Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kuumaa kamaa varastomies on parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
17.06.2018 |

3/5?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tausta voi johdattaa kumppaninvalinnassa henkilöön samoista sosioekonomisista taustoista. Raha on harvoin pelkkä ainoa syy, lähinnä seuraus samanmielisen seuran etsimisestä.

Mutta suurin osa meistä taviksista pariutuu toisten tavisten kanssa. Ei kaikki naiset metsästä lääkäriä tai pankkiiria vaan hyvää kumppania. Missit sun muut maisatorpat vanhevat, heidät on helppo korvata nuoremmalla ja nätimmällä. Ei siis kannata naisen mennä rahan perässä.

Vierailija
42/47 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä kumppanin ammatti ei ole olennainen kunhan käy töissä ja elättää itsensä. Ongelmia tosin voisi taloudellisesti tulla jos lapsia haluttaisiin. Toisaalta en usko, että minulla ja varastomiehellä olisi kovinkaan paljon mitään yhteistä tai edes samoja kiinnostuksen kohteita. Itseasiassa en edes tunne yhtään varastomiestä, enkä edes osaa kuvitella miten ja missä tällaiseen tutustuisin.

"Toisaalta en usko, että minulla ja varastomiehellä olisi kovinkaan paljon mitään yhteistä tai edes samoja kiinnostuksen kohteita."

Tuohan on täysin perusteeton väite. Eihän sitä voi yhtään sanoa mistä joku on kiinnostunut pelkän ammatin perusteella! Todella ahdasmielinen asenne muita ihmisiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastomiehet on melko hotteja, mutta, AH, ahtaajat ne vasta hotteja onkin!

ahtaaja tienaa jotain 3X sen minkä varastomies...

Vierailija
44/47 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkä nyt miehet oikeesti ymmärtä ettei teien ammati vaikutta siihen miten suosittu olette naispiirrissä ja suhdemarkkinoilla. Mä olen ollut rakastunut mieheen joka on myyjä ruokakaupassa , siis vaan niin ihana ihminen ja ottaa kyll jalat ihan heikoks. Mutta toisalta olen antanut pakkeja insinööreille ja monta kerta. Ei ammattista riippu mitään.

Perusrumana miehenä kouluttautuminen ja "hyvän" ammatin hankkiminen on likimain parasta mitä voi tehdä, jos haluaa pariutua. Sitten jos on hyvännäköinen niin ei ole väliä onko varastomies, lääkäri vai työtön

Vierailija
45/47 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahtaajilla yleensä mercedes benz

varastomiehillä honda civic

Vierailija
46/47 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä kumppanin ammatti ei ole olennainen kunhan käy töissä ja elättää itsensä. Ongelmia tosin voisi taloudellisesti tulla jos lapsia haluttaisiin. Toisaalta en usko, että minulla ja varastomiehellä olisi kovinkaan paljon mitään yhteistä tai edes samoja kiinnostuksen kohteita. Itseasiassa en edes tunne yhtään varastomiestä, enkä edes osaa kuvitella miten ja missä tällaiseen tutustuisin.

"Toisaalta en usko, että minulla ja varastomiehellä olisi kovinkaan paljon mitään yhteistä tai edes samoja kiinnostuksen kohteita."

Tuohan on täysin perusteeton väite. Eihän sitä voi yhtään sanoa mistä joku on kiinnostunut pelkän ammatin perusteella! Todella ahdasmielinen asenne muita ihmisiä kohtaan.

Miten niin? En tod tunne yhtään varastomiestä, joten on aika epätodennäköistä , että elämänpiirimme mitenkään risteäisivät arjessa esim harrastusten osalta. Näin on aika loogista ajatella, ettei kiinnostuksen kohteemme ole samoja.

Vierailija
47/47 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3/5?

Mies on ammatista riippumatta kuumaa  kamaa jos ei ryyppää, osaa pukeutua siististi,  käyttäytyä ja keskustella asiallisesti  ja näyttää arvostavansa naisia ihmisinä.

Ei kukaan seukkaa ammatin kanssa, pönttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi