Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun alat lihoa, mistä lihot ekana, ja kun laihdut, mistä laihdut ekana?

Vierailija
19.06.2018 |

1. Mistä lihot ekana?
2. Mistä laihdut ekana?

Mietin vain että onkohan nämä yleensä sama paikka? Minä lihon ekana alavatsasta ja lantiolta ja laihdun ekana alavatsasta ja lantiolta. Toisaalta en koskaan liho pidemmälle niin en tiedä miten alkaisin laihtua jos olisi ylimääräistä muualla.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihon mahasta ja laihdun rinnoista (eipä niitä juuurikaan edes ole, joten ne viimeisetkin lähtee...)

Vierailija
22/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihon vatsanseudulta, laihdun rinnoista.

Ok.

Sama. Kasvoihin ei lihominen vaikuta mitenkään ja ihmiset erehtyvät usein pitämään minua hoikkana,

vaikka vyötäröllä on aikamoiset michelinit (siis kun onnistun peittämään ne vaatteilla).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lihominen näkyy (ja tuntuukin) ekana leuan alla ja kaulassa. Myös reisiin tulee paksuutta helposti. Olen nyt saanut hitaalla taktiikalla aika paljon painoa pois. Reidet ovat ohenneet mutta pohkeet säilyneet ainakin vielä turhan tömäkköinä. Käsivarret ohenevat kyynärpäästä alaspäin mutta kyynärpää-olkapää välillä ei kaventumista juuri näy. Eli kovin oudossa järjestyksessä kilot karisevat.

mies 43v.

Vierailija
24/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin paino on lähtenyt ja kasaantunut tasaisesti. Nyt keski-iässä paino putosi ensin ja eniten rinnoista/yläkropasta. Olin ennen vartalomallilta X ja se pysyi painonvaihteluista huolimatta. Nyt olen A-mallia.

Vierailija
25/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoan sääristä, laihdun yläkropasta

Vierailija
26/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino vaihtelee pari kiloa eli 55-57 kg välillä. 

Ei tätä kropasta juuri huomaa, mutta naamasta kyllä. Ja ei ole omaa kuvitelmaani. Ulkopuoliset saattavat sanoa, että olen laihtunut/pyöristynyt. Näen sen itsekin valokuvista kyllä, vaikka peilistä en. 

Eli naama!

Vierailija
27/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihon ensin keskivartalosta ja naamasta tulee taikinanaama. 

Paino lähtee ekana reisistä (mikä on ärsyttävää, koska mulla on lihavanakin melko hoikat reidet) ja kasvoista (mistä tykkään, koska hoikempana kasvoni on aina kauniimmat).

Vierailija
28/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei keräänny kiloja ikinä ylävartaloon. Olen todella hoikka ylävartalolta ja tissitkin on B-kuppi ollut kokoajan, ei ole kasvaneet yhtään siitä eikä varmasti kasvakaan.

Vierailija
29/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihon vyötäröstä, laihdun rinnoista. Epäreilu peli =/

Vierailija
30/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena lihoin reisistä ja takapuolesta,  jos laihdutin, läski lähti samoista kohdista.  Mulla oli aina hoikka, ns. ampiaisvyötärö, jota tietysti leveä lantio korosti.  Jostain syystä nykyään lantio on pysynyt aika samana.

Nyt vanhempana lihon mahasta.  Koskaan ennen mulle ei kertynyt mahamakkaroita, vaan nytpä on sitten niitäkin.  Jos laihdutan, kaikki lähtee ensin naamasta.  Inhottava kierre, haluaisin laihduttaa ainakin viisi, mutta mieluummin kymmenen kiloa, mutta heti jos ryhdyn toimeen, kaikki rasvat naamasta lähtee.  Näytän ihan kuikelolta, kaulakin pitenee.  Voi kuinka minä haluaisin ne leukaläskit!  Mulla ei ole koskaan ollut kaksoisleukaa, ei sen puoleen.  Naamasta laihtuminen vanhentaa kamalasti.  Anoppi aikoinaan tuli nuoremman näköiseksi, kun sai johonkin sairauteensa kortisoonia ja sen mukana tuli palloposket.  Mäkin tarvitsisin nyt sellaiset.