Mitä mieltä ootte naiset ns. "v*tun kovista jätkistä"?
Sellasista, ketkä syystä tai toisesta ovat ulkoiselta olemukseltaan "v*tun kovia" , lihaskimppuja ja naama jäätävillä peruslukemilla koko ajan?
Kaataa jalat alta useimmiten saman tien? Vetää puoleensa?
Kommentit (53)
Olen mies ja tunnen kymmeniä v*tun kovia jätkiä. Useat heistä ovat sellaisia kavereita, joiden kanssa edes kaveri ei voi väitellä asioista vaikka kovis olisikin väärässä. Saattaa kopauttaa/läväyttää hyvinkin nopeasti. Eipä minua ole koskaan läväytetty, sillä ymmärrän paikkani näiden henkilöiden seurassa. Enkä nyt tarkoita mitään wannabe-koviksia vaan väkivallalla maineensa luoneita kaupungin kovimpia jätkiä, joille eivät esim. portsaritkaan uskalla sanoa mitään vaikka käyttäytyisivät kuinka häiritsevällä tavalla. Näillä jätkillä on ollut aina naisia, kouluajoista lähtien ja joukossa on paljon tyttöjä hyvistä perheistä, joten wt-yleistykset heidän naisistaan ei pidä paikkaansa. Ainakaan täälläpäin Suomea.
Minä tykkään sellaisista hiljaisista harmaista miehistä. En voi sietää öyhöttäjiä.
Luonnevikasta sakkia.
Yleensä peittää omaa epävarmuuttaan kovalöla kuorella.
Tosi kovat jätkät ei uhoile, vaan on pikemminkin hiljaisia ja toimivat sitten kun tosi paikka koittaa...
Mulla on se maailman kovin mies ja mä maailman pahin rouva. Hyvin menee ja kumpikin tykkää tosi paljon.
Jos puhutaan oikeasti kovista jätkistä, niin meidän miesten ajatusmaailmassa se on juurikin sellainen, joka voittaa kaikki tappelussa. Täällä jotkut sekoittavat kovan jätkän hyvään mieheen tyyliin, että kova jätkä tiskaa ja hoitaa lapset, ei kiroile jne... Hyville miehille on omat keskustelunsa, mutta hyvä mies ei ole sama asia kuin kova jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellasista, ketkä syystä tai toisesta ovat ulkoiselta olemukseltaan "v*tun kovia" , lihaskimppuja ja naama jäätävillä peruslukemilla koko ajan?
Säälittäviä reppanoita.
Miksi tällainen kaveri on automaattisesti säälittävä reppana? Minullakin on kaveri joka on iso ja lihaksikas, ja perusilme ilmeisesti jotenkin äkäisen näkönen vaikka leppoisa kaveri onkin.
On kertonut että vituttaa välillä kun tulee riidanhaastajia ja päänaukojia juuri sen takia ilmeisesti että näyttää ''kovalta jätkältä'' vaikka ei sellainen edes ole.
Eli elkää nyt kaikkia tuomitko. Ei ihminen aina ulkonäköönsä voi vaikuttaa rajattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä reppanoita.
Miksi tällainen kaveri on automaattisesti säälittävä reppana? Minullakin on kaveri joka on iso ja lihaksikas, ja perusilme ilmeisesti jotenkin äkäisen näkönen vaikka leppoisa kaveri onkin.
On kertonut että vituttaa välillä kun tulee riidanhaastajia ja päänaukojia juuri sen takia ilmeisesti että näyttää ''kovalta jätkältä'' vaikka ei sellainen edes ole.
Eli elkää nyt kaikkia tuomitko. Ei ihminen aina ulkonäköönsä voi vaikuttaa rajattomasti.
Iso ja lihaksikas mies ei tarkoita kovaa jätkää. Teot tekevät jätkästä koviksen. Toki jos joku iso ja lihaksikas mies esim. ilmestyy kovanaamojen kantapaikkaan ja näyttää ihan pienenkin eleen ylimielisyydestä tai kovuudesta, niin herkemmin sellainen joutuu mittaamaan kovuuttaan koviksien kanssa kuin ei niin iso ja lihaksikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku aivonsa viinalla (Lasolilla) mössäännyttänyt pubi-Pirkko ääni käheänä nostaa teille kuppia lähiräkälän nurkkapöydässä. Saattaa siinä vilautuksen majavastakin nähdä Tenan syrjästä samaisen räkälän roskiksen nurkalla kapisen rakin seuratessa minuutin tökkimistä. ÖÖÖrh, Repa sä ooot niin kova jätkä!; huutaa Pirkko huutoyrjön lomasta.
Nainen ei osaa kirjoittaa noin hauskasti - sinun on pakko olla atm!
En tiedä mikä/ kuka on atm, mutta ihan olen keski-ikäinen, elämää nähnyt nainen. En kuitenkaan Pirkko.
Jos nyt näin miehenä vastaan tähän ketjuun aikuisen asiallisesti, niin kyllä se todellinen henkinen vahvuus löytyy yleensä ihan jostain muualta kuin näistä, no ... edellä mainituista poseeraajista ja jatkuvasti pätevistä "kovista äijistä".
Oikeasti poikkeukselliset ihmiset eivät koskaan määrittele itse itseään, vaan kyllä se status syntyy sisäsyntyisesti toisten ihmisten aidon arvostuksen kautta... :
https://43ihfu4aarxi2wmx5m1zjrq9-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/upl…
https://www.theguardian.com/sport/2017/sep/10/climbing-el-capitan-alex-…
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt näin miehenä vastaan tähän ketjuun aikuisen asiallisesti, niin kyllä se todellinen henkinen vahvuus löytyy yleensä ihan jostain muualta kuin näistä, no ... edellä mainituista poseeraajista ja jatkuvasti pätevistä "kovista äijistä".
Oikeasti poikkeukselliset ihmiset eivät koskaan määrittele itse itseään, vaan kyllä se status syntyy sisäsyntyisesti toisten ihmisten aidon arvostuksen kautta... :
https://43ihfu4aarxi2wmx5m1zjrq9-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/upl…
https://www.theguardian.com/sport/2017/sep/10/climbing-el-capitan-alex-…
Jätkän kovuus on katsojan silmässä. Minun mielestäni Simo Häyhän kapteenina talvisodassa ollut Aarne "Marokon kauhu" Juutilainen oli kova jätkä. Ja se osas antaa arvoa näille kylän hurjimmille miehille. Kerran hän sai täydennysmiehiä, jotka olivat istuneet taposta. Tämä tieto sai Juutilaisen tokaisemaan, että hienoa kun saatiin ammattimiehiä. Hähää!
Lihaskimput aiheuttaa kyllä "wow" efektin. Mutta jos on naama kokoajan peruslukemilla, siitä tulee fiilis et ei taida kaikki aivosolut toimia, on tunnekylmä +tietty että on ilmeisesti huumorintajuton eli umpimälsä. Umpimälsä,kuolonkalsa ja tyhmä ei sytytä.