Rakastunut naimisissa olevaan mieheen
Kommentit (32)
Varattuun rakastunut on orja. Varattu tyytyväisenä kotona, toinen tuskissaan odottelee.
Vierailija kirjoitti:
Varattuun rakastunut on orja. Varattu tyytyväisenä kotona, toinen tuskissaan odottelee.
Mitä v*ttua, vaikka ei edes tiedä toisen rakastavan?
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele hänet istumaan peellä.
Miten se nyt vaikuttaisi asiaan? Tuskin haluaa kuvitella ja varmasti sekin mielikuva olisi söpö.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa että ihastuin itseä 20v vanhempaan mieheen. Ei ole mullakaan kaikki kotona.
Sama. On sellainen hyväkäytöksinen ja charmikas herrasmies, että ikäluokassani harvoin tulee vastaan... tai siis ei ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin vaikeaa noudattaa periaatetta, että mitään romattisia tunteita varattuja kohtaan ei hellitä, eikä mitenkään toimita niin että mitään tuollaista pääsisi syntymään? On itsellekin huomattavasti helpompaa toimia heti oikein kuin myöhemmin kuolettaa tunteitaan, saati syyllistyä typeryyksiin.
Oletko itse joku robotti, joka tuntee vain haluamiaan asioita?
Yleensä se, joka välttää sotkeutumasta varattuun tuntee enemmän, osaa esim. olla empaattinen sille, miltä petetystä puolisosta ja lapsista tuntuisi, eikä lähde tuolle tielle.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Hiljattain tutustuin sattumalta itseäni yli kymmenen vuotta vanhempaan mieheen, joka on niin puoleensavetävä ulkonäöltään sekä käytökseltään. Jos ko. henkilö olisi tullut elämääni jo muutamia vuosia sitten, en kahta kertaa olisi miettinyt... Nyt pitkä parisuhde ja pieni lapsi hankaloittaa.
Kuulostaa aivan minun mieheltäni.
Nimi alkaa kirjaimella M ja paikkakunta Tampere. Olisiko sama?
Minulle hän vannoo ettei jätä meitä koskaan ja tässä on sillä itsellään paljon menetettävää. Joten et ole perheen menetyksen arvoinen.
Ei kannata koskee varattuihin äijiin! Osaavat lässyttää vaikka mitä että saavat seksiä, valittavat eukostaan jne mutta auta armias kun käry käy! Kyllä on kiire ukolla eukkonsa mekon alle ja yleensä he sitten yhdessä haukkuvat ja syyllistävät toisen naisen! Eihän mikään ole ollut ukko kullan syytä, toinen nainen vei väkisin !! Nämä jutut on niin nähty ja kuultu! EHDOTON EI VARATUILLE!
Älä lähde tuohon. Sinä olet se joka itkee katkerimmat kyyneleet. Mies ei tule jättämään muijaansa ikinä. Olet vain halpa hutsu. Leikkikalu. Arvosta itseäsi hyvä nainen ja skippaa ukko!
Vapaita vaihtoehtoja ei ole, koska.....?
Niin minäkin olen. Itsekin olen varattu, suhteessa tosin todella suuria ongelmia. Olen jo pitkään miettinyt eroa, mutta nyt mies on alkanut tosissaan yrittää ja panostaa suhteeseemme. Vaistoaakohan se jotenkin, etten ole enää tässä täysillä mukana ja pelkää menettävänsä mut? On ehkä jo menettänyt. Se toinen on aina mielessä. Hän on eroamassa, mutta tuskin meistä mitään silti tulee. Ei halua heti sitoutua, ja vaikka haluaisikin, niin miksi minuun kaikkine omine sotkuineni?
Olen yrittänyt mielessä kuvitella, että tää ihastumisen kohde kuitenkin parisuhteessa olisi samanlainen valittaja ja ihan yhtä paljon (tai rutkasti enemmänkin) löytyisi niitä huonoja puolia, kuin ihanassa aviomiehessäni. Vähän on auttanut hillitsemään ajatuksia tästä ihastuksesta.