G: Mitä vihkisormuksesi maksoi ja valitsitko itse?
Kommentit (22)
Olin ihan raunioina, mutta löytyi ja pienensin sen saman tien. Maailman kaunein sormus, usein ihmiset ihailee. Hyvää mainosta kyseiselle pienelle kultakaupalle =))
kuusi timanttia, valkokultaa ja hintaa tais olla n.300 euroa.
mutta on Lapponian kulta/valkokulta/platina sormus jossa iso timannti joten aika kallis varmaan
Kalevala Korun Ikikulta timantti sormus. KK;n sivuilla oli joskus hintoja ja muistaakseni se maksoi jotain 1200¿ tietämillä.
0,38 ct - yksi laadukas timantti kruunu-upotuksella, valkokultainen Tillanderin sormus
Sileä kultainen kolme pientä timanttia tähtiupotuksella.
Katselin vaikka millaisia ja kalliitakin, mutta aina vaan palasin tähän samaan. En tykkää sormuksista joissa on ulokkeita ja se näyttää kihlan kanssa kivalta.
Mies kyllä huokasi helpotuksesta kun kuuli hinnan. Kävin yksin valitsemassa sen ja mies kaiverrutti tekstin ja maksoi.
Minä halusin, että meillä on samanlaiset sormukset, joten en saanut toivomaani vähän leveämpää Kalevala Korun samantyyppistä sormusta. Maksoi muistaakseni n. 70 euroa.
Sukulainen, kultaseppä, teki sen toiveideni mukaisesti. Sain " vähän" sukulaisuus alennusta.. ;) Kaupassa moinen ois maksanut vähintään 3-4-kertaisesti.
Toisaalta siitä on jo yli 10 vuotta aikaa (n. 20000 mk tuolloin siis), eipä tulis nyt laitettua tosiaankaan mihkään sormukseen noin paljon rahaa... mutta nätti se on ja lopun elämääni sitä ylpeänä kannan! Suuret timantit siinä on.
mutta vihkisormus tavallinen valkokultainen renkula ilman timantteja, 350 euroa.
Vierailija:
Sileä kultainen, jossa on kolme timanttia tähtiupotuksella. Mielestäni maailman kaunein ja tärkein sormus :)
Sormus on perinteinen kultainen puolipyöreä rinkula yhdellä upotetulla timantilla
Sandbergin sormus, jossa 7 timanttia.
vihki- ja kihlasormuksista yhdistämällä. Ei maksanut paljoa mutta on sitäkin arvokkaampi ja rakkaampi minulle. Kullassa on timanttileikkauksia, joihin voi sitten joskus istuttaa pieniä timantteja, jos niitä joskus alan kaivata...
Kultainen jossa 7 timanttia yht. 0.42 ct muistaakseni. Maksoi n. 1500¿. Ostettu markkoina 5 vuotta sitten...
Sileä kultainen, jossa on kolme timanttia tähtiupotuksella. Mielestäni maailman kaunein ja tärkein sormus :)
Sileä, koruton platinarengas, valitsin itse.
olisin halunnut kalevalan kaupunki-sormuksen, muttei se yhtään sopinut kihlasormuksen viereen.
sitten ostettiin alle 100 euron sormus. ajateltiin, että ostaa sitten joskus uuden, kauniimman sormuksen.
meillon vaan kihlat jita kumpikaan ei koskaan käytä
Sormus on mieheni suunnittelema ja teetättämä.
Hintaa en tiedä.
Kaunis on ja olen tosi tyytyväinen ihanaan sormukseeni.