Mistä asiasta tunsit viimeksi suurta ylpeyttä/tyydytystä?
Minä sain siivottua jääkaapin ja pakastimen jonka sulatinkin. Nyt en voi olla ihailematta varsinkin puolityhjää pakastinta, jonne kävin ostamassa jo muutamia lihoja ja raparperia :) Täytyy aina välillä käydä kurkkimassa, eipä ole noin siisti/tyhjä ollut vuosiin!
Kommentit (32)
Sain parvekkeen laitettua kauniiksi ja kesäkuntoon :) piti monta kertaa käydä ihailemassa!
Empä kyllä muista milloin olisin. En kyllä mistään pikkujutuista saa sellaista tunnetta.
Kävin lauantaina tekemässä loimulohta. Kaksi kertaa olen aiemmin yrittänyt. Ensimmäisellä kertaa oli raakaa ja toisella kerralla pinta paloi. Nyt onnistuin tekemään täydellistä lohta ja mietin, että tekisinkö seuraavana viikonloppuna uudestaan. :)
Tyttäreni 19 v. sai koulutustaan vastaavan vakinaisen kokopäivätyön, palkka on hyvä. Hakijoita oli 167, joista 7 valittiin. Tuntuu ihan lottovoitolta!
Vierailija kirjoitti:
Kun laukesin eilen naisen suuhun.
Meitsi tänään. On se niin nautinnollista, ooh. Vaikka sitä pimpin perässä suorastaan juoksee niin kyllä hyvää oraalia ei voita mikään. Mulla on vielä käynyt järjetön säkä ja saan hyvää suikkaria sentään joskus. Mulla halut on aivan älyttömiä niin hyvä että toinen edes vähän kestää niitä.
Oikeasti hoitelee mua pari-kolme kertaa viikossa ja siihen tavallista seksiä lisäksi. Ilman oman käden oikeutta se ei riittäisi. Aivan normi päivä on pari kertaa yksin ja kerran yhdessä. En ole aikoihin kuvitellut että seksiä saisi naiselta tarpeeksi. En petä että toivottavasti se merkitsee jotain. Mutta onhan tämä älytöntä että 47 vuotiaalla on halut kuin teinillä.
Aloitin viime vuonna uudelleen englannin kielen opiskelun koska se jäi aikoinaan peruskoulussa oppimatta laiskuuttani.
Vuodessa 300 sanan sanavarasto on kehittynyt yli 3000 sanaan ja opiskelumotivaatio on edelleen erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
Kävin lauantaina tekemässä loimulohta. Kaksi kertaa olen aiemmin yrittänyt. Ensimmäisellä kertaa oli raakaa ja toisella kerralla pinta paloi. Nyt onnistuin tekemään täydellistä lohta ja mietin, että tekisinkö seuraavana viikonloppuna uudestaan. :)
Loimulohi on yksi parhaita. Vähän valuu kuola ajatuksesta mutta hienoa kun onnistuit. Mä olen yhdeltä ammatiltani kokki ja tiedän yhtä sun toista ruokien tekemisistä. Off topic mutta mitään näitä kokkauskilpailuja en pysty katsomaan. Jotenkin minusta ruuan laitto ei vain sovi kilpailuksi. Sen homman pitää olla rentoa ja mukavaa.
Mulla on lahjomattomat makutuomarit. Lapset kyllä kertoo kun tykkää tai ei. Pahimmillaan/parhaillaan nuolevat lautasen. Se kertoo oikein tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin viime vuonna uudelleen englannin kielen opiskelun koska se jäi aikoinaan peruskoulussa oppimatta laiskuuttani.
Vuodessa 300 sanan sanavarasto on kehittynyt yli 3000 sanaan ja opiskelumotivaatio on edelleen erinomainen.
That's awesome! 👍
Löysin kaikki rastit Jukolan viestissä!
Mahtava euforia vieläkin.
Aikuisista lapsistani.
Toinen saavutti hyvän sijoituksen lajissa, johon on todella intensiivisesti paneutunut. Upea, välitön ja ehjä ihminen ja jatkaa lajia.
Toinen osasi tulla luokseni, kun minulla oli suruja. Kysyin kun oli lähdössä, että tuliko hakemaan jotain tms. Hän sanoi että tuli siksi, kun arveli minulla olevan paha olla ja kaipasin kuulijaa. Itkin.
Eli siitä, että lapseni kasvoivat empaattisiksi ihmisiksi. Heillä kummallakin on lämmin sydän.
Sain tällä viikolla myytyä ensimmäisen maalaukseni sen jälkeen kun irtisanouduin töistä ja ryhdyin kokoaikaiseksi taiteilijaksi muutama kuukausi sitten. Ja vieläpä todella hyvään hintaan näin aloittelevalle taiteilijalle, puolitoista tonnia napsahti tilille! Olen niin ylpeä itsestäni ja suorastaan helpottunut, oli aikamoinen riski tämä elämänvalinta mutta ehkä tästä jotain tulee :) ainakin olen miljoona kertaa onnellisempi kuin koskaan toimistotyössä ollessani.
Olen mullistanut koko elämäni ja saavutanut useita tavoitteitani, mutta en koe saavani siitä mitään erikoista tyydytystä. Ihan ok.