Millainen nainen ei kelpaa kenellekään naiselle?
Vtuttaa. Mikä mussa on vikana? Ihan nuoresta lähtien olisin ollut valmis myös lesbosuhteeseen, mutta kukaan nainen ei ole IKINÄ ollut musta kiinnostunut. Joillekin miehille kelpaisin kyllä. Miksi?
Kommentit (19)
Sama. Miehiä olisi tarjolla ja vielä komeita ja kunnollisia, mutta kun ei kiinnosta. Naista ei vaan ole löytynyt vuosienkaan etsinnän tuloksena...mutta naisen vain tahdon.
Tässä muutamia mahdollisia syitä
- Huono hygienia
- Lihavuus
- Oikeasti epämiellyttävä ulkonäkö
- Ikävä luonne
Miehet on paskoja ja nyt olen vaihtanut naisiin...lesboutta ei vaan valita.
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutamia mahdollisia syitä
- Huono hygienia
- Lihavuus
- Oikeasti epämiellyttävä ulkonäkö
- Ikävä luonne
Mulla on hyvä hygienia, olen hoikka, olen ollut joskus mallina jopa. Luonteeltani olen kiltti, mutta itsetuntoni on hyvin heikko ja olen hieman neuroottinen.
Vierailija kirjoitti:
Hygieniasta johtuva hajuhaitta karkoittaa tehokkaasti kaikki ihmiset, myös mt-ongelmaiset, valittajat, itsekkäät, helevetin rumat yms yms.
En ole epähygieeninen, vaan päinvastoin. Käytän raikastavaa suuvettä ja hammaskalustoni on priimakunnossa sekä hiukset puhtaanpöyheät ja käytän deodoranttia ja pidän puhtaita, raikkaita vaatteita.
En ole ns. täydellisen näköinen kylläkään, vaikka olen malliksi kelvannut. Nenäni on hieman liian iso, poskipäät voimakkaat ja lantioni hieman leveähkö ideaalitapaukseen verrattuna. En vastaa suomalaista naapurintyttömäistä kauneusihannetta, vaikka olen pitkähiuksinen, raikas, tatuoimaton ja hoikka. Mussa on vain jotain vikaa ja lesboille tai bi-naisille en kelpaa lainkaan. :(
Vierailija kirjoitti:
Sama. Miehiä olisi tarjolla ja vielä komeita ja kunnollisia, mutta kun ei kiinnosta. Naista ei vaan ole löytynyt vuosienkaan etsinnän tuloksena...mutta naisen vain tahdon.
Mulla taas mennyt juuri toistepäin. Naisia aina löytynyt, mutta ei miestä vaikka olisin joskus nuorempana ehkä voinut kokeilla uteliaisuuttani heterosuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
En ole ns. täydellisen näköinen kylläkään, vaikka olen malliksi kelvannut. Nenäni on hieman liian iso, poskipäät voimakkaat ja lantioni hieman leveähkö ideaalitapaukseen verrattuna. En vastaa suomalaista naapurintyttömäistä kauneusihannetta, vaikka olen pitkähiuksinen, raikas, tatuoimaton ja hoikka. Mussa on vain jotain vikaa ja lesboille tai bi-naisille en kelpaa lainkaan. :(
Äärestä harva malli on kaunis. Sanotaa ihan suoraan...epävarmuus on piirre, joka näkyy kauas ja se ei viehätä ketään. Miehiä se voi viehättää, kun tälläistä naista on helppo vedättää.
"piireihin" on vaikea päästä mukaan. Ja ne on Suomessa pienet, myös hesassa.
Itse ravasin aika lailla 4-5 vuotta lgbt-tapahtumissa, ennen kuin edes pääsin jutulle ihmisten kanssa. Pari vuotta lisää, ennen kuin tapasin puolisoni.
Ainakaan tuolloin vajaa kymmenen vuotta sitten ujo, naisellisesti pukeutunut ja "piirien" ulkopuolinen nainen ei saanut katsettakaan osakseen. Toivottavasti tilanne on muuttunut!
