Kysy mitä vaan McDonaldsin työntekijältä!
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Olin itsekin 90-luvulla töissä siellä ja kyllä töitä sai tehdä! Ei työnä vaativaa mutta ei siellä luokiteltu hetkeäkään.
*laiskoteltu
Vierailija kirjoitti:
Syötkö itse mäkkiruokaa?
Välillä. Yritän kumminki ottaa aina omat eväät töihin ku alkanu tökkii vähä
Ootko töissä yrittäjän vai Oy:n ravintolassa?
Mikä on teidän ns. perusmiehityksen lukumäärä?
Mikä on pahin moka, jonka oot tehny töissä ja jäitkö siitä kiinni?
Mikä on työntekijöiden ikähaarukka?
t. toinen mäkkiläinen vuodesta -15 :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin itsekin 90-luvulla töissä siellä ja kyllä töitä sai tehdä! Ei työnä vaativaa mutta ei siellä luokiteltu hetkeäkään.
*laiskoteltu
Joo ei oo laiskan miehen hommaa se :D
Vierailija kirjoitti:
Ootko töissä yrittäjän vai Oy:n ravintolassa?
Mikä on teidän ns. perusmiehityksen lukumäärä?
Mikä on pahin moka, jonka oot tehny töissä ja jäitkö siitä kiinni?
Mikä on työntekijöiden ikähaarukka?
t. toinen mäkkiläinen vuodesta -15 :D
Yrittäjän.
Lounasaikaan yleensä kaks kassaa, dt2 kaks +dt1 keittiössä päle + 3 ja paistoaltaiden puolella yks ja välillä saattaa olla yks JPH mikä auttaa siellä missä tarvii.
Kerran ku oli just aamupala loppunu ni aloin tekee feastii ja dqp jne. Sit vähän ajan päästä tuotiin takas hamppari mis oli raaka pihvi :D oli unohtunut aamupala-asetus grilliin. Se oli aika nolo.
17-30v
Tuleeko niistä kamelinvarvastyöhousuista hiertymiä?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko niistä kamelinvarvastyöhousuista hiertymiä?
Ei oo ainakaan vielä :D vaikka epämukavat onki
Vierailija kirjoitti:
Panetteko työaikana?
Eipä siinä oikee kerkee
Kuinka saan huomiseksi Saksasta tilaamani kattilan jos kuuntelen Musea koko ajan?
Miksi Suomen Mäkkäreissä ei ole yhtä hyvää aamiaisvalikoimaa kuin muissa maissa? Esim. Ruotsissa tai Jenkeissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri joka on töissä mäkkärissä sanou, että perheensä hakee hamppareita ym. ilmaiseksi, siis selkaisia jotka muuten hävitettäisiin. Heillä on usen noita hamppareita jääkaapissakin. Totta?
Meillä menee suoraan roskiin 10 minuutin jälkeen, eikä niitä missään jääkaapissa säilytellä :O missä mäkkärissä se on töissä?
mitähän tästä ajattelisi joku nälkää näkevä pieni afrikkalainen lapsi....
toki ymmärrän ettei niitä voida sinne rahdata käytännössä mutta silti mitä tuhlausta
ja saisihan siellä afrikassa useimmissa maissa neljä satoa vuodessa siinä missä suomessa yksi
ja liikaa ihmisiä on maapallolla ennestään. itse päädyin yhteen lapseen
Mäkkäri, jossa olin töissä 2000-luvun alussa: sundae kone oli täynnä sitä 'ainetta' mistä se jätski tehdään. Kundit päätti pestä koneen. Sundaet struuttasivat juomamukeihin, kannet päälle ja pakastimeen. Ja sitten ne päätyivät kotibileisiin.
Ollaanko sieltä tartuntatautisina pois töistä, ettei asiakkaat saa tartuntaa?
Saatteko syödä/juoda ilmaiseksi työvuoron aikana tai jos ette niin millä alennuksella saatte?
Ei mua tartte teititellä vaik oonkin 33!
Miks big macceja ei oo _koskaan_ valmiina? Aina saa venaa
Mikä on esim vuoropäällikköjen palkka?
Mikä on suosikki hamppisi?
Tunnistatko vakiasiakkaat?
Vierailija kirjoitti:
Millainen koulutus sinulla on? Onko sinulla muita tulevaisuudensuunnitelmia, kuin nykyinen työsi?
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomen Mäkkäreissä ei ole yhtä hyvää aamiaisvalikoimaa kuin muissa maissa? Esim. Ruotsissa tai Jenkeissä?
Itekki oon miettinyt tätä. Ja jälkiruuistaki vois ottaa mallii esim jenkeistä!
Meillä on öisin sali kiinni mut kyllä tota tulee vastaan välillä päivävuoroissa mopojonnejen toimesta. Jätetään tarjottimet roskineen pöytään jne. Vähä ku karjasee ni kyl ne sit ne hoitaa