Mikä on pelottavin kauhuleffa?
Kommentit (3740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhuleffat on entisaikojen Ouija-lauta. Saatte varmasti alemman henkitason kivoja "kavereita" seuraksenne. Pelko houkuttaa tietyntyyppisiä alempia henkiä. Kukaan terve ihminen ei halua katsoa kauhua ja on turhaa todistella yhtään kenellekään "kyl mä uskallan", häviätte paljon enemmän mitä edes voitte kuvitella: mielenterveytenne.
"Mä oon varmaankin tosi sairas ihminen, kun oon katsonut älyttömästi kauhuelokuvia."
Oikeasti kauhuelokuvien katsominen voi lievittää pelon tunnetta ja onhan niissä ikärajatkin.Jos kauhuelokuvista joutuu psykoosiin niin sitten muutenkin on psyykkisiä ongelmia. Itse kauhuelokuvat eivät psykooseja aiheuta.
Mikäli ihmisellä on terve ydin, niin hän osaa erottaa hyvän ja pahan, totuuden ja valheen, oikean ja väärän. Olen katsonut jo lapsesta lähtien mitä kauheimpia elokuvia ja väkivaltaa, ennenkuin tuli ikärajat. En ole silti lainkaan väkivaltainen, enkä hermoheikko. En kuitenkaan naiivi. Pahinkaan elokuva ei vedä vertoja ihmisen tosielämän pahuudelle ja se on oikeasti pelottavaa. Elokuvissa on näyttelijät:)
En ole kamalasti katsonut kauhuleffoja ja moni uudemmista näkemättä. Joskus 90-luvulla jotain oon katsonut enemmän.
En muista nimeä, mut viime kesänä jäin katsoon telkkarista sitä ruotsalaisesta juhannuslahkosta kertovaa kauhuelokuvaa ja se oli jotenkin tosi ahdistava kyllä.
En osaa sanoa, mutta jotkut elokuvat olivat niin raakoja ja jännittäviä että tunsin oloni ihan järkyttyneeksi elokuvan loppuessa. Usein piti painaa pausea kun tuntui ettei hermot kestä piinaavaa jännitystä.
Halloween aina vain, pelottavin kautta aikain, vaikka lähes kaiken jo nähnyt tähän ikään.
Uusin versio Texasin moottorisahamurhaajasta, kammottava. Ei sovi herkimmille, raakaa väkivaltaa. Terve ihminen osaa silti jatkaa elämää ilman pelkoa tai menemättä sekaisin. Uniin eivät tule koskaan, vaikka eihän se haitallista ole käsitellä unissaan pelkoja.
Salaisuus pinnan alla, piinavan jännää kummittelua. Olen nähnyt useamman kerran ja vieläkin säpsähdän sitä kohtausta kun Michelle Pfeiffer näkee kylpyammeessa haamun.
Ei ole leffa vaan sarjsäa, mutta pakko on mainita ne milloin minkäkin jenkkiläisen kaupungin kotirouvat.
Oletan, että ne salkkari-risteily-kauhuleffat. En ole uskaltanut katsoa.
Hereditary, tuskin näin koko leffaa kun piti peittää silmiä.
Mä en järkyty kauhuelokuvista, mutta viimeksi kun kävin elokuvissa katsomassa Knock at the Cabin:n niin mun takana olleet nuoret naiset koko aika tuntuivat olevan hysteerisiä ja hokivat "hyi v*ttu, hyi v*ttu". Mulle se leffa oli ihan perus tyypillinen kauhu, mutta niille naisille se kuulosti olevan liikaa.
Eilen katsoin jonkun hai leffan, teinit olivat jumissa jossain vedenalaisessa luolastossa ja haita pyöri ympärillä.
Minulla on ahtaanpaikan ja syvän veden pelko, joten kyllä se kauhuleffasta meni.
Netflixistä löytyvä "Ritual". Aloin katsoa sitä tylsistyneenä ajatuksena, että tämä on varmaan ihan pa""ka ja sitten olin pari kertaa vetää kahvit henkeen kun pelästyin .D
Vierailija kirjoitti:
Eilen katsoin jonkun hai leffan, teinit olivat jumissa jossain vedenalaisessa luolastossa ja haita pyöri ympärillä.
Minulla on ahtaanpaikan ja syvän veden pelko, joten kyllä se kauhuleffasta meni.
Deep blue sea?
Tuo on muuten Renny Harlinin ohjaama elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ahtaanpaikan ja syvän veden pelko, joten kyllä se kauhuleffasta meni.Deep blue sea?
Tuo on muuten Renny Harlinin ohjaama elokuva.
Taisi olla 47 Meters Down. Just tuli telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ahtaanpaikan ja syvän veden pelko, joten kyllä se kauhuleffasta meni.Deep blue sea?
Tuo on muuten Renny Harlinin ohjaama elokuva.Taisi olla 47 Meters Down. Just tuli telkkarista.
Tsiigasin eilisen päivän ohjelmistoa se oli 47 Meters Down: Uncaged. Nyt mua harmittaa kun se jäi näkemättä. Mä kun oon nähnyt sen esiosan. Kai mtv3 näyttää sen uudelleen?
Onks tätä mainittu Tää oli lähinnä ahdistava, pelottavakin kyllä kun ajattelee Cradle will fall. Kertoo perheenäidin sekoamisesta kun isä on työmatkalla ja lapset joutuu pakoilemaan äitiään hyi.
Vierailija kirjoitti:
Stephen Kingin kaikki kirjoittamat elokuvat mm. Hohto koska on psykopaatti pedofiili murhaaja. Pääosan esittäjä myös nimen unohtanut onneksi mutta naaman muistaa. Alku elokuvassa oli tökerösti tehty. Kubrikin elokuvat ja Tarantinon jne.
Montako elokuvaa on tehty joissa ei ole em. hirviöitä ja trannyja joita katsellut tietämättä koko elämänsä ja sarjat myös. Tv ei muuta esitä kuin em saastaa.
Ei Hohdossa kyllä mitään pedofiilimurhaajia ole.
Nyt tuli mieleen toinen leffa mikä ahdisti silloin tosi paljon : Storm warning. Pariskunta joutuu psykopaattiveljesten panttivangeiksi ja kidutettaviksi
Nää molemmat kuuluu Dark Label-sarjaan
Vierailija kirjoitti:
Hereditary, tuskin näin koko leffaa kun piti peittää silmiä.
Minäkin katsoin tämän hiljattain ja oli kyllä häiriintynein elokuva mitä olen vähään aikaan nähnyt. :o Vieläkin ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Salaisuus pinnan alla, piinavan jännää kummittelua. Olen nähnyt useamman kerran ja vieläkin säpsähdän sitä kohtausta kun Michelle Pfeiffer näkee kylpyammeessa haamun.
Yksi suosikeistani! Psykologista jännitystä ja hyvät näyttelijät. Aina pelästyttää ne samat kohdat, vaikka kuinka monta kertaa katsoo. 😀 Samoin The Others.
Aika sekavaa. Mut hei koita pärjätä!