Kuinka kuumaa kamaa varastomies on parisuhdemarkkinoilla?
Kommentit (47)
Markkinoi itsesi logistiikka-alan erikoisasiantuntijan ;)
Tärkeintä on se että tekee työtä ja elättää itsensä.
Tosin varastoon päädytään usein jos ei ole mitään koulutusta, edes amista. Se ei taas välttämättä ole hyvä juttu, nykyään kun koulutus on kaikille mahdollinen
t kouluttamattoman mutta fiksun varastomiehen tytär
Yrittäkä nyt miehet oikeesti ymmärtä ettei teien ammati vaikutta siihen miten suosittu olette naispiirrissä ja suhdemarkkinoilla. Mä olen ollut rakastunut mieheen joka on myyjä ruokakaupassa , siis vaan niin ihana ihminen ja ottaa kyll jalat ihan heikoks. Mutta toisalta olen antanut pakkeja insinööreille ja monta kerta. Ei ammattista riippu mitään.
Riippuu ihan siitä millainen henkilö muuten on. Exäni oli varastomies ja suhde kaatui lopulta siihen, kun hän ei kestänyt sitä, että minä tienaan huomattavasti enemmän ja olen korkeammin koulutettu. Itselleni tuo ei ollut ongelma mutta hänellä ei ilmeisesti ollut hyvä itsetunto.
Sinänsä kumppanin ammatti ei ole olennainen kunhan käy töissä ja elättää itsensä. Ongelmia tosin voisi taloudellisesti tulla jos lapsia haluttaisiin. Toisaalta en usko, että minulla ja varastomiehellä olisi kovinkaan paljon mitään yhteistä tai edes samoja kiinnostuksen kohteita. Itseasiassa en edes tunne yhtään varastomiestä, enkä edes osaa kuvitella miten ja missä tällaiseen tutustuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä markkinoi itseäsi varastomiehenä. Profiloidu toisella tavalla niin vientiä riittää. Esimerkiksi jos osaat soittaa kitaraa niin muusikko rokkarina olet heti kiinnostavampi tuttavuus.
Hyi, muusikkorokkarit jäävät ainakin minulla rämpyttelemään yksikseen. He ovat usein täysin turhia tyyppejä, olevinaan taiteellisia ja herkkiä, mutta pöh, kaikkea muuta. Mies, joka tekee työnsä hyvin ja huolellisesti on aina Mies.
Oppikirjan opetus nro 2: Älä yritä miellyttää kaikkia.
Parempi olla reilusti rokkari kuin olla täysin hajuton ja mauton joska kukaan ei ole kiinnostunut. Ne jotka tykkää rokkareista tosisaan sitten kanssa tykkää. Sama pätee vaikka puntisalilla kolistelevien kanssa. Samantyyppiset ihmiset vetää toisiaan puoleensa. Kunnon muskelikasa salimies on oikein namupala sopivalle naiselle. Vaikka suurin osa naisista ei tykkäisi sellaisesta miehestä. Parempi olla kiinnostava vain kymmenelle prosentille naisista kuin olla tylsä ja harmaa kaikille naisista.
Ihan helvetin hyvä elämänohje. Oikeastaan elämässä vois lähtökohdaksi ottaa sen, että jos et oo ketään elämässäs aikana saanut ärsyyntymään, raivostumaan, hämmentymään tai oudoksumaan sua, et oo elänyt täysillä.
Riippuu siitä kenen kanssa varastomies haluaa suhdetta.
Ei oikein ammatin perusteella pysty vielä sanomaan mitään. Jos varastomies on kunnollinen ja fiksu ja tykkää samoista asioista kuin minäkin, niin mikäs siinä.
Parhaiten oon saanut naista, kun olen sanonut olevani työtön muusikko.
t. pitkä tukkainen DI
UH - minä en oikeasti ymmärrä noita "hottisammatteja", siis että jonkin ammatin harjoittajat olisivat jotenkin viran puolesta hotteja. Jos olet hottis, olet sitä, olipa ammattisi mikä tahansa.
Ja ihan aiheen vierestä: kaikkein vähiten ymmärrän sitä, kun ihmiset kuolaavat joidenkin poliisien ja palomiesten perään. Tunnen molemmista ammattikunnista paljon nimenomaan miehiä, ja suurin osa on aivan.... yäk!
Vierailija kirjoitti:
t. pitkä tukkainen DI
Osaisitko tiukan paikan tullen soittaa jotain instrumenttia eli miten pitkälle pystyisit teeskentelemään muusikkoa.
Vierailija kirjoitti:
UH - minä en oikeasti ymmärrä noita "hottisammatteja", siis että jonkin ammatin harjoittajat olisivat jotenkin viran puolesta hotteja. Jos olet hottis, olet sitä, olipa ammattisi mikä tahansa.
Ja ihan aiheen vierestä: kaikkein vähiten ymmärrän sitä, kun ihmiset kuolaavat joidenkin poliisien ja palomiesten perään. Tunnen molemmista ammattikunnista paljon nimenomaan miehiä, ja suurin osa on aivan.... yäk!
Kai ne poliisit ja palomiehet mielletään turvallisiksi ja rauhallisiksi. Ja onhan ainakin palomiesten oltava hyväkuntoisia.
Sanoisin, et varastolla työskentely ei ole plussa eikä miinus. Varastomiehen kiinnostavuus riippuis siis hyvin paljon siitä, millainen mies ois työn ulkopuolella.
Oon ite työskennellyt varastolla (kesätöissä siivoojana) ja siellä oli pari kohtalaisen hyvännäköistä, ryhdikästä ja sopivasti flirttiä varastomiestä. Kyllä oisin ainakin treffeille yms. lähtenyt, jos joku heistä ois tehnyt aloitteen. Eivät olleet mun tyyppiä ns. henkisesti mut fyysisesti sen sijaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. pitkä tukkainen DI
Osaisitko tiukan paikan tullen soittaa jotain instrumenttia eli miten pitkälle pystyisit teeskentelemään muusikkoa.
Oon myös muusikko, keikkaillut jo 80 luvulta lähtien.
Varastomies on aika huono ammatti, mutta jos varastomies on komea ja fiksu niin arvo nousee siitä. Itse varastomies on sinänsä aika turn off pelkästään.....luuseriammatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. pitkä tukkainen DI
Oon myös muusikko, keikkaillut jo 80 luvulta lähtien.
Elikkä et sinänsä valehdellut naisille. Salasit vaan koulutuksesi. Mielenkiintoista olisi tietää , pystyisikö muusikkia harrastamaton tyyppi saamaan naisia esiintymällä muusikkona tai muuna taiteilijana.
Vierailija kirjoitti:
Ammatit herättää tietyn mielikuvan ihmisestä. Harvemmin tiettyyn asemaan tai ammattiin päätyy ihan sattumalta. Se tosin täytyy huomata, et jokaisessa ammattikunnan edustajassa on omat hyvät ja huonot puolensa. Jos esim. deittailee kunnianhimoista ja urakeskeistä miestä, niin on melko todennäköistä, että hän odottaa myös naiseltaan priimaa.
Toki ihmiset on yksilöitä ja poikkeuksia aina löytyy, mut kyl se ammatinvalinta aina jotain ihmisestä kertoo.
Vierailija kirjoitti:
t. pitkä tukkainen DI
Mitäs sitten kun totuus paljastuukin?
Minä ainakin naisena haluaisin mieheni mieluummin olevan insinööri kuin joku työtön muusikko. Yleensä nämä työttömät muusikot vielä kuvittelevat olevansa jotain suuria taiteilijoita. No kai sekin sitten joihinkin iskee.
Tuskin top kymppiin yltää.