kg. Pituus on muuten sentilleen sama.
Vaikutat kireältä, suorituskeskeiseltä ihmiseltä. Onko sinulla elämässäsi jotain sellaista, joka tuottaa sinulle aitoa iloa? Entä pystytkö rentoutumaan ilman, että mieltäsi vaivaa jokin tekemätön asia?
Taitaa muutenkin olla maailmanmestari.. ainakin jos nostaisi penkistä kuten treenattu satakiloinen mies.
Nimi vaan on väärä kun ei löydykkään maailmanmestariluettelosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksitaulukon mukaan sinulla normaalia alhaisempi paino. Kärsitkö syömishäiriöstä?
Naapurin Jaska kirjoitti:
Kuuma kissa? Mistä kohtaa?
Butch-lesbo Jaska. Miksi esiinnyt miehenä?
Aloittaja taitaa nyt olla vähän sekaisin, kun koko ajan tulee uusia aloituksia samasta aiheesta.
Fetissi tuokin. Miehillähän niitä riittää.