Mies on päästänyt itsensä rupsahtamaan kaikinpuolin
Eli on tätä nykyä vakavasti ylipainoinen.
Hän ei myöskään enää huolehdi itsestään. Suihkussa käy max 3 kertaa viikossa ja hampaat pesee aamuisin jos huomautan asiasta. On käyttänyt samoja vaatteita koko kesän niitä välissä pesemättä ja sitten kehtaa vaatia seksiä.
Onko väärin että olen ruvennut katselemaan muita miehiä sillä silmällä? Tunnen asiasta huonoa omaatuntoa, mutta en vain enää viehäty miehestäni ja häneen koskeminen suorastaan ällöttää juurikin sen epäpuhtauden takia.
Ja tuntuu että olisin joku kotitalouskone, koska mies ei tee lainkaan kotitöitäkään.
Olen niin loppu tähän tilanteeseen.
Kommentit (14)
Lähtisin jo kotitöiden vuoksi.
Miehesi vaikuttaa joko masentuneelta tai sialta.
Siis nyt on ollut +25 helteitä ja miehesi peseytyy pari kertaa viikossa. Suuseksiä ei ainakaan minulta saisi.
Vierailija kirjoitti:
Masentunut ei ole. On myöntänyt että kyseessä on laiskuus.
Harmittaa kun aluksi hän oli unelmieni mies.
Ei se lihominenkaan niin paljon haittaisi, mutta saastaisuus kylläkin.
Ap
Itse lähtisin hippulat vinkuen karkuun, ennenkuin on liian myöhäistä.
Lisään vielä, että mies ei tee mitään oma-aloitteisesti. Tiskit ja pyykit jäävät minun vastuulleni. Mies jättää käyttämänsä astiat pöydälle johon kerääntyy roskakasa, jonka minä myöhemmin siivoan. Jos pudottaa jotain lattialle, ei nosta sitä. Hitto että alkoi entistä enemmän tympiä koko ukko kun tätä kirjoitan.
Ap
Voisiko tuon ongelman hoitaa puhumalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko sanonut miehelle ihan suoraan - että huono hygienia johtaa vähempään seksiin ja mietit jopa ero sen takia?
Samaten tuo vaatehomma, niiin onko miehelle sopivia vaatteita, kun on lihonutkin ja jos ei ole, niin sano, että nyt menette shoppailemaan uusia vaatteita ja niitä on myös pestävä säännöllisesti.
Menkää myös yhdessä liikkumaan, siinä painokin lähtee.
Oletteko naimisissa ja onko lapsia?
Jos ei, niin lähde vielä kun voit. Kadut muuten myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOletko sanonut miehelle ihan suoraan - että huono hygienia johtaa vähempään seksiin ja mietit jopa ero sen takia?
Samaten tuo vaatehomma, niiin onko miehelle sopivia vaatteita, kun on lihonutkin ja jos ei ole, niin sano, että nyt menette shoppailemaan uusia vaatteita ja niitä on myös pestävä säännöllisesti.
On sanottu moneen otteeseen. Uusia vaatteitakin on ostettu, mutta ovat nyt likaisena pyykkikopassa, kun tein selväksi että vastaa itse omista pyykeistää.
Olen ihan suoraan sanonut että en tahdo antaa edes pusuja, ellei ole hampaitaan pessyt, mutta ei tahdo uskoa.
Tulee tunne että pitää minua itsestään selvyytenä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletteko naimisissa ja onko lapsia?
Jos ei, niin lähde vielä kun voit. Kadut muuten myöhemmin.
Emme ole ja lapsia ei ole.
Ap
Asetupas nyt miehesi asemaan ja kerro millaisen sinun miehesi näkee teidän yhteiselämänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOletko sanonut miehelle ihan suoraan - että huono hygienia johtaa vähempään seksiin ja mietit jopa ero sen takia?
On sanottu moneen otteeseen. Uusia vaatteitakin on ostettu, mutta ovat nyt likaisena pyykkikopassa, kun tein selväksi että vastaa itse omista pyykeistää.
Olen ihan suoraan sanonut että en tahdo antaa edes pusuja, ellei ole hampaitaan pessyt, mutta ei tahdo uskoa.
Tulee tunne että pitää minua itsestään selvyytenä.
Ap
Kuinkahan moni palstamammoista pesee miehensä pyykit?
Nimittäin on miehiä, jotka poikamiehinä ovat olleet täyssikoja - ja sittemmin on saatu kumppani, joka pitää huushollin ja kai itse miehenkin siistinä...
Sano miehelle suoraan, että ero vai parempi hygienia - jos oikeasti tätä mietit!
Siisteys todella on myös kunnioitusta toista kohtaan, vaikka valitettavasti näissä käsityksissä on erojakin ja myös oma lapsuudenperhe vaikuttaa asiaan. Onhan sitä naisiakin, joilla on huono hygienia ja koti sekaisin.
Jos tämä aloitus olisi miehen kirjoittama vaimostaan, olisi se alapeukutettu maanrakoon ja ap verbaalisesti kivitetty.
No hyi hitto. Ei ole värin. Vaihda mieheen joka arvostaa itseään.