Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pelottavin kauhuleffa?

Vierailija
18.06.2018 |

Kysymys olikin jo otsikossa 😨

Kommentit (3847)

Vierailija
3841/3847 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokonaan tipahtanut kärryiltä uudemmista kauhuelokuvista, olen katsonut mielenterveyteni nimissä paremmaksi olla katsomatta niitä ollenkaan, en katso edes murhasarjoja. Näitten uusien juonikuvioista en tiedä mitään, mikä esim on noiden Annabelle-elokuvien juonena, mikä niissä pelottaa? Kiinnostaa, ovatko kauhuelokuvat muuttuneet aivan ylihirveiksi sitten Manaajan ja Hohdon (jotka olen katsonut).

Vierailija
3842/3847 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun PEPPI PITKÄTOSSU tuli telkkarin läpi! HUI!

Ja veikeä setämies pääsi sitten imeskelemään nupputissejä KJEHRÄH!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3843/3847 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista ole. 

Vierailija
3844/3847 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black christmas, vanha mutta tosi sairas.

Vierailija
3845/3847 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kokonaan tipahtanut kärryiltä uudemmista kauhuelokuvista, olen katsonut mielenterveyteni nimissä paremmaksi olla katsomatta niitä ollenkaan, en katso edes murhasarjoja. Näitten uusien juonikuvioista en tiedä mitään, mikä esim on noiden Annabelle-elokuvien juonena, mikä niissä pelottaa? Kiinnostaa, ovatko kauhuelokuvat muuttuneet aivan ylihirveiksi sitten Manaajan ja Hohdon (jotka olen katsonut).

Conjuring ja Annabelle elokuvien esikuva taitaa olla Hohto. Samankaltaista aavemaista piinaa niissäkin. Aika monissa näkemissäni kauhuissa on halpoja/nopeita ratkaisuja, joten ei ne kovin pelottavia siten ole.

Vierailija
3846/3847 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tsunamileffa impossible

Vierailija
3847/3847 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se uusin Odyssey tuntui kauhulta, kun tuli uniini kohtaus, missä muutun peilin edessä reikäiseksi demoniseksi liskoksi.