Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Aion vaihtaa kesärenkaat vasta juhannuksen jälkeen. Onko kysyttävää?
19.06.2018 |
kysymys otsikossa
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ainoa kerta kun olen vaihtanut autoon renkaan oli kun kumi puhkesi. Varmaan joku maanantai kappale kun ei käytössä kestänyt kuin 15 vuotta. Tyypit puhuu joskus auton katsatuksesta. En oo ikinä nähnyt sellaista tiellä. Turhaan yrittävät jekuttaa.
Alue: Aihe vapaa
Miksi teet turhaa työtä. Minä ajan croossclimate-kesärenkailla ympäri vuoden