Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos verenkierton pistäisi ruiskulla hiivaa, alkaisivatko verensokerit käymään alkoholiksi?

Vierailija
17.06.2018 |

Käsittääkseni lämpötila on aika ihanteelinen. Helpoin tapa känneihin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEROKASTA! Kokeile ja tule huomenna kertomaan kuinka kävi.

Vierailija
2/13 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kokeile ja kerro miten kävi! Minä kokeilen sitten myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi hengenvaaralista. Veressä ei kuulu olla bakteeraja eikä hiivoja. Hiiva voisi alkaa jakaantumaan veressä. Millä antibiootilla se lannistettaisiin ennen kuin olisi täysi verenmyrkytys päällä? Verenmyrkytys on vakava asia.

Vierailija
4/13 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville itälä aikoinaan varoitti piikittämästä kannabista. Se lienee turkulaisten cokkeleiden tapa kun kaikki muut polttaa, höyrystää tai nauttii syötävinä. Aloittaja saa toki testata. syö vaikka muutama kilo sokeria ensin niin ehkä toimii?

Vierailija
5/13 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta suolistoon muuttaessaan oluen panemisessa käytettävä hiiva tuottaa vereen imeytyvää alkoholia. Tästä seuraa tietysti ongelmia, koska aina kun ihminen syö tärkkelystä tulee hän samalla humalaan. Tapauksia on dokumentoitu maailmalla muutamia. Yleensä tilanne tulee ilmi, kun ihminen joutuu sairaalaan alkoholimyrkytyksen takia eikä parane.

Vierailija
6/13 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville itälä aikoinaan varoitti piikittämästä kannabista. Se lienee turkulaisten cokkeleiden tapa kun kaikki muut polttaa, höyrystää tai nauttii syötävinä. Aloittaja saa toki testata. syö vaikka muutama kilo sokeria ensin niin ehkä toimii?

No voi ei.

Itse en kannabiksesta edes niin välitä, vaikka kokeillut olenkin.

Pidän Ville Itälää niin pässinä miehenä, että joudun nyt piikittämään kannabista.

En ota todesta mitään mitä tuollainen pösilö sanoo.

Vierailija
7/13 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mutta suolistoon muuttaessaan oluen panemisessa käytettävä hiiva tuottaa vereen imeytyvää alkoholia. Tästä seuraa tietysti ongelmia, koska aina kun ihminen syö tärkkelystä tulee hän samalla humalaan. Tapauksia on dokumentoitu maailmalla muutamia. Yleensä tilanne tulee ilmi, kun ihminen joutuu sairaalaan alkoholimyrkytyksen takia eikä parane.

Tuohan voi olla vaikka tietämättäänkin, jos on hyvä viinapää eikä usein tärkkelystä isoja määriä napostele.

Minulle tulee tärkkelyksestä väsynyt olo monesti..

Vierailija
8/13 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oluthiivaa vaan suolihuuhtelupussukkaan ja inexeen?

Vierailija
9/13 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa kiloa sokeria vereesi millään, tai jos saat, niin huonostipa käy. Verensokeria voi olla aikuisen ihmisen verenkierrossa kerrallaan vain noin teelusikallisen verran. Systeemi poistaa ylimääräisen aika tehokkaasti sitä mukaa kun sitä yrittää tankata.

Vierailija
10/13 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fun at parties kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa kiloa sokeria vereesi millään, tai jos saat, niin huonostipa käy. Verensokeria voi olla aikuisen ihmisen verenkierrossa kerrallaan vain noin teelusikallisen verran. Systeemi poistaa ylimääräisen aika tehokkaasti sitä mukaa kun sitä yrittää tankata.

Kyllä mä tuollaiset perusjutut tiedän. Typeriin aloituksiin vain pitää vastata samalla mitalla.

Vierailija
11/13 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa hiivasyndroomassa on pienessä mittakaavassa tämä tilanne ja heräsin aamuisin aina ihan tokkurassa öisen käymisen jäljiltä.

Tv:ssä oli joku ohjelma miehestä, joka meni aina itsestään känniin ja selitykseksi löytyi elimistössä muhinut hiiva.

Itsekin olen puhaltanut ratsiassa jonkinlaisen lukeman juomatta alkoholia. Olin syönyt ison korvapuustin.

Vierailija
12/13 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset juo pikahiivasokerilientä ja anna porista mahassa.

Vierailija
13/13 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois varmaan sihdit mennä tukkoon. (munuaiset)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme