Paljonko olet varannut juhannusviinoihin rahulia
Kommentit (40)
Järkyttävää, miten ihmiset pistävät satoja euroja kurkusta alas. Monissa maissa kuolee tälläkin hetkellä lapsia kirjaimellisesti nälkään ja janoon. Suomessakin on paljon köyhiä lapsiperheitä ja vanhuksia, joiden hyväksi nämä viinarahat voisi mieluummin käyttää.
Aikamoiset säästöt saisi pahan päivän varalle, jos lopettaisi alkoholin käytön ja laittaisi rahat talteen.
Niinpä. Monet ihmiset haluavat vain itselleen nautintoa muista piittaamatta.
0 eur. En ole myöskään kalenterikännääjä.
Käytiin jo Ruotsin puolelta hakemassa punkkua ja muuta. Joku 15e oli 3l tonkka, mutta tuskin yhtenä iltana tuota tyhjennetään. Lapsille limpparia 9e/24tlk.
Kaapissa on pari siideriä, muutama olut ja 2.5 l viiniä. En osta lisää. Jos mökille tulee vieraita, tarjoan saunakaljan ja tai lasin/pari viiniä aattona.
Rahaa noihin meni n 50€.
Pakkasessa on 1,2 kg vasikkaa josta tehdään vitello tonnatoa, tänään ostin isoja ribsejä 4.3kg. Noihin meni rahaa 46€. Lisäksi pari sillipurkkia, tonnikalaa, perunoita, panzanella tarpeet, parit tavalliset salaattitarpeet n 24€. Kakkutarpeet kotona, mansikoihin menee 10€. n 80€ 7 hengen ruokiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä juon Juhannuksena saman verran kuin tavallisena viikonloppuna. En tykkää olla humalassa. Kaaduin pahasti 7 vuotta sitten, kun nousin humalassa portaita ja kompastuin pitkän Hämeen helmaan. Ei ollut kiva tulla tajuihin sairaalassa ja kuulla,että promilleja oli 2.4
No jos tuossa kunnossa olet pystynyt kävelemään, niin olet ainakin joskus tykännyt enemmänkin olla kännissä. Tuossa kunnossa kokemattomampi menettää jo tajuntansa tai on jo todellakin sekaisin kuin seinäkello.
Vierailija kirjoitti:
Pakkasessa on 1,2 kg vasikkaa josta tehdään vitello tonnatoa, tänään ostin isoja ribsejä 4.3kg. Noihin meni rahaa 46€. Lisäksi pari sillipurkkia, tonnikalaa, perunoita, panzanella tarpeet, parit tavalliset salaattitarpeet n 24€. Kakkutarpeet kotona, mansikoihin menee 10€. n 80€ 7 hengen ruokiin.
Ai hitsi, kysymys olikin viinoista. Viiniä, gini ja pastis 129€, mies hakee vielä muutaman oluen
Vierailija kirjoitti:
M 42 tykkää siis pissimisestä. Muutahan holiton olut ei aikaansaa.
Melko harmiton perversio.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
En yhtään
No voi voi, tuleeko tötterö rahat vasta Jussin jälkeen:(
Mitkä on tötterö rahat?
Mulla jäi vaivaamaan mitä on tötterö rahat ja mistä sitä saa?
Pari lonkeroo kaapissa, ne riittää hyvin kun en ole juoppolalli.
Mä luulen, että töttero rahat=lapsilisä. Voin olla väärässäkin.
0 euroa. Voisihan sitä hakea vaikka ostoskärryllisen viinaa jos huvittaisi ihan erikseen rahaa varaamatta, mutta taidanpa jättää väliin.
Meiltä löytyi vielä viime talven Tallinnan reissulta sekä muita lahjaksi saatuja pulloja että tuskin Alkoon tarttee. Näillä mennään