Paljonko olet varannut juhannusviinoihin rahulia
Taitaa olla aika yleinen summa 200-300€
Kommentit (40)
Juhannusjuomat ostettu ulkomailta niin ei niihin montaa kymppiä mennyt ja sai vaikka mitä.
Miksi ensi viikonloppuna menisi enemmän rahaa kuin muina viikonloppuina?
Mulla on juomatonta viinaa vaikka kuinka paljon, eikä niitä taida tulla juotua juhannuksenakaan.
2500-3200€. Meillä ei mitään rapakaljaa juoda. Pari kolme pulloa skumppaa.
M35 kirjoitti:
En yhtään
No voi voi, tuleeko tötterö rahat vasta Jussin jälkeen:(
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
En yhtään
No voi voi, tuleeko tötterö rahat vasta Jussin jälkeen:(
Mitkä on tötterö rahat?
Vierailija kirjoitti:
Tänään hain 24 pulloa alkoholitonta vehnäolutta.
M 42
Paljonko niihin meni rahukkaa - vai maksettiinko sinulle niistä? Eikö pää kestä oikeaa brenkkua?
6 kaljaa
2 x 0.75l punkkua
Mennyt 40 EUR
Ostan vielä 3 l pönikän eli 70 EUR menee.
0
En katso alkoholin nauttimistani kalenterista. Nautin jos tekee mieli, en nauti jos ei tee mieli. Jos tekee mieli niin kaapista aina löytyy se max 3 alkoholiannosta, mitkä illassa menee, yleensä yksi.
En yhtään. Jäkaapissa pari samppispulloa, mutta eipä tee nyt mieli mitään alkopitoista.
En yhtään. Viinejä ja giniä löytyy ennestään kaapista sen verran ettei ole tarvetta ostaa mitään. En tiedä edes tuleeko juhannuksesna juotua alkoholia.
Ei tarvitse erikseen rahaa varata kun kännääminen ei kuulu harrastuksiin.
Minä juon Juhannuksena saman verran kuin tavallisena viikonloppuna. En tykkää olla humalassa. Kaaduin pahasti 7 vuotta sitten, kun nousin humalassa portaita ja kompastuin pitkän Hämeen helmaan. Ei ollut kiva tulla tajuihin sairaalassa ja kuulla,että promilleja oli 2.4
Miksi niihin pitäisi mitään varata?
Ostaa sen mitä mieli tekee..