Mikä on pelottavin kauhuleffa?
Kommentit (3740)
The Lords of Salem leffa oli itselleni hämmentävä ja jännittävä elokuva, kun olin teini. En muista siitä paljon mitään, mutta jotkin olennot siitä muistan. Ne olennot muistaakseni olivat karmivia ja aavemainen tunnelma siinä elokuvassa on (jos nyt muistan oikein). Joskus Anttilasta ostin tuon leffan ja sen voisi katsoa uudestaan muistin virkistämiseksi. Sitten kun vielä muistaisin mihin olen jemmannut sen leffan. Rob Zombie ohjannut tuon elokuvan.
Yhdessä Youtube-videon listauksessa oli elokuva, jossa mies muuttaa leikkauksilla toisen miehen mursuksi. Järkytyin niistä vähistä pätkistä joita siinä näytettiin, ja koko ideasta. Olikohan nimi 'sapelihammas' englanniksi, tai jotain. Olen tyytyväinen kun elokuvan nimen olen unohtanut, ja niin haluaisin kaiken muunkin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä Youtube-videon listauksessa oli elokuva, jossa mies muuttaa leikkauksilla toisen miehen mursuksi. Järkytyin niistä vähistä pätkistä joita siinä näytettiin, ja koko ideasta. Olikohan nimi 'sapelihammas' englanniksi, tai jotain. Olen tyytyväinen kun elokuvan nimen olen unohtanut, ja niin haluaisin kaiken muunkin siitä.
Tuo on Tusk. Oli itselleni kaamea elokuva kokemus, kun syksyllä katsoin tuon. Epämiellyttävän fiiliksen se antoi ja oli siinä hiukan jotain tosi miellyttävää. Elokuvan hengessä oli sitä jotain mielekkyyttä ehkäpä.
Sanoisin sitä ahdistavaksi elokuvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan lastenohjelmat
Eikö ne nykypäivän lapset eläkään pumpulissa?
Ringin telkkarista tuleva tyttö jäi moneksi vuodeksi kummittelemaan mieleeni.
Halloween on ehkä maailman paras kauhuelokuva.
Crypt tv youtube kanavaa tuli joskus katsottua iltamyöhäisellä pedissä. Katsokaa jos uskallatte. Sen kanavan suosikki sarjani tulee tässä:
https://youtube.com/playlist?list=PLfarU_76noqq6x-ZBx9ysQN5tDlxn_dgw
Luulisi noiden videoiden virittävän kauhu tunnelmaa, jos vielä myöhäisemmällä alkaa katsoa kauhuelokuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Tusk! Tää oli Netflixissä jossakin vaiheessa kyllä, en tosin muista, oliko suomalaisessa tarjonnassa myös. On joo erikoinen. Tykkäsin.
Miksiköhän kommenttinikin piti poistaa?
Puhuin vaan siinä kommentissa omasta puolestani vaan, kun sanoin "...en suosittele tuota Suspiria (2018) elokuvaa, kun pidin sitä p..kana elokuvana"
Toinen hehkutti sitä leffaa ja saa hehkuttaa jos siitä pitää ja luulisi toisenlaisiakin mielipiteitä saavan ilmaista. Suuri pettymyshän se olisi, jos joku katsoo tuon elokuvan kehujen takia ja lopuksi pettyykin tuohon elokuvaan. Luulisi minunkin näkemykset antavan toisille näkemystä elokuvaan miten siihen kannattaa ennakkoon suhtautua.
Kaikki kritiikki ei ole pahasta. Siinä poistetusta kommentistani, puhuin vain omista, vain omista mielipiteistäni ja kerroin omasta kokemuksestani mitä havainnollistin siitä leffasta elokuvateatterissa. En halveeraanut toisen näkemyksiä, sillä puhuin vain omasta puolestani vaan.
Last Night in Soho elokuvan kävin katsomassa elokuvissa ja varoituksen sanana voin sanoa, että täysin kauhuleffa tuo ei ole, sillä siinä on paljon muitakin elementtejä. Visuaalisesti tosi näyttävä elokuva on ja upeat musiikitkin elokuvassa on.
Psykologista kauhua on, mutta ei toimi täysin kauhu elokuvana.
Yritin yks päivä katsoa Netflixistä Evil Deadin uutta versiota. Oli pakko lopettaa kesken. Tässäpä elokuva niille, jotka tykkäävät demoneista ja oksettavasta verisestä mäiskinnästä. Ei sentään ollut yhtä kuvottava kuin ranskalainen Marttyyrit, mutta mulle riitti. Pysyttelen jatkossa kiltisti manaamiskauhun parissa.