Mitä mieltä ootte naiset ns. "v*tun kovista jätkistä"?
Sellasista, ketkä syystä tai toisesta ovat ulkoiselta olemukseltaan "v*tun kovia" , lihaskimppuja ja naama jäätävillä peruslukemilla koko ajan?
Kaataa jalat alta useimmiten saman tien? Vetää puoleensa?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Sellasista, ketkä syystä tai toisesta ovat ulkoiselta olemukseltaan "v*tun kovia" , lihaskimppuja ja naama jäätävillä peruslukemilla koko ajan?
Kaataa jalat alta useimmiten saman tien? Vetää puoleensa?
Säälittäviä reppanoita.
Mä taisin nähdä tällaisen pari viikkoa takaperin lentokentällä. Kaivoi tupakkapaikalla bissen povarista ja selitti jollekin toiselle suomalaiselle miten "v...u pi...ua tuli ovista ja ikkunoista ja miten v...u suomimujille ei mikään kelpaa s....na mutta aasialaisilta menee jalat alta 'tällaisen komean suomiuroon' edessä.
Huoh. Ei kyllä vienyt multa jalkoja alta.
Tulee aikamoinen gringe-olo. Ajattelen, että taustalla on epävarmuutta, jota yritetään peittää kovalla kuorella. Joskus sisällä voi olla ihan kelpo tyyppi, mutta sen kaivaminen esiin voi olla vähän liian työlästä.
Aivan. Kysyn tätä siksi, koska jostain syystähän nuo tyypit tarkoituksella tekevät itsestään tuollaisen, mutta eivät ehkä ymmärrä, miten loppujenlopuksi epäonnistuvat yrityksessään tehdä kovan jätkän vaikutus muihin, niinkun toi lentokenttä tapaus.
WT, oksettava roska. Minä vaadin mieheltäni korkeaa koulutusta ja tarkoitus on naida ylöspäin.
Minun mieheni on upea v*tun kova jätkä. Mies tekee pääosan perheen ruoista, pesee omat pyykkinsä, hoitaa toisen lapsemme harrastukset ja vaatetuspuolen esimerkillisesti, käy metsästämässä perheelleen ekologista luomuruokaa, remontoi taloamme, rakastaa minua ja lapsiamme, panostaa terveellisiin elämäntapoihin, on kaikinpuolin reilu ja rehti suomalainen mies. Tatuointeja hänellä ei ole, eikä salillakaan käy, sillä kunto on pysynyt kohdallaan työn ja ulkoiluharrastuksen ansiosta. Miehen on ollut elämäni rakkaus jo 31 vuoden ajan. Kaikki kunnioitus hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Mä taisin nähdä tällaisen pari viikkoa takaperin lentokentällä. Kaivoi tupakkapaikalla bissen povarista ja selitti jollekin toiselle suomalaiselle miten "v...u pi...ua tuli ovista ja ikkunoista ja miten v...u suomimujille ei mikään kelpaa s....na mutta aasialaisilta menee jalat alta 'tällaisen komean suomiuroon' edessä.
Käsitit väärin. Eihän tuollainen ole v*tun kova mies, vaan vässykkä. V*tun kovat miehet ovat huolehtimassa perheistään.
Oikeasti kovien miesten ei tarvi esittää. Eikä se kovuus tarkoita että on inhottava tai käyttäytyy huonosti. Sitä vaan on yläpuolella pikkujutuista. Jos tarvii niin läväyttää niin että keskiviikkona näkee molemmat sunnuntait.
En kuulu kerhoon ja mulle on sanottu että sä kantasit liivejä etkä ole tuollainen joita liivit kantaa.
Teiniasteelle jääneitä, yleensä ei kovin teräviä uhoajia. Ei sytytä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitit väärin. Eihän tuollainen ole v*tun kova mies, vaan vässykkä. V*tun kovat miehet ovat huolehtimassa perheistään.
Jos jo "tittelissä" on v-sana, lennähtää se mun mielestä väistämättä white trash pattayalomailijaan.
Saavat vapaasti olla v*tun kovia, minun onneni on muualla, toisenlaisissa asioissa.
En oikein osaa sanoa.