Granny varoitus!
Varokaa!
Vanhemmat huomio, tarkistakaa ettei lapsenne pääse käsiksi kännyköissä ja tableteissa lasten parissa ruton lailla leviävään peliin, joka kulkee nimellä "Granny" tai "Granny horror".
Pelissä on verilammikoita joka puolella ja zombin näköinen mummo joka kuulee kaiken ja seuraa pelaajaa kaikkialle talossa josta pelaajan tarkoitus on päästä pakoon ennen kuin granny tulee ja tappaa. Pelin henki on niin ahdistava, että se aiheuttaa jopa aikuisille ahdistusta, puhumattakaan pienistä lapsista.
Googlettakaa peli ja katsokaa millainen se on, niin tiedätte miksi lapsia pitäisi suojella siltä.
Ikäraja pelissä on K-12, mutta kyllä oikea ikäraja pitäisi olla ainakin K-16 sen pelin sairaan luonteen vuoksi. Siinä on niin paljon kauhua, väkivaltaa ja verta, että lapsista kasvaa aivan häiriintyneitä jos tuollaista pelaavat pienestä pitäen :( Ja kyse ei siis ole perinteisestä "Räiskintäpelistä", vaan tämä on paljon pahempi ja lapsen emotionaalista kehitystä vahingoittavampi peli. Se on vaarallinen! Älkää antako pikkulasten pelata sitä.
Yök, kiitos kun kerroit. Minä en osannut tuota hahmoa liittää tähän 'mummo-peliin' vaikka olin sen nähnyt ohimennen ja lapset kertoi ko.pelistä. Eivät kyllä totisesti pelaa tuota minun luvalla. Pimeä on jännittävää jo muutenkin ilman mitään pelien tuomaa lisäjännitystä/kauhua.
Muistan itse kun olin 5.luokalla koulussa ja meidän sijainen kertoi jotakin kauhutarinaa, pelkäsin kuukausia mennä nukkumaan enkä tietysti kertonut asiasta kenellekkään. Tiedän että omat lapset omaa samanlaisen 'höperön' pään kuin minä joten tuollaiset ei tee hyvää, tuskin edesauttavat ketään voimaan paremmin.