Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaimmat/karmeimmat kokemuksesi Tallinnan hotelleista?

Vierailija
19.06.2018 |

Kysyn, koska varasin meille matkan Tallinnaan katsoen vain sijaintia ja hintaa.
*
En paljon matkustaneena luota sivustojen asiakaskommentteihin, koska monet kerrat olen lukenut kaameita kauhutarinoita hotelleista kirppuine, punkkine, luitene ja täineen, ja hotellit ovat osoittautuneet erittäin hyviksi hinta-/laatusuhteeltaan.

Hotellihan on nukkumista ja peseytymistä, ehkä pientä levähdystä, varten; ei siellä asuta kuin matkan ajan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu vain siisteissä tallinnalaisissa hotelleissa (3 eri kertaa)

Vierailija
2/6 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Tallinnasta ei henk. koht. kammokokemuksia ole, mutta varasin vähän samassa hengessä hotellihuoneen Maltalta muutama vuosi takaperin. Tulos oli 2 unetonta yötä suoraan kellarikerroksessa sijaitsevan diskon yläpuolella (ja hotelli + hintaan sisältyneet ateriat olivat muutenkin aivan järkyttävän huonot). Suihkussa en voinut käydä, ja hädintuskin vessassa, koska kylppärissä haisi viereisen kebab- ja grillipaikan eltaantunut öljy aivan tajuttoman voimakkaasti ("ilmastointi" hoitui rakennuksen lävistävän kuilun kautta, ja ritilää ei saanut mitenkään tukittua). Luvattu minikeittiö oli pari keittiökaappia, reikä hellan tilalla, ja munalukolla kiinni laitettu minibaari.

Muutaman tunnin jonotuksen jälkeen (oli paljon tyytymättömiä asiakkaita, mukaanlukien useampi 8-kymppinen pariskunta samassa siivessä meidän kanssa) respasta tuli ei-oota, koska hotelli oli täynnä.

2 yön jälkeen vapautui parempi huone ilman keittiövarustusta, ja saimme hyvityksen hotellilta.

En tosin menisi uudestaan tuohon paikkaan edes ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut vain telegraafissa tallinnassa käydessä.

Se on ainakin ihan ok, aamiainen on hyvä, tilaan sen yleensä huoneeseen aamuksi. Hiljainen ja siisti, joskus aulassa on aikamoinen meno, jos on joku diplomaatti yms. käymässä siellä.

Vierailija
4/6 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli St. Petersbourg vanhassa kaupungissa oli hinta-laatusuhteeltaan mielestäni erittäin hyvä. On myös Tallinnan vanhin hotelli, todella tunnelmallinen jos pitää vanhasta. Aamupala kuului hintaan ja oli oikein hyvä.

Vierailija
5/6 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole karmeita kokemuksia. Olen ollut vain. Iiden tähden hotelleissa. Kaikki ovat hyviä. Riippuu. Mistä tykkää. Minun suosikkini ovay järjestyksessä: telegtraaf, st petersburg, hilton, swisshotel.

Vierailija
6/6 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

St. Petersbourg ja Telegraaf on tosi hyviä hotelleja.

Saa nukkua hyvin ja aamiainen on hyvä.

Hiltonit toimii yleensä aina hyvin, Tallinnassa en tosin ole niitä käyttänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi