Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhan hyvä akka

Kärde
18.06.2018 |

Aikoinaan valitsin itselleni puolisoksi kauniin ja fiksun naisen. Nyt vähä tässä mietityttää yks juttu. Jos teen autoremonttia, hän tulee selän taakse kurkkimaan ja antaa neuvoja. Ihan varovaisesti hennolla äänellä kuiskaa ohjeen, jos huomaa että en oikein tiedä miten toimia. Hänen ohjeet toimii. Jos teen muita ns miesten töitä, talo- tai harrastusväline remonttia niin sama asia. Hän ratkoo ongelmat ennenkuin ehdin itse niitä ratkaista. Hieman laittaa itseä miettimään miten hoidan tämän miehen roolin.. Onko parisuhteissa yleistä tällainen?

No eipä mitään. Sama nainen, vaimoni siis, ei ole koskaan huonolla tuulella. Hän hoitaa kodin, ns perinteiset naisten työt, lapsen jne. Hän ei koskaan patista mua mihinkään. Minä jos kiukuttelen tai olen huonolla tuulella ja jopa nalkutan jostain niin hän ei provosoidu koskaan yhtään. Kuuntelee ja tulee lepyttämään kun huomaa tilanteen niin sallivan. Tiedättekö miltä tuntuu kiukutella asiasta x ja kun toinen ei kiukuttele ikinä mistään. Tulee lapsellinen fiilis. Etenkin kun olen mies jonka tulis olla se rauhallisuus joka sitten rauhoittelee alati kiukuttelevaa akkaansa.

No semmosta se on. Mahtaako tuo vaimo minusta hyötyä muuta sänkyhommat? Pitääköhän tuo vaimo mua jotenkin reppanana kun hän on niin paljon etevämpi ja kypsempi joka asiassa? Itse en koe olevani reppana koska olen vaativan alan ammattimies ja saanut elämässä kyllä kaikenlaista aikaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoparka.

Vierailija
2/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jotenkin tosi hellyttävää että olet tiedostanut tuollaisen seikan. :) Kunhan muistat myös sanallisesti arvostaa naistasi. Tai jotenkin tuntuu, että miehet usein odottavat että naisensa kehuvat heidän taitojaan ylläpitää kotia yms., niin yhtä lailla varmasti naisesta tuntuu mukavalta, että toinen huomioi hänen taitonsa ja panostuksensa suhteenne eteen, ja että ylipäänsä ajattelet hänestä noin.

Mikään tästä ei tee sinusta yhtään vähempää miestä.

Vierailija
4/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kirjoittama aloitus

Vierailija
5/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Porvoossa on tuollaisia naisia.

Vierailija
6/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen. Olen mies ja kirjoitan asiaa. Totta siis. Viestistä voi luulla että olisin epävarma itsestäni. En ole. Saan usein flirttiä tutuilta ja tuntemattomilta naisilta ja itseluottamus on hyvä. Jos jäisin sinkuksi olisi mun helppo löytää naisseuraa. Ja jos vaimo minuun kyllästyisi eikä rakastaisi mua enää niin sitte sille mitään voisi. Ei hän enää olisi unelmieni nainen. Unelmieni nainen rakastaa minua. Kuten vaimo näyttäisi tekevän myös. Mietinkin että riittääkö naisille tosiaan se että mies on vaan mies. Kasvattaa parran ja antaa sängyssä orgasmin? Vissiinkin riittää. :D

Vierailija
7/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, mutta se nainen todella rakastaa sua. Meilläkin on noin, tosin mun on turha kuiskia autoremontteihin neuvoja kun en autoista mitään tiedä.

Vierailija
8/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa. Muutuin kivaksi kun aloin rakastaa miestäni. Aloin rakastaa, koska hän muisti mitä kahvia rakastan, että inhoan keksisuklaata, oli hyvä isä lapsillemme ja antoi mahtavia orgasmeja.

Valitukseni loppui kun aloin rakastaa.

Vierailija
9/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkuista ja hymiöistä päätellen naisen kirjoittama aloitus.

Provoksi paljasti lopullisesti, että viimeiseen 10 vuoteen ei autoihin ole kotona tehty remontteja. Nykyautot ovat niin automatisoituja, että lampunvaihtokin tehdään merkkiliikkeessä.

Vierailija
10/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen otsikon "akka" loi jo epäuskottavan stoorin.

Vierailija
11/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkuista ja hymiöistä päätellen naisen kirjoittama aloitus.

Provoksi paljasti lopullisesti, että viimeiseen 10 vuoteen ei autoihin ole kotona tehty remontteja. Nykyautot ovat niin automatisoituja, että lampunvaihtokin tehdään merkkiliikkeessä.

Kaikilla ei välttämättä ole uutta autoa. Itsekkin ajan vuoden -99 romulla johon voi vielä itse tehdä remppaa.

Vierailija
12/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro vaimollesi että arvostat ja rakastat häntä. Oot varmasti hyvä mies!❤️👍

Vierailija
13/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras provo aikoihin 5/5!

Vierailija
14/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo. Olen muuten testauttanut sekä oman että vaimoni älykkyyden. Olen itse hieman keskivertoa älykkäämpi mensan testin perusteella mutta vaimoni kilauttaa 10-11p enemmän kuin minä samoista testeistä. Onhan hän toki nainen ja tekee ihan samoja älyttömiä juttuja kuin muutkin naiset. Kuten kantaa kaupasta hedelmiä mitkä kerää hedelmäkärpäsiä vain nurkkiin ku kukaan ei niitä syö... tai käyttää pukeutumiseen ja vaatteiden valintaan aivan tolkuttomasti enempi aikaa kuin miehet. Hänen suuntavaisto on myös yhtä heikko kuin naisilla aina on. Onhan nuota. Mutta toki sellaisia ominaisuuksia mitkä ei minua haittaa millään tavoin.

Vierailija
15/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on kyllä jotenkin hivenen sovinistinen asenne naisia kohtaan.

Vierailija
16/20 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule paha akka, tule hyvä akka.

Vierailija
17/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas koen, että ap:lla on ollut tavallisen patriarkaalinen suhtautuminen naisiin, kuten valtaosalla miehistä. Että nainen on ja kuuluu olla pikkuisen alempana ja pikkuisen tyhmempi. Nyt kun kohdalle on sattunut tuollainen itsestään numeroa tekemätön timantti, ap:n sovinistinen maailmankuva on helisemässä. Ja asenteiden ravisteluhan on vain hyväksi. :)

Vierailija
18/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samalla itseään kohtaan. Miehen kuuluisi, naisen pitäisi, tyypillinen nainen...

Ei nykyään tarvitse noudattaa mitään ahdistavaa miehen/naisen kaavaa. Olisitte vaan vapaasti onnellisia sellaisena kuin olette.

Vierailija
19/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samalla itseään kohtaan. Miehen kuuluisi, naisen pitäisi, tyypillinen nainen...

Ei nykyään tarvitse noudattaa mitään ahdistavaa miehen/naisen kaavaa. Olisitte vaan vapaasti onnellisia sellaisena kuin olette.

Joillekkin ehkä sopii paremmin perinteisten sukupuoliroolien noudattaminen parisuhteessa kun tää nykymuodin mukainen sukupuoleton sekoilu.

Vierailija
20/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekkin ehkä sopii paremmin perinteisten sukupuoliroolien noudattaminen parisuhteessa kun tää nykymuodin mukainen sukupuoleton sekoilu.

Joillekin sopii eikä siinä mitään. Alkuperäinen kirjoittaja selvästi koki paineita näistä kaavoista. Eikä moni nainenkaan halua keskittyä toimimaan perinteisenä kodin hengettärenä. Ei ole sekoilua jos perheessä jaetaan työt niin kuin hyvältä tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi