Tilasin H&M. stä vaatetta viidenkymmenen euron arvosta, tänään tuli ilmoitus että tilaus peruttu koska tuotteet loppu!
Eikä ole muuten ensimmäinen kerta .( Tuote löytyy, tilaus lähtee mutta äkkiä tuote onkin loppu.
Taitaa jäädä miun Henkkamaukalta tilaamiset tähän,.,
Kommentit (24)
Ja asiakaspalvelusta selitetään vain, että tuotteiden saatavuus "elää". Kyllä asiakkaan pitäisi saada tilaamansa tuotteet !
Ja joskus, tätä käy. Veemäisintä ikinä:tuotetta 'on saatavilla', mutta sen lisääminen ostoskoriin ei onnistu. Muuten oon ollut h&mään 100% tyytyväinen.
Joo sama käynyt usein. Paras oli kun tuotteet olivat ostoskorissa ja maksun hetkellä pari tuotetta loppuikin. Aika tökeröä että voidaan myydä tuotteita toisten ostoskoreista, nopeat syövät hitaat :0
Jännä että niillä on noin huonot ohjemistot, muilla näkyy viimeistään kassalle mennessä onko tuotetta oikeasti jäljellä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Joo sama käynyt usein. Paras oli kun tuotteet olivat ostoskorissa ja maksun hetkellä pari tuotetta loppuikin. Aika tökeröä että voidaan myydä tuotteita toisten ostoskoreista, nopeat syövät hitaat :0
Tuo sama ongelma on Zalandollakin. Mutta siellä sentään ei pysty maksamaan olemattomia tuotteita.
Yhden ymmärtäisin, mutta kymmeniä vaatteita ja kenkäpari? Eivät edes olleet mitään rajoitetun ajan myytävää erikoismallistoa!
Ap
Hei miettikää oikeasti meitä asiakaspalvelussa olevia.
Saattaa hyvinkin olla h&m vika mutta älkää nyt meihin kohdistakee vihaa.
En uskalla enää tyttäreltä kysellä että mistä tykkää, sillä hirveä pettymys jos vaate ei tulekaan ! Tilaan ja toivon että kelpaa .D Asumme Pieksämäellä, lähin HM Mikkelissä ja sekin aika pieni ja kuppainen. Pitäisi mennä Helsinkiin..
Vierailija kirjoitti:
Yhden ymmärtäisin, mutta kymmeniä vaatteita ja kenkäpari? Eivät edes olleet mitään rajoitetun ajan myytävää erikoismallistoa!
Ap
50 eurolla kymmeniä vaatteita ja kenkäpari? Halpaa on.
Joo ja sitten kun vielä niitä tahtomiaan tuotteita ei löydä kaupungin HenkkaMaukasta ! Tai ainakaan meidän pienestä HenkkaMaukasta ei löydy :/ Ihan eri valikoima kuin netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden ymmärtäisin, mutta kymmeniä vaatteita ja kenkäpari? Eivät edes olleet mitään rajoitetun ajan myytävää erikoismallistoa!
Ap
50 eurolla kymmeniä vaatteita ja kenkäpari? Halpaa on.
Joo, ei ihme, että tuotteet loppu hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että niillä on noin huonot ohjemistot, muilla näkyy viimeistään kassalle mennessä onko tuotetta oikeasti jäljellä vai ei.
Ei näy! Olen onnistuneesti lisännyt ostoskoriin ja tehnyt ostokset. Sitten paketti tullut kotiin ja vasta siinä kohdassa ilmoitus: tuotetta x ei voitu toimittaa, loppunut varastosta.
Olisko tällä jotain tekemistä sen kanssa, että varastot ollut pullollaan myymättömiä tuotteita ja nyt on pienemmät varastot > loppuu useammin kesken? Aika huonoa mainosta silti ja jos alkaa toistumaan, alkaa tilata kokonaan muualta..
273484dudofk kirjoitti:
Hei miettikää oikeasti meitä asiakaspalvelussa olevia.
Saattaa hyvinkin olla h&m vika mutta älkää nyt meihin kohdistakee vihaa.
En minä asiakaspalveluun ole rähissytkään, tiedän että siellä ollaan viattomia tilanteeseen! Ärsyttää vain.
Ap
Mulle käy tuota H&M:llä myös vähän väliä. Tai kävi, en tilaa tuolta enää mitään.
Enimmäkseen tilasin Premium quality -mallistoa. Se oli ”mukavaa” kun 3 viikkoa ennen rantalomaa tilasi jonkun kivan setin lomaa varten, odotti pakettia ja kun se tuli, siellä olikin vain yksi neljästä tuotteesta tai kolme kuudesta. Paketin sisällä sitten 5€:n hyvityskuponki ja viesti ”Olet parhaita asiakkaitamme”. En ole enää asiakkaanne.
Mitä mieltä olette h&m asiakaspalvelusta? Olen jo ottanut sinne puhelimella 20 minuuttia, jonka jälkeen luovuttanut. Sähköpostiin eivät vastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden ymmärtäisin, mutta kymmeniä vaatteita ja kenkäpari? Eivät edes olleet mitään rajoitetun ajan myytävää erikoismallistoa!
Ap
50 eurolla kymmeniä vaatteita ja kenkäpari? Halpaa on.
Joo, ei ihme, että tuotteet loppu hetkessä.
Olisi reilua kertoa asiakkaallekin että sori, haluamaasi tuotetta/kokoa/väriä ei enää ole, eikä antaa asiakkaan vaan tilata hyvässä uskossa tavaraa joka ei sitten koskaan saavukaan.
Tein kerran tilauksen puhelimitse, kun yhteydessä oli jotain häikkää enkä saanut tilausta lähtemään koneeltani "Joo on varastossa.. eiku.. ei olekkaan" . Oli kiva jäädä jännäämään montako tuotetta sieltä lopulta tulee!
Vierailija kirjoitti:
Joo sama käynyt usein. Paras oli kun tuotteet olivat ostoskorissa ja maksun hetkellä pari tuotetta loppuikin. Aika tökeröä että voidaan myydä tuotteita toisten ostoskoreista, nopeat syövät hitaat :0
Oletko nyt ihan tosissasi? Oletko itsekäs, tyhmä vai tietämätön? Tottakai verkkokauppa myy tuotteet oikeille ostajille toisten asiakkaiden ostoskoreista. Yllättyisit, jos tietäisit kuinka paljon ihmiset oikeasti hilloavat tuotteita ostoskoreissa, mutta eivät niitä ikinä tilaa. Verkkokaupan tavoitteena on MYYDÄ. Se, että siirrät tuotteet ostoskoriisi on monelle verkkokaupalle vasta about 10% mahdollisuus, että oikeasti ostat tuotteet.
Saman olen kokenut. Tai osa tilauksesta lähti, mutta jätin paketin hakematta, koska haluamani asu ei olisi tullut kokoon niistä mitä lähettivät.