Voi toki olla, että olet sen verran näyttävä ilmestys, että peruslepakkoa hirvittää :) Kokeilepa seuraavalla kerralla lähteä liikenteeseen turhia pynttäämättä ja jossain ihan peruskuteissa. Neuroottisuutta ei pidä piilotella, 90% lepakoista rakastaa lieviä mielenvikoja :D
Priden juhliin yms. kannattaa mennä mukaan, erityisesti pienempiin tilaisuuksiin, jotka kiinnostaa. Ja muutenkin lesbotapahtumiin oman kiinnostuksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hygieniasta johtuva hajuhaitta karkoittaa tehokkaasti kaikki ihmiset, myös mt-ongelmaiset, valittajat, itsekkäät, helevetin rumat yms yms.
En ole epähygieeninen, vaan päinvastoin. Käytän raikastavaa suuvettä ja hammaskalustoni on priimakunnossa sekä hiukset puhtaanpöyheät ja käytän deodoranttia ja pidän puhtaita, raikkaita vaatteita.
Sitten sä lienet sen verran veemäinen ettei onnistu sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sä lienet sen verran veemäinen ettei onnistu sen takia.
En oo veemäinen. Olen kiltti, melkeinpä nyhverö, tosin erittäin huonoitsetuntoinen, ujo ja hiljainen.
Vierailija kirjoitti:
"piireihin" on vaikea päästä mukaan. Ja ne on Suomessa pienet, myös hesassa.
Itse ravasin aika lailla 4-5 vuotta lgbt-tapahtumissa, ennen kuin edes pääsin jutulle ihmisten kanssa. Pari vuotta lisää, ennen kuin tapasin puolisoni.
Ainakaan tuolloin vajaa kymmenen vuotta sitten ujo, naisellisesti pukeutunut ja "piirien" ulkopuolinen nainen ei saanut katsettakaan osakseen. Toivottavasti tilanne on muuttunut!
Voi toki olla, että olet sen verran näyttävä ilmestys, että peruslepakkoa hirvittää :) Kokeilepa seuraavalla kerralla lähteä liikenteeseen turhia pynttäämättä ja jossain ihan peruskuteissa. Neuroottisuutta ei pidä piilotella, 90% lepakoista rakastaa lieviä mielenvikoja :D
Priden juhliin yms. kannattaa mennä mukaan, erityisesti pienempiin tilaisuuksiin, jotka kiinnostaa. Ja muutenkin lesbotapahtumiin oman kiinnostuksen mukaan.
Olen myös käynyt lesbotapahtumissa ja kukaan ei tuntunut edes vilkaisevan minua. Ilmeisesti näytin liian heterolta, mutta onko se nyt niin ennakkoluuloista? Itse ihastun helposti todella heteromaisen näköisiin naisiin ainakin.
Mulla on käynyt flaksi vain bissejen tai entisten bissejen keskuudessa, sellaiset ikänsä lesbona olleet eivät vilkaisekaan. Yksi sanoi että näytän juurikin liian heterolta ja joltain 5 lapsen äidiltä... jostain syystä bisset mut aina katseesta bongaa kumminkin ja mini on sanonut heistä nähneensä musta heti, että olen naisiin päin.
Eli voiko olla että ihka aidot lesbot on jotenkin ahdaskatseisempia, ja biseksuaalit herkempiä lukemaan ihmisiä?
Outoo, mun lähipiirissä aika monet lesbot ja bisset on ihan tavallisen ja hyvännäköisiä. Ja on tuntuneet löytävän seuraa jopa hetskuja paremmin, lähes kaikki tällä hetkellä vakavassa parisuhteessa. :D Ehkä et vaan liiku "oikeenlaisissa" piireissä?
Tosin liikun humanistipiireissä, saattaa mahdollisesti vaikuttaa asiaan.
Sanoisin ruma ja lihava, mutta kyllä semmoiset rekkiksetkin naisille kelpaa. Huono tuuri?