Syttyisitkö tämän näköisestä miehestä?
Kommentit (43)
Kyllä! Ja varsinkin jos olisi samanlainen kuin roolihenkilönsä Ross Poldark... Aidan vaan on mun tyyppiä, ei voi mitään.
Olen nähnyt tämän näyttelyä ja siltä pohjalta sanoisin kyllä. Miehekäs ulkonäkö, mutta lämmin ja vähän kiihkeäkin katse.
Vierailija kirjoitti:
Viesti numero 22, ihan paras!
:D
Omakehu haisee.
Mikä teitä vaivaa, ihan ihmeellistä arvostelua... Onhan tuo komea mies. Mutta ei riitä ulkonäkö, pitäisi olla kiva tyyppi myös että sytyttää. Eli oma vastaus on että kyllä, jos synkkaa muutenkin. Pelkän kuvan perusteella ei voi sanoa mitään.
En ulkonäöllisesti syttyisi. Ties miten mukava mies muuten ja sitä kautta sitten saattaisi liekki leimahtaa.
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää tuollaisia karvaturpia.
Mulle taas turpakarvat ja pitkä tukka ovat ehdottomia, mutta tuolla on ihan väärä väritys. Vaalea viikinki sen olla pitää tai edes sinisilmäinen.
En syty ulkomaalaisen näköisistä. Suomiversio muilla kuin ruskeilla silmillä jo menettelisi.
Vierailija kirjoitti:
Kappas. Aidan Turner on äänestetty pari vuotta sitten maailman seksikkäimmäksi mieheksi, mutta ulkonäkö ei kelpaa suominaisille. Mitkä vtun naisten ulkonäköpaineet?
Äänestetty varmaan Seitsämän Päivää lehdessä :D
Vierailija kirjoitti:
Nope!
Tulee heti mieleen joku terrorismistä syytetty..ja syyllinen.
Ajattelin kanssa , että onpa luihun näköinen sälli.
Todellakin sytyttäisi. Aika lailla unelmamieheni näköinen miekkonen.
On komea ja tykkään tummista ja karvaisista miehistä. En ole koskaan kuullutkaan tuosta hepusta
Hyvin erinäköiseksi on mies saatu maskien, kampausten ja omaksutun rooli-ilmeen avulla. Pidän eniten kuvasta, jossa nauraa iloisen näköisenä. Että sen näköinen kyllä kelpaisi.
Outo juttu muuten, kun ihan hiljattain luin tutkimuksen, jonka mukaan naiset pitäisivät enemmän vakavasta ilmeestä kuin hymystä miehellä. Olen sitten kai epätyypillinen nainen, kun mulla nuo menee just päin vastoin, aina! Tykkään iloisista veitikoista, ja sellainen olen itsekin :)
Musta Poldarkin hevonen on paljon kauniimpi ja komeampi kuin ukko sen selässä.
En kyllä syttyisi ilman bensaa ja tulitikkua tuosta miehestä.