Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EHdotuksia asuinopaikasta

Vierailija
19.06.2018 |

Hei. Olen keski-ikäinen nainen, ikää on 45 vuotta. Mieheni on minua huomattavasti vanhempi ja hän on asunut viikot muualla töissä jo kohta viisi vuotta. Lapsemme ovat muuttaneet kotoa jo aikoja sitten ja ovat jo todellakin ihan "reilusti" aikuisia. Perustimme uusperheen todella kauan aikaa sitten ja ihan ok meillä tuo perheenpyöritys sujui, yhteisiä lapsia meillä ei ole.
Nyt tilanne on sellainen, että ero on edessä. Aika erillään on tehnyt tehtävänsä ja toki varmaan tuo 18 vuoden ikäerokin. Minulla on nyt sellainen mahdollisuus, että voisin periaatteessa ja käytännössä muuttaa koirien (niitä on 2kpl) kanssa mihin päin Suomea vain. Mihin oikein lähtisitte asumaan vuodeksi? Halu olisi vähän "seikkailla", kun aika varovasti olen tätä elämää elänyt tähän saakka ja lapsiamme kasvattanut, töitä tehnyt, vanhempia hoitanut yms.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. aloittaja jatkaa! Eli tosiaan vuodeksi olisi mahdollista irrottautua, siksi kysyn vinkkejä missä viettää vuosi! Nuo koirulit tosiaan ovat mukana, se aiheuttaa hieman rajoitteita toki.

Vierailija
2/5 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katuma. Suomen Monavoksikin kutsuttu helmi järven rannalla.

Kukaan ei tee töitä, eikä maksa veroja.

Unohtumaton elämys vuoden asumisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirille löytyy paljon ulkoilureittejä asuntojen vieressä olevan järven rantamilta Katumalla. Myös raikkaaseen metsään pääsee melkein kotiovelta.

Vierailija
4/5 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et aiemmin ole pk-seudulla asunut, niin löytänet haluamasi täältä. Lataa tinder puhelimeen. Puumanmetsästäjiä on paljon.

Vierailija
5/5 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! En ole pääkaupunkiseudulla asunut, totta. Nyt olen niin kyllästynyt miehiin, että huhhuh. Tosiaan kun mieheni on reilusti vanhempi kuin itse, niin oman ikäinen mieskin tuntuu tosi nuorelta, saati sitten että olisi nuorempi kuin minä.