Rivitalonaapuri hommasi lorottavan suihkulähteen pihalleen
Mitähän voisi keksiä omalle pihalle? Voisikohan jättää radion soimaan omalle terassille, niin että se peittäisi tuon lorotuksen? Ei kai sitä voi kieltää jos tuo lorotuskin on sallittua?
Kommentit (33)
Otat ämpärin ja alat lorotteleen siihen.Sanot jos kysyy,että alkoi niin kusettaa toi jatkuva lorina...Ja jos oikein v-mäinen haluat olla niin jätät sen kusämpärin lemuamaan sinne.
Hyviä ideoita nuo fairyt ja tuulikellot ja muut, mutta harmi kun ei noita kehtaa toteuttaa muuta kuin mielessään ja toivon vaan, että toinen seinänaapuri sanoisi asiasta jotain tai naapuri itse tajuaisi, ettei sitä tarvitsisi ihan tauotta lorottaa.
Ap
Vie mankka pihalle ja soita Jean Pierre Kuselan Nauravaa kulkuria nonstopina.
Yritä puhua naapurillesi ystävällisesti, että suihkulähteen ääni häiritsee sinua (häiritsisi kyllä minuakin). Jospa naapuri voisi rajoittaa suihkulähteensä käyttöä, niin että se ei olisi jatkuvaa. Voit ainakin yrittää vaikuttaa asiaan, mutta rauhallisesti ja rakentavasti. Toivottavasti saat myönteistä palautetta.
Miksihän mun kommentti meni tarkistukseen.. niin, yritetääs uudelleen.. vaihdetaan asuntoja päikseen, niin sinä pääset eroon veden lorinasta ja minä kiljuvasta seinänaapurista ja hänen vihaisesta, jatkuvasti murisevasta ja haukkuvasta koirastaan. (Triggeröityy murisemaan, haukkumaan ja hyppimään aitaa vasten ihan siitäkin että vien pyykkejä kuivumaan, en voi aran kissani kanssa mennä ikinä pihalle kun en ennen ovesta kulkemista tiedä onko se ulkona vai ei...)
Miksi et voi itse sanoa asiasta, ihan ystävällisesti? En ymmärrä miksi aina valitetaan kaikesta mutta omaa suuta ei voida avata. Ehkä naapuri ei vaan itse älyä, että suihkulähteen ääni häiritsee. Kärsi toki jos ei ole sen vertaa pokkaa, että asian voisi ottaa puheeksi.
Ota mun naapurini pihallesi istumaan. Tykkää istua siellä koko päivän. Polttaa ketjussa tupakkaa ja yskii päälle. Juopottelee iltaisin ja viikonloppuisin ja on erittäin sosiaalinen - kukaan ei pääse ohi ilman, että huutelee jotain "hauskaa". Jos naapurisi uskaltautuu pihalleen, tämä alkaa höpöttää kovasti niitä näitä eikä lähde siitä mihinkään, ellei naapurisi itse pakene takaisin sisään.
Eikä hän pelkää työntekoakaan - viikonloppuisin aloittaa heti aikaisin aamulla mm. lehtipuhaltimella pihan siistimisen.
Lupaan, että naapurisi alkaa etsiä uutta asuntoa muutaman kuukauden sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi itse sanoa asiasta, ihan ystävällisesti? En ymmärrä miksi aina valitetaan kaikesta mutta omaa suuta ei voida avata. Ehkä naapuri ei vaan itse älyä, että suihkulähteen ääni häiritsee. Kärsi toki jos ei ole sen vertaa pokkaa, että asian voisi ottaa puheeksi.
No jos tää aikuinen tapa,eikä se mainitsemani pissaämpäri toimi niin hoida homma kuten minä,avaat ikkunan tuulettaaksesi ja soitat kaverille tai selität perheenjäsenelle isoon ääneen kuinka ärsyttävä lorina naapurin suihkulähteestä lähtee *hups
Käy yöllä paskantamassa siihen suihkulähteeseen. Tee siitä "suklaalähde".
Kai nyt jokainen tietää ettei järjestyssäännöillä tässä maassa ole mitään merkitystä,paljon on sääntöjä mutta se on aivan sama noudattaako niitä vai ei,ei siitä rangaista
Vierailija kirjoitti:
Toi uusi naapuri näyttää olevan niin innoissaan tuosta pikku pihastaan kun pyörii siellä koko ajan takapuoli pystyssä ja istuttaa ja rakentaa jotain. Yrittää vissiin tehdä jotain suomen kauneinta pihaa. Ja nyt kun se asettanut sen lähteensä sinne niin innoissaan ja varmaan maksanutkin siitä paljon, niin tuntuisi niin ikävältä mennä pilaamaan sitä iloa. Toisaalta itse joudun nyt sitten pitämään luukut kiinni koko kesän, enkä viitsi enää pihassa istuskella, mutta kuitenkin valittaminen ei tunnu kivalta. Ehkä pitäisi itse vaan sitten muuttaa jonnekin muualle.
Pieru ääniä kaiuttimista 24h, eiköhän korotus tokene!