Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoin nettitreffiprofiilin turhana pois. Nyt pitäisi hyväksyä loppuelämän yksinäisyys.

Vierailija
17.06.2018 |

Tämmöstä tänään.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko netti ainoa paikka löytää seuraa? Oletko muuten koskaan tullut ajatelleeksi, että paikka oli väärä tai profiilisi huono?

2/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin turhana?

Vierailija
4/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin naisena totesin turhaksi etsiä seuraa. Hakiessani lapsettomia miehiä +-10 vuotta omasta iästäni, en löytänyt pääkaupunkiseudulta YHTÄKÄÄN kiinnostavaa profiilia. Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa :)

Vierailija
5/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin naisena totesin turhaksi etsiä seuraa. Hakiessani lapsettomia miehiä +-10 vuotta omasta iästäni, en löytänyt pääkaupunkiseudulta YHTÄKÄÄN kiinnostavaa profiilia. Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa :)

Minkälainen se kiinnostava profiili sitten olisi ollut?

Vierailija
6/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin otin pois. Silitän nyt kissaa.

Vierailija
7/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen se kiinnostava profiili sitten olisi ollut?

Kuvassa ensinnäkin oletan näkeväni miehen tyylikkäissä vaatteissa ja sopivassa kampauksessa. Ei tatuointeja, lippiksiä, röökejä, puntteja, autoja, moottoripyöriä.

Ja oikeinkirjoitus. Kirjoittaa vaivattomasti ja rennosti. Kertoo sopivasti, ei liikaa. Ei vaikuta epätoivoiselta (eli rajaa hakunsa niin, että jokainen maapallon nainen sopii siihen). On täyttänyt koulutuksensa, pituutensa yms. rehellisesti. Myönnän etsiväni laillani mukavasti toimeentulevaa miestä. En mitään tarjouslihojen metsästäjää, jolle laatu sekä eettisyys ovat toissijaisia asioita.

Vierailija
8/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarjottavaa sinulla olisi ollut tällaiselle hakemallesi miljonääri-lentokapteeni-lastenlääkäri-harrastuksena-mallintöitä-tekevälle miehelle?

Meinaan kun ei kukaan tavallinen mies kerran ole sinun silmissäsi yhtään mitään...

Nirsot pettyvät aina.

Vierailija
9/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarjottavaa sinulla olisi ollut tällaiselle hakemallesi miljonääri-lentokapteeni-lastenlääkäri-harrastuksena-mallintöitä-tekevälle miehelle?

Meinaan kun ei kukaan tavallinen mies kerran ole sinun silmissäsi yhtään mitään...

Kerroinko olevani itse ”tavallinen” nainen? Olen erittäin viehättävä ja lisäksi älyllisesti haastava. En todellakaan siis edes etsi mitään ”tavallista” miestä. Tuntuu, että niitä helmimiehiä vain ei netistä löydä (sitä harmaata, vajaamittaiseksi jäänyttä ja kouluttamatonta sitäkin enemmän). Siksi hakuni netin suhteen on nyt päättynyt.

Vierailija
10/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satun lukemaan kirjaa jossa Tinder johtaa pahimmillaan murhiin ja parhaimmillaan paskoihin treffeihin, ehkä auttaa jos ajattelet samoin.

11/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroinko olevani itse ”tavallinen” nainen? Olen erittäin viehättävä ja lisäksi älyllisesti haastava. En todellakaan siis edes etsi mitään ”tavallista” miestä. Tuntuu, että niitä helmimiehiä vain ei netistä löydä (sitä harmaata, vajaamittaiseksi jäänyttä ja kouluttamatonta sitäkin enemmän). Siksi hakuni netin suhteen on nyt päättynyt.

Ei millään pahalla, mutta etpä kyllä itsekään kovin helmeltä kuulosta. Sen verran ylpeän kuuloinen olet viestiesi perusteella ja puhut muista väheksyvästi.

Vierailija
12/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vierelle ystävää maapallolta löydy, sen olen minäkin oppinut. Joten en näe mitään syytä pysyä ihmisten keskuudessa. Tulevaisuudessa, heti kun pystyn, aion muuttaa erakoksi vuorille. Suosittelen samaa sinullekin, ryhdy erakoksi, mene kauas pois. Vuorille tai autiomaahan tai merille tai metsään. Tai vaikka pohjoisnavalle. Silloin yksinäisyydestä voi löytää jonkinlaisen rauhan, tyyneyden. Ihmisten keskuudessa yksinäisyys tuottaa vain surun ja epätoivon ja inhon.

Vierailija
13/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satun lukemaan kirjaa jossa Tinder johtaa pahimmillaan murhiin ja parhaimmillaan paskoihin treffeihin, ehkä auttaa jos ajattelet samoin.

Mikä kirja..?

Terkuin, luettavaa etsivä

Vierailija
14/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kirja..?

Terkuin, luettavaa etsivä

Jo Nesbø - Jano

Vierailija
15/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin saat jäädäkin tuolla asenteella. Olen itsekin koulutettu, kaunis nainen. Etsin miestä, jonka kanssa on hyvä olla. Muu on toisarvoista.

Vierailija
16/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta etpä kyllä itsekään kovin helmeltä kuulosta. Sen verran ylpeän kuuloinen olet viestiesi perusteella ja puhut muista väheksyvästi.

Luitko ollenkaan väheksyvää kommenttiani mielipiteestäni? Suosittelen hyväksymään sen, että ihmiset ajattelevat eri tavoilla ja että kaikista ei tarvitse pitää.

En missään ilmaissut väheksyväni ketään. Se ei ole väheksymistä jos tietää, mitä ei etsi.

Vierailija
17/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin saat jäädäkin tuolla asenteella. Olen itsekin koulutettu, kaunis nainen. Etsin miestä, jonka kanssa on hyvä olla. Muu on toisarvoista.

Koulutettu ja kaunis ei ole sama asia kuin älykäs ja kaunis. Kannattaa pitää mielessä.

18/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko ollenkaan väheksyvää kommenttiani mielipiteestäni? Suosittelen hyväksymään sen, että ihmiset ajattelevat eri tavoilla ja että kaikista ei tarvitse pitää.

En missään ilmaissut väheksyväni ketään. Se ei ole väheksymistä jos tietää, mitä ei etsi.

Et sanonut niin, mutta viestistäsi saa kyllä helposti sellaisen kuvan.

Vierailija
19/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä nirsouden multihuipentuma.

Vierailija
20/28 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisen oloinen tyyppi kun tuolla tavalla asettaa itsensä jalustalle seisomaan muiden yläpuolelle. Kannattaa luopua tuota nirppanokkaisesta asenteesta jos rakkautta haluaa löytää elämäänsä. Laskeuta alas sieltä pilvistä tänne meidän muiden ihmisten tasalle. Et sinä oikeasti ole meitä yhtään sen parempi. Samanlainen ihminen kuin muutkin.