Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko huonekaluliikkeiden jatkuviin -40 % alennuksiin? Jysk sai uhkasakon.

Vierailija
20.06.2018 |

Jysk sai 100 000 e uhkasakon harhaanjohtavasta mainonnasta, jossa sekoitetaan normaalihinta ja alennushinta. Lisäksi Esim. Jyskin tyyny- ja peittohyllyissä on erikoinen jatkuva hinnoittelu: tuotteissa on kaksi hintaa, joista toinen muka yliviivattu. Tarjousaikaa ei kuitenkaan ole missään.

Masku aloitti noin 3 vuotta sitten -40 % päivät, joita oli muka parin päivän putkissa. Kaikki muut huonekaluliikkeet ovat seuranneet perässä väh. -40 % jatkuvilla alennusmyynneillä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eräällä soffa-firmalla on tämän tästä suuria avajaisia, ja parin viikon päästä alkaa suuri muuttoloppuunmyynti.

Vierailija
2/4 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eräällä soffa-firmalla on tämän tästä suuria avajaisia, ja parin viikon päästä alkaa suuri muuttoloppuunmyynti.

Eikö se ole jo muuttamista jos siirtelee niitä sohvia myymälän sisällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait mitään prosentteja pidä katsella. parempi vertailla että miten paljon maksaa eri liikkeissä samankaltainen tuote.

Vierailija
4/4 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että olen uskonut, koska olen tiennyt, että niiden alennuksien merkitsemisestä on lailla säädetty. Olen siis uskonut, että isot firmat noudattaisivat lakeja. No, Maskusta nyt en ihmettele, mutta en ole tajunnut, että koko ala on noin mätä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä