Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoin nettitreffiprofiilin turhana pois. Nyt pitäisi hyväksyä loppuelämän yksinäisyys.

Vierailija
17.06.2018 |

Tämmöstä tänään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin naisena totesin turhaksi etsiä seuraa. Hakiessani lapsettomia miehiä +-10 vuotta omasta iästäni, en löytänyt pääkaupunkiseudulta YHTÄKÄÄN kiinnostavaa profiilia. Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa :)

Mitä tarjottavaa sinulla olisi ollut tällaiselle hakemallesi miljonääri-lentokapteeni-lastenlääkäri-harrastuksena-mallintöitä-tekevälle miehelle?

Meinaan kun ei kukaan tavallinen mies kerran ole sinun silmissäsi yhtään mitään...

Kerroinko olevani itse ”tavallinen” nainen? Olen erittäin viehättävä ja lisäksi älyllisesti haastava. En todellakaan siis edes etsi mitään ”tavallista” miestä. Tuntuu, että niitä helmimiehiä vain ei netistä löydä (sitä harmaata, vajaamittaiseksi jäänyttä ja kouluttamatonta sitäkin enemmän). Siksi hakuni netin suhteen on nyt päättynyt.

Ei millään pahalla, mutta etpä kyllä itsekään kovin helmeltä kuulosta. Sen verran ylpeän kuuloinen olet viestiesi perusteella ja puhut muista väheksyvästi.

En ole tuo edellinen, mutta miten itse vastaisit trollille, joka väittää olevansa 'miljonääri-lentokapteeni-lastenlääkäri-malli'?

Vierailija
22/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko netti ainoa paikka löytää seuraa? Oletko muuten koskaan tullut ajatelleeksi, että paikka oli väärä tai profiilisi huono?

Valitettavasti mulle se aikalailla on. Paikasta en tiedä, luultavasti suomen suosituin kumminkin. Profiilissa ei ollut vikaa vaikka itse sanonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin naisena totesin turhaksi etsiä seuraa. Hakiessani lapsettomia miehiä +-10 vuotta omasta iästäni, en löytänyt pääkaupunkiseudulta YHTÄKÄÄN kiinnostavaa profiilia. Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa :)

Mitä tarjottavaa sinulla olisi ollut tällaiselle hakemallesi miljonääri-lentokapteeni-lastenlääkäri-harrastuksena-mallintöitä-tekevälle miehelle?

Meinaan kun ei kukaan tavallinen mies kerran ole sinun silmissäsi yhtään mitään...

Kerroinko olevani itse ”tavallinen” nainen? Olen erittäin viehättävä ja lisäksi älyllisesti haastava. En todellakaan siis edes etsi mitään ”tavallista” miestä. Tuntuu, että niitä helmimiehiä vain ei netistä löydä (sitä harmaata, vajaamittaiseksi jäänyttä ja kouluttamatonta sitäkin enemmän). Siksi hakuni netin suhteen on nyt päättynyt.

Ei millään pahalla, mutta etpä kyllä itsekään kovin helmeltä kuulosta. Sen verran ylpeän kuuloinen olet viestiesi perusteella ja puhut muista väheksyvästi.

En ole tuo edellinen, mutta miten itse vastaisit trollille, joka väittää olevansa 'miljonääri-lentokapteeni-lastenlääkäri-malli'?

En mitenkään?

Vierailija
24/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Hei, sä rekisteröit sen nimimerkkisi!

Nainenhan mä. Seuraavaan kysymykseen vastaan myös tässä että turha se oli siten ettei sieltä mulle ketään kumppania löytynyt eikä löytyisi vaikka olisin koko loppuikäni siellä.

Vierailija
25/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wow, kuinka Te olette niin erinomainen(?)

Vierailija
26/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toden sanoen yksi tuollainen oli, mutta oli vähän lyhyehkö 179cm eikä ollut tumma..

Ap

Vierailija
27/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kaikkien kannalta paras sinun yksinäisyytesi.

Vierailija
28/28 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään tämä kommentti oli ollut aiheellista moderoida pois näkyvistä. Miksi ihmeessä?

---