Menestyisikö veloille tarkoitettu lehti? Kuukausittain juttuja lapsiarjen kauheudesta ja
todistuksia kauheista tilanteista, joissa on nähnyt perheiden lastensa kanssa olevan. Olisiko hyvä idea?
Kommentit (35)
Kyllä saattaisin jopa lukea. Sitten perheellisille pitäisi myös olla lehti missä ylistetään vain perhearkea, ja kuinka vain niin elämässä on sisältöä. Siihen voisi aina liittää myös kuukausittaisen tarinan esim. Tiina Tiinalasta, kuinka hän katuu ettei hankkinutkaan lapsia, vaan kävi sterissä.
Tämä palsta riittää ja täyttää tuon tyhjiön. Veikkaan, että tämän palstan lukeminen on tehokas ehkäisykeino myös miehille.
Olen lastenpuistossa töissä. En itseasiassa tarvitse velalehteä. Täällä näkee kaikenlaista mikä saa pitämään ehkäisyn erittäin voimakkaana. -.-
Minä en ole ikinä halunnut kissaa niin miksi ihmeessä lukisin juttuja kissoista siitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saattaisin jopa lukea. Sitten perheellisille pitäisi myös olla lehti missä ylistetään vain perhearkea, ja kuinka vain niin elämässä on sisältöä. Siihen voisi aina liittää myös kuukausittaisen tarinan esim. Tiina Tiinalasta, kuinka hän katuu ettei hankkinutkaan lapsia, vaan kävi sterissä.
Mutta entä ne perheelliset, jotka katuvat perheellisyyttään? He saattaisivat hyvinkin lukea velojen lehteä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lastenpuistossa töissä. En itseasiassa tarvitse velalehteä. Täällä näkee kaikenlaista mikä saa pitämään ehkäisyn erittäin voimakkaana. -.-
Kerro heti lisää!
Jos se sisältö olisi tuollaista, niin tuskin. Ei mua kiinnosta lapsiperheiden asiat.
Jos olisin vela, en kyllä haluaisi käyttää aikaa lapsiperheiden kauhuista lukemiseen sen enempää kuin sen elämiseenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro heti lisää!
Tässä parhaimmistoa:
1.Lapsi on ensin ravintolassa syönyt mega-burgerimätöt ja ison kipon jäätelöä. Sitten tulee riehumaan puistoon perheen kera. Siinä toki maha saattaa mennä piltillä hieman sekaisin. Seuraavaksi perheen äippä tuleekin pyytämään siivousapua vessaan. Noh, hyvänä asiakaspalvelijana menin ainakin katsomaan miten paha tilanne oli päällä. Paskaa oli seinässä, pitkin lattioita ja pönttöä, siis oikeat huutopaskat kuin oisi räjähtäny tuhannen atomipommin voimalla. En auttanut.
2. Perheenisä saapuu lapsen kanssa puistoon. Lapsi valittaa kuinka mahaan sattuu ja on huono olo muutenkin. Isä vakuuttaa että kyllä liikunta varmasti auttaa. 5 min. myöhemmin lapsi on heittänyt järkyttävät yrjöt naulakkotilaan. Isä pyytää minusta siivousapua. Ojensin tyynesti siivousvälineet ja sanoin että ole hyvä, ja menin takaisin työpisteelleni. Siellä hinkutti ukko menemään lervoja.
3. Lapsi heittelee kaikki tuliaiskaupan lelut pitkin lattiaa. Minua alkaa jo hieman ärsyttämään, joten mainitsen vanhemmille että sanoisivat lapselleen jotain. Äiti tuijottaa puhelintaan ja vaivihkaa huikkaa lapselle että älä viihti kulta....
Meno jatkuu ja menen keräilemään myyntituotteita lattialta. Sanon lapselle että näihin ei kosketa. Palkkioksi saan kipeän potkun sääriluuhun.
Tämä taival on nyt onneksi kuljettu. Lopetan viikon päästä ja lähden työpaikkaan, missä ei lapsiperheitä paljoa näy. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta entä ne perheelliset, jotka katuvat perheellisyyttään? He saattaisivat hyvinkin lukea velojen lehteä.
Miten nyt joku katuisi perheellisyyttään?
Toki voi maalailla mielessän kuvia itsestään Hollywood-tähtenä jne. Mutta useimmilla on realistinen käsitys elämästään.
Näin kuusikymmppisenä sanon, että varmaan paljon heikommilla olisin ilman perhettä ja varmasti useimmilla.
Mutta en tyrmää lehden ideaa siis ollenkaan. Voisin itsekin lukea.
Kun joku valitsee lapsettomuuden, tarvitseeko hän jatkuvaa shokkivalistusta tukemaan valintaansa? Toivottavasti ei tarvitse. Vai tarvitseeko ulkomaille muuttanut jatkuvasti kauhujuttuja Suomesta, kaupunkiin muuttanut kuvottavia uutisia maaseudulta, kirkosta eronnut julmia tarinoita seurakunnista jne.?
Ei kai nykyaan monikaan lehti ylipaansa menesty? Noin vahvasti itsensa pelkan perhestatuksen perusteella identifioivat ovat varmasti liian harvassa lehden ostajakunnaksi. Ruotsissa yritettiin 1990-luvulla lanseerata isalehtea, jossa keskityttiin "isallisiin" juttuihin mutta ei se kauan kai kantanut.
Nää, en minä lapsia vihaa, vaikken itse haluakaan. Ei minun tarvitse vakuutella itselleni, että olen tehnyt minulle parhaiten sopivan ratkaisun. Vähän tuollainen lehti vaikuttaisi siltä, että joku epäilee alitajuisesti asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun joku valitsee lapsettomuuden, tarvitseeko hän jatkuvaa shokkivalistusta tukemaan valintaansa? Toivottavasti ei tarvitse. Vai tarvitseeko ulkomaille muuttanut jatkuvasti kauhujuttuja Suomesta, kaupunkiin muuttanut kuvottavia uutisia maaseudulta, kirkosta eronnut julmia tarinoita seurakunnista jne.?
Jos tarvitsee, niin silloin miettisin oikeasti kahdesti haluaako tosissaan olla lapseton. En tiedä. Perhe-elämässä on paljon hyviä puolia, mutta huonojen puolien lista on vaan kaksinverroin pidempi. Olen lapsesta asti miettinyt että minusta ei varmaan äitiä tule, mutta en mene vannomaan. Käy mitä käy.
Eikös veloilla juurikin pitänyt olla niin paljon ja niin ihanaa omaa elämää ettei siihen lapsia mahdu? Jotenkin karmaiselvalta tuntuu jos hyvä veloille suunnattu aikakauslehti olisi sellainen, että se kertoisi lapsiarjesta vaikka sitten pelkästään sen nurjasta puolesta. Missä se oma elämä?
Vierailija kirjoitti:
Velat tarvii. Hmmmmmm....
Miksi mä tuollaista lukisin? Tiedän, että lapsiperhe-elämä ei ole aina herkkua, mutta en mä noista kauhutarinoista mitään jatkuvia kiksejä saa. Mä olen oman lapsettomuuteni valinnut nimenomaan lapsettomuuden etujen takia, enkä lapsiperhe-elämän huonojen puolien takia.
Voisin kyllä lukea sellaista lehteä, joka olisi suunnattu aikuisille naisille, mutta ilman lapsiaiheita.
Miksi ihmeessä lapsettomat ihmiset sellaista haluaisi lukea.
Miksi te velat ette ole luonnollisesti sinuja lapsettomuutenne kanssa. Miksi haette vauvapalstalta vahvistusta sille että olette muka tyytyväisiä lapsettomuutenne. Tälläinen aloitushan kertoo ihan muuta, se kertoo että olette epävarmoja ja vähän ahdistuneitakin tilanteesta, ettekä aidosti nauti päätöksestänne. Hus, pois vauva palstalta, eläkää aidosti sitä ihanaa onnellista elämäänne, se ei löydy täältä
Joo ja miniöille oma lehti, jossa juttuja kauhuanopeista,