Tapasin miehen joka ei tiennyt, onko hirvi lihansyöjä vai kasvissyöjä
Ei tunnu tietävän mistään muustakaan mitään. Eikä tuo eläintietämys rajoittunut vain hirveen. Ei myöskään osannut vastata onko kettu lihansyöjä vai kasvissyöjä.
Olen hieman ihmeissäni. Mitä ajatuksia herättää?
Mies on kolmekymppinen.
Kommentit (26)
No - häntä eivät tällaiset jutut kiinnosta. Mikäpä siinä.
Minä tapasin kerran miehen, joka ei tunnistanut kurkkua.
Vierailija kirjoitti:
Oliko hänkin kolmekymppinen?
Kuuklaa, sieltä saat selville. Kasvissyöjä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen
Mä tunsin kerran naisen, joka ei osannut ajaa polkupyörää, siis 45 v.
Hirvi on lihaa, paitsi kasvissyöjillä se on soijahirvi.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen
No huh huh.
Hirvet, naudat ja lampaat sikana syön.
Sinkkumies
Nää nyt on taas näitä. Jos ap on tosissaan pidän ennemminkin häntä tyhmänä, jos ei ymmärrä miten on mahdollista, ettei normaaliälyinen tiedä jotain yksittäistä pikkuasiaa. Toki on tietysti mahdollista, että mainittu mies on tyhmä ja tietämätön, mutten sitä ehkä ihan tuosta voi päätellä.
Tunnen naisen joka ei tiennyt että sariini-myrkyn sulamisaste on -56 celsiusta. On 35-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen naisen joka ei tiennyt että sariini-myrkyn sulamisaste on -56 celsiusta. On 35-vuotias.
Voiko tollasia olla. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu tietävän mistään muustakaan mitään. Eikä tuo eläintietämys rajoittunut vain hirveen. Ei myöskään osannut vastata onko kettu lihansyöjä vai kasvissyöjä.
Mies on kolmekymppinen.
Eläimet eivät ole kasviSsyöjiä, vaan kasviNsyöjiä.
Jäikö koulusi kesken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on kolmekymppinen.
Eläimet eivät ole kasviSsyöjiä, vaan kasviNsyöjiä.
Jäikö koulusi kesken?
Aika monen muunkin koulu on tämän perusteella jäänyt kesken, kun vastauksia lukee.
Surullista tietenkin, että itse et tiennyt ja jouduit kysymään asiaa yhtä tyhmältä mieheltä.
Mielenkiintoisia vastauksia.
Useinhan misseiltä on kyselty yleissivistykseen liittyviä kysymyksiä, kuten kuka on Suomen ulkoministeri tai milloin Suomi itsenäistyi. Moni nainen on tälläkin palstalla pilkannut ja naureskellut kuinka tyhmiä missit ovat, kun eivät tuollaisia tiedä.
Yhtäkkiä kun miehen yleissivistys on sillä tasolla, ettei tiedä onko hirvi lihan- vai kasvinsyöjä, niin se onkin ihan normaalia olla tietämättä, jos aihe ei vaan kiinnosta. Eikä tietenkään ole varmuudella mikään tyhmyyden ja tietämättömyyden merkki.
Jännä havainto.
Vierailija kirjoitti:
Useinhan misseiltä on kyselty yleissivistykseen liittyviä kysymyksiä, kuten kuka on Suomen ulkoministeri tai milloin Suomi itsenäistyi. Moni nainen on tälläkin palstalla pilkannut ja naureskellut kuinka tyhmiä missit ovat, kun eivät tuollaisia tiedä.
Yhtäkkiä kun miehen yleissivistys on sillä tasolla, ettei tiedä onko hirvi lihan- vai kasvinsyöjä, niin se onkin ihan normaalia olla tietämättä, jos aihe ei vaan kiinnosta. Eikä tietenkään ole varmuudella mikään tyhmyyden ja tietämättömyyden merkki.Jännä havainto.
Näin mutuna sanoisin, että tietämättömyys ei myöskään taida enää nykyään olla samanlainen häpeän paikka kuin aikaisemmin? Ajatellaan, että jos tarvitsee tietää jotain niin asian voi googlettaa, ei haittaa vaikka ei valmiiksi tiedä asioita (vaikka kyse olisi aivan perusjutuista).
Kerro sille että hirvet syö enimmäkseen helsinkiläisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiä kun miehen yleissivistys on sillä tasolla, ettei tiedä onko hirvi lihan- vai kasvinsyöjä, niin se onkin ihan normaalia olla tietämättä, jos aihe ei vaan kiinnosta. Eikä tietenkään ole varmuudella mikään tyhmyyden ja tietämättömyyden merkki.Jännä havainto.
Täysin eri asia.
M42
Eipä mitään ihmeempiä.