Kuinka ison naisen kanssa voisit olla suhteessa?
Pituusmaksimi nyt lähinnä kiinnostaa, suhteessa miehen omaan pituuteen. Saa naisetkin vastata toki jos kysymys on itselle relevantti.
Kommentit (17)
Pitkillä ihmisillä on iso pää. Kysykää vaihteeksi toisiltanne kuinka suuripäisen ihmisen kanssa voit seurustella.
Vähän vaihtelua otsikoihin...
Itseäni lyhyemmän ellei se sitten ole mallimaisen hoikka eli itseäni pienempi mutta näyttävä
Vierailija kirjoitti:
Pitkillä ihmisillä on iso pää. Kysykää vaihteeksi toisiltanne kuinka suuripäisen ihmisen kanssa voit seurustella.
Ei mulla kyllä oo :D Kämmenet sen sijaan on isot ja vahvat. Siitä on ollu pelkkää hyötyä, avaan esim. purkit, joita pienikokoinen mieheni ei saa auki.
T. 175 cm amatsoni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla kyllä oo :D Kämmenet sen sijaan on isot ja vahvat. Siitä on ollu pelkkää hyötyä, avaan esim. purkit, joita pienikokoinen mieheni ei saa auki.
T. 175 cm amatsoni
Mistä asti 175cm on ollu amatsoni? Kauniin pitkä nainen olet, mutta et mikään amatsoni. Älä anna persjalkojen ja pikkumiesten aliarvioida sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 175 cm amatsoni
Mistä asti 175cm on ollu amatsoni? Kauniin pitkä nainen olet, mutta et mikään amatsoni. Älä anna persjalkojen ja pikkumiesten aliarvioida sua.
Se on ennen kaikkea henkinen tila :)
Olen bi-nainen ja itse n. 160 pitkä ja mielellään alle 170cm nainen.
Sinänsä kuitenkin huvittavaa kun mies taas saa olla piteämpi kun 170cm... mikähän siinäkin on. Ehkä en pidä pitkiä naisia kauniina:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 175 cm amatsoni
Mulla taas on pieni pää, pienet kädet ja pienet jalat :D
T. 180 cm tappi
Olen 180cm mies ja en ole koskaan seurustellut itseäni pidemmän naisen kanssa. Pidän lyhyemmistä naisista. Pitkät naiset näyttävät minusta kolhoilta.
Ei mitään merkitystä. Ehkä joku todella paljon pidempi nainen voisi alkuun tuntua oudolta, mutta oudolta tuntui kun meni ekaa kerta vettä korvaan ja nyt se on täysin normaalia.
Mies 174 cm
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään merkitystä. Ehkä joku todella paljon pidempi nainen voisi alkuun tuntua oudolta, mutta oudolta tuntui kun meni ekaa kerta vettä korvaan ja nyt se on täysin normaalia.
Mies 174 cm
<3 <3 <3
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 174 cm
<3 <3 <3
En ymmärrä.
Yli 165cm ja 200kg en voisi olla.
Jäänyt mieleen kummittelemaan että olisi ollut mielenkiintoista olla itseäni pidemmän kanssa.
-mies 185cm
Olen itse lesbo, ja unelmapituus olisi itseni kanssa samanpituinen, 162 cm +/-2 cm.
Ei ainakaan yli oman pituuden (193 cm)