Kun alat laihtua niin mistä kilot lähtevät ensimmäisenä ja mistä viimeisenä?
Itsellä lähtee kasvoista ja yläkropasta sekä reisistä. Vatsa tuntuu olevan tiukimmassa.
Kommentit (28)
Ensimmäiseksi laihdun kasvoista, takapuolesta ja olkavarsista. Sitten seuraavat reidet ja selkä. Vatsasta ei lähde sitten mitään, millään eikä koskaan. Ainakin siltä se tuntuu. Minulla on pehmeä pallovatsa, vaikka BMI olisi 19.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä lähtee kasvoista ja yläkropasta sekä reisistä. Vatsa tuntuu olevan tiukimmassa.
Mulla päinvastoin. Vatsa litistyy, mutta kaksari ei tunnu lähtevän enää ollenkaan eikä sitä saa piiloon kuten vatsan saa. Ja se näyttää ihan hirveältä :-(
ekana lähtee navan yläpuolisesta alueesta= kasvot (posket, kaksoisleuka, silmäluomien turvotus), dekoltee, uuma, yläselän läskit, rinnat
viimeisenä lähtee reisistä ja takapuolesta
Minulla lähtee ekana vatsasta, mutta reisistä, pyllystä ja käsivarsista ei millään. Toisaalta on kivaa että vatsa näyttää suht litteältä vaikka painoa tulisi paljonkin lisää. Toisaalta on ärsyttävää kun sopivia farkkuja ei löydy mistään - joko vyötärö on liian iso tai lantio ihan liian pieni.
Itsellä lähtee ekana vatsasta ja viimeiseksi pyllystä.
Naamasta lähtee ekana, viimesenä alamahasta ja reisistä.
Painovoiman laki tuntuu pätevän tässäkin, eli ylhäältä alas.
Vatsasta lähti aluksi, mutta sitten se pysähtyi. Naamasta ei lähde kans millään, kymmenöisleuka vaan pysyy...