Mikä on hinta-laatu suhdeltaan paras Asuinalue Helsingissä?
Kommentit (18)
Herttoniemi.
Metro tuo ja vie tosi kätevästi. Hyvät ulkoilumaastot ja peruspalvelut. Lisäksi Itikseen pääsee muutamassa minuutissa ja siellä on sitten kaikki.
On kuitenkin edullisempaa kuin samantyylinen Munkkivuori lännessä, joka on liikenneyhteyksiltään toivoton pussinperä. Rauhallisempi kyllä eli Hertsikassa on harmittavan paljon juoppoja ja narkkeja
Itä-Pasila. Mutta hinnat nyt kovassa nousussa Triplan takia.
Riippuu varmaan asunnon hintaluokasta aika paljon. Jos halua pelkästään asua halvalla niin joku Jakomäki voisi olla kova valinta. Kunnon betonilähiön itsemurhakuutiossa on halvat neliöt.
Jotkut kehuvat Vuosaarta. Kivat ulkoilumahdollisuudet. En kyllä itse asu siellä.
Pohjois-Helsinki. Siellä on rauhallisia kivoja alueita kuten Puistola, Tapanila, jopa Siltamäki, ja hinnat ovat kuitenkin halvemmat kuin ökyalueilla.
Vierailija kirjoitti:
Pihlis
Ei Pihliksessä mitään asuntoja ole. Uimarantoja ja ravintola vain.
Ei hinnalla väliä, kunhan ****** on vähän. Mikä helsingin alsuinalueista on halvin, mutta samalla vähä********?
Oon asunu vähän ympäri Helsinkiä, mutta Laajasalo on mun ehdoton suosikki. Toinen ihan kiva on Pohjois-Haaga.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kehuvat Vuosaarta. Kivat ulkoilumahdollisuudet. En kyllä itse asu siellä.
Suomen Soumaalia.
Ahrikan sarvi.
Roihuvuori