Granny varoitus!
Varokaa!
Vanhemmat huomio, tarkistakaa ettei lapsenne pääse käsiksi kännyköissä ja tableteissa lasten parissa ruton lailla leviävään peliin, joka kulkee nimellä "Granny" tai "Granny horror".
Pelissä on verilammikoita joka puolella ja zombin näköinen mummo joka kuulee kaiken ja seuraa pelaajaa kaikkialle talossa josta pelaajan tarkoitus on päästä pakoon ennen kuin granny tulee ja tappaa. Pelin henki on niin ahdistava, että se aiheuttaa jopa aikuisille ahdistusta, puhumattakaan pienistä lapsista.
Googlettakaa peli ja katsokaa millainen se on, niin tiedätte miksi lapsia pitäisi suojella siltä.
Ikäraja pelissä on K-12, mutta kyllä oikea ikäraja pitäisi olla ainakin K-16 sen pelin sairaan luonteen vuoksi. Siinä on niin paljon kauhua, väkivaltaa ja verta, että lapsista kasvaa aivan häiriintyneitä jos tuollaista pelaavat pienestä pitäen :( Ja kyse ei siis ole perinteisestä "Räiskintäpelistä", vaan tämä on paljon pahempi ja lapsen emotionaalista kehitystä vahingoittavampi peli. Se on vaarallinen! Älkää antako pikkulasten pelata sitä.
Kommentit (41)
Ja tosiaan mietin että varmaan lapsia tuollainen ahdistaa, itsekin pelkäsin esimerkiksi creepypastoja kovasti ja menetin niiden takia yöuneni joskus nuorempana. Vielä yläasteellakin pelotti välillä myös five nights at freddy's pelit ja sellaiset vähän. :'D
T. 23
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ LASPELLANI ON GANNY PELI NYT OLEN COOl😎😎😎😎😎😎😎 Takaavarikointin hänen kännykkänsä ja löin häntä ilmat pihal että hän oppisi opetuksensa. Eli tarinan opetus oli älä anna mun 6v laspelle ganny peliä ettie siitä muutu terrorismi.😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
Joku hysteerikko taas huutelemassa... Voi luoja. Kasvattakaa lapsia pumpulissa.
Odotin otsikon perusteella hieman erilaista asiaa. Ikämiehenä tykkään katsella granny-videoita.
Kaverin 6v pelaa tota pelkää. Ikärajat on turhakkeita
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavalla lapset keskustelee pelistä youtubessa
"Tee meteliä saunassa Ja mene autoon sit ku Granny on saunaa nii laita ovi Ja puun pala kiinni ettei se pääse sieltä Ja laita höyryä nii Granny kuolee"
Että näin. Ja tiedoksenne, että granny tarkoittaa isovanhempaa/Mummoa. Lapsenlapset saa varmaan hyviä ideoita pelistä, mitä voi sitten toteuttaa oikeassa elämässä mummonsa luona..
Tuohan on kuin Hannusta ja Kertusta, paitsi että grannyn sijaan noita ja saunan sijaan uuni. Montakohan mummelia on tuupattu uuniin sadun innoittamana?
Granny on lapsille suunnattu kauhu peli, joka on luotu ettei lapset pelaisi raakakauhupelejä. Pelin väkivalta on hyvin pientä ja graviikat huonot joten veri lammikotkin ovat hyvin epäselkeitä. Pegin ikäluokituksissa lukee lievä väkivalta.
Vierailija kirjoitti:
Varokaa!
Vanhemmat huomio, tarkistakaa ettei lapsenne pääse käsiksi kännyköissä ja tableteissa lasten parissa ruton lailla leviävään peliin, joka kulkee nimellä "Granny" tai "Granny horror".
Pelissä on verilammikoita joka puolella ja zombin näköinen mummo joka kuulee kaiken ja seuraa pelaajaa kaikkialle talossa josta pelaajan tarkoitus on päästä pakoon ennen kuin granny tulee ja tappaa. Pelin henki on niin ahdistava, että se aiheuttaa jopa aikuisille ahdistusta, puhumattakaan pienistä lapsista.
Googlettakaa peli ja katsokaa millainen se on, niin tiedätte miksi lapsia pitäisi suojella siltä.Ikäraja pelissä on K-12, mutta kyllä oikea ikäraja pitäisi olla ainakin K-16 sen pelin sairaan luonteen vuoksi. Siinä on niin paljon kauhua, väkivaltaa ja verta, että lapsista kasvaa aivan häiriintyneitä jos tuollaista pelaavat pienestä pitäen :( Ja kyse ei siis ole perinteisestä "Räiskintäpelistä", vaan tämä on paljon pahempi ja lapsen emotionaalista kehitystä vahingoittavampi peli. Se on vaarallinen! Älkää antako pikkulasten pelata sitä.
kasva aikuiseks veli
Vierailija kirjoitti:
tosiaan kaikki lapset alkaa lukitsemaan mummojaan saunoihin
Kamalaa. Uskallanko enää mennä taloyhtiön saunaan? Naapurin pennut tietävät saunavuoroni, sehän lukee saunan ovessa.
Ootteko te aikuiset täys idiootteja! Meikä on pelannu jo 6 vuotiaasta useampaa k-18 peliä täs sitä ollaan 13 vuotiaana ihan täys järkisenä nostamassa kulmiaan tällekkin varotukselle. Kaikki ihmiset eivät ole niin säikkyjä tai pelokkaita kuin osa teistä kommentoijista. Meidän lasten mielestä se on hauska kauhu peli ja kyllä sitä on kivaa pelata kun miettii mitä siinä sitten seuraavaksi tapahtuu. Rauhoittukaa, teidän lapsenne eivät ota tätä yhtä tosissaan kuin te.
ei granny oo ees pelottava pitää olla autisti jos aäikähtää jotai juttuu
Mä luulen et toi Granny on joku miniöiden juoni et lapset pelkäis mummoja (anoppeja) et se on joku kieroutunut vertaistukijuttu.
Tästä ollaan keskusteltu aikoja sitten, mutta itse pelasin ensimäistä kertaa 11 v Grannyä ja en voisi sanoa, että olisi hyvin pelottava. Ymmärrän, että seitsämän vuotiaat voivat pelätä peliä ja olen mennyt parille ykköselle sanomaankin että kannataa pelata vasta kun olet riittävän vanha. Mutta joku oli sanonut täällä, että "pitäisi olla k-16 eikä 12" se menee vähän yli ja sanotaan, että on verta joka puolella niin pelissä on vain yhdessä kohtaa verta tai sitten olen vain sokea. Mutta mun mielestä peli ei ole kauhean pelottava ellei ota erikseen pimeää versiota jossa lattia narisee ja Granny on kolme kertaa nopeampi kuin itse mutta tämä on vain mun mielipide.
Todellakin, lapset kasvatetaan nykyään niin pumpulissa kuin olla ja voi.
Itse en anna lasteni pelata edes peliä jota kutsutaan POUksi. Hyvin väkivaltainen. Joskus POU ajaa autoa ja kuolee. Ei ollenkaan lapsiystävällinen.
Granny on pelottava tai ahdistava. Ja samaan kategoriaan slenderina mutta granny on oikein kun on k 12. Grannyssa on eri tasoja ja yhdessä ei ole grannya ollenkaan mutta vanhempien kannataisia valvoa eikä ainakaan pelata illalla.
Ei tuo ahdistusta veri lätäköt tulee siitä kun hän leikkaa kinkkua granny haluaa päästä sinusta eroon koska olet murtautunut hän kotiin
Pakko kertoa yksi "kammottava" kokemus tuosta pelistä nyt tänne. Yhtenä iltana pelasin puhelimella tuota ennen nukkumaanmenoa ja olin niin keskittynyt etsimään siellä tavaroita, että kun mummo sitten löysinkin minut ja kumautti pesäpallomailalla, pelästyin niin että sain rytmihäiriön. :D Olen 15.