Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies käyttää joka paikassa aurinkolaseja, sisälläkin

Vierailija
18.06.2018 |

Joskus ottaa lasit pois minuutiksi kun laittaa silmätippoja. Hänellä on ihan normaalin näköiset silmät. Häiritsee kun hän on yli 90% ajasta aurinkolasit päässään. Ei ole sokea tai heikkonäköinen tai niin ainakin sanoo.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin säikehtivän kaunis.

Vierailija
2/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä alkanut deittailemaan Bonon kanssa? Sillä on kuulemma joku silmäsairaus jonka vuoksi käyttää niitä laseja aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilottaa sen kun katselee tissejä ulkona. Viisas mies.

Vierailija
4/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu käytti arskoja sisällä, koska kärsi paniikkihäiriöstä ja hänellä oli "turvallisempi" olo lasit päässä, mutta ei taida päteä tähän tapaukseen, jos mies kerran laittaa niitä tippoja.

Vierailija
5/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli äärimmäisen kuivat silmät. Se aiheutti valonarkuuttakin sen jatkuvan roskantunteen lisäksi. Käytti aurinkolaseja jatkuvasti kunnes vaiva helpotti.

Vierailija
6/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valonarat silmät tai mitä niitä nyt on. KYSY SILTÄ UKKELILTA että miksi käyttää, ei tarvis täällä ihmetellä asiaa.

Vierailija
7/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä silmätippoja laittaa? Normaalit silmät eivät tarvitse mitään silmätippoja.

Vierailija
8/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ainakaan kysy siltä suoraan. Kyselet netissä, työkavereilta, kaupan kassoilta, tuttavilta ja satunnaisilta vastaantulijoilta. Mutta missään nimessä et kysy ihmiseltä itseltään, ok?

Vierailija
9/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on oikeasti tyrmäystippoja. Aurinkolasit on vaan hämäystä. Ei kannata jättää juomia pöytään jos käyt vessassa. Ota tuoppi mukaan.

Vierailija
10/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä sinä vastaavasti uimalaseja jatkuvasti päällä. Katso ymmärtääkö "yskän".

Vierailija
11/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä paneskellessakin ne lasit? Saunassa? Nukkuessa?

Vierailija
12/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on migreeni ja kaikki välkkyvät valot ja kuviot sekä kirkas valo laukaisee herkästi migreenikohtauksen. Kohtauslääkkeitä saa käyttää enintään kahdeksan kertaa kuukaudessa eli käytän aurinkolaseja aina kuin suinkin voin.

Välillä joudun olemaan ilman aurinkolaseja koska monesti aurinkolasipäinen koetaan jotenkin hämäräperäisenä hiipparina. Minulle on suuri onni, että nykyään saa aurinkolaseja omilla vahvuuksillakin. En viitsi aina kaivaa omia kirkkaita silmälasejani esiin kun riisun aurinkolasit vaan olla nökötän sitten puolisokeana jotta ihmiset saavat minusta paremman vaikutelman.

Vierailija
13/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivat silmät tai migreenitaipumusta.

Vierailija
14/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paha valonarkuus. Keväällä 10 minuuttia ulkona ilman aurinkolaseja niin varmasti on pää kipeä.

Ehkä jos sama vika pahempana niin tarvii siksi aurinkolasit sisälläkin?

Vierailija
15/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se näyttää omasta mielestää coolimmalta lasit päässä.

Vierailija
16/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on oikeasti tyrmäystippoja. Aurinkolasit on vaan hämäystä. Ei kannata jättää juomia pöytään jos käyt vessassa. Ota tuoppi mukaan.

Nukahtamisongelmaisena olen miettinyt ottaa itse tyrmäystippoja.

Vierailija
17/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo normaalia, olkoon syy, mikä hyvänsä. Kysy!

Vierailija
18/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä voi olla useita syitä käyttää aurinkolaseja myös pilvisellä säällä.

Itselläni on ollut aina erityisen valonarat ja silmät ja iän myötä kuivat silmät.

Yo sairaalan silmäpkl:lla selvisi perusteellisessa tutkimuksessa että minulla on tavallista ohuemmat sidekalvot silmissäni. Siinä selitys moneen vaivaan ja on kuulema synnynnäinen vaiva. Ei kovin yleinen, mutta monella on sama.

Olen käyttänyt aurinkolaseja aina ja ei tarvitse olla aurinkoista kun koen, että laseista on ollut apua.

Vierailija
19/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jostain kuullut että saadakseen naisen kiinnostumaan pitää olla joku oma juttu, joku millä erottuu joukosta ja saa jutun alkamaan. Tyyppi kulkee päivästä toiseen, tuiskussa ja kaamoksessa aurinkolasit silmillä mutta se matkaan saatu tapailukumppani  ei vaan tartu täkyyn. 

Mystisen aurinkolasimiehen tarina olisi varmaan kuulemisen arvoinen, kysy siltä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme