Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä aloitus kun mies kiinnostaa? Neuvoja pliis!

Vierailija
17.06.2018 |

Ujo nainen täällä kyselee aloitusjeesiä..

tilanne: lähikaupassani on superkivantuntuinen (ja superkuuma) mies töissä, vuosia olen häntä jo tiiraillut ja nyt päätin että pitää uskaltautua puheisiin ja pyytää ulos. Hän tervehtii mua kun käyn kaupassa ja "ottaa kontaktia", se on plussaa. Noh, toki pyörin siellä melkein päivittäin, mutta normi myyntihommissa hän ei siellä ole vaan ns. takahuoneen puolella.

Eilen kyselin tutultani (joka on samassa kaupassa töissä että kysäisee jäbältä onko hän sinkku. Mies oli kysynyt että kuka kysyy (ja tuttuni sitten oli näyttänyt hänelle kuvani) ja mies sitten vastannut että on kyllä vapailla markkinoilla ollut kolmisen vuotta sinkkuna. Eli hän tietää että olen kiinnostunut. Ja jos ei kiinnostaisi niin olisihan hän voinut kuvani nähtyä sanoa että on varattu?

Tiedän et hän on ens viikon duunissa ja jää sitten kesikselle, joten nyt on aika ryhtyä tuumasta toimeen.
Mutta miten mä sen nyt sitten teen? Olen ujo tyyppi ja sydän hakkaa jo pelkästä ajatuksesta... Mutta sydän hakkaa jo sen näkemisestä kaupassakin, ettäää... :D Onhan tässä nyt toimittava!

Vinkkejä kehiin, kiitos..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

--- niin ja tarkoitan toki ALOITE (en aloitus) auto correct damn you!

t.ap

Vierailija
2/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä antaa naisestakin todella huonon kuvan jos laittaa kaverinsa/jonkun muun kyselemään puolestaan tuollaisia. 

Toivottavasti olette teinejä ja kyse kesätöistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän mikään enää ole salassa. Tietää miltä näytät ja tietää että sinä kyselit hänen parisuhdetilaansa. Missä ongelma? Vai aiotko esittää tietämätöntä ensi kerralla kun käyt kaupassa?

Vierailija
4/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on ollut 3 vuotta sinkkuna?

Vierailija
5/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se aloite on tehty :) Senkus menet kysymään kun näette, että tykkäsikö hän kuvasta ;)

Vierailija
6/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo ittes humalaan ja mene kauppaan hortoilemaan sekavana. Kun mies tulee näkökenttään niin huuda sille että "ootko sä v*ttu mies vai hiiri? Miks sä et oo pyytäny mua jo treffeille?!?".

Vierailija
7/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purista sitä haaroista ja sano: "Naidaan kunnes rintani poksahtavat!".

Vierailija
8/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä.. ei olle teinejä jooooo, ihan aikuisia naisia. Ehkä halusin että "jää on rikottu", en tiedä oliko sit jotenkin lapsellista pistää kaveri asialle vähän pohjustelemaan. :P Mua toki naisena imartelisi jos joku tuttu sanois et yks ystävänsä kyseli olenko sinkku. Joskus niin on käynytkin ja olen ihan hauskoille treffeille päätynyt :) 

En ole mennyt aikaisemmin hälle hölöttelee koska 1. olen ujo, ja 2. olen yleensä lasten kanssa kaupassa, ja 3. en oo vaan ollut valmis. 

Ja olenhan mäkin ollut sinkkuna 4 vuotta avioeron jälkeen.. deittaillut toki mut parisuhdetta ei. 

Vierailija
9/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo lähestyä netinkautta jos ujostuttaa. Viestiä facebookissa tai whatsapissa 👍

Vierailija
10/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä antaa naisestakin todella huonon kuvan jos laittaa kaverinsa/jonkun muun kyselemään puolestaan tuollaisia. 

Itse olen mies ja lähetän aina äitini kysymään jos jossain on kivan oloinen tyttö. 

Vierailija
11/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ja lähetän aina äitini kysymään jos jossain on kivan oloinen tyttö. 

2010-luvun pelimies. 

Vierailija
12/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo lähestyä netinkautta jos ujostuttaa. Viestiä facebookissa tai whatsapissa 👍

joooo olen yrittänyt häntä toki bongata fasesta, ei tulosta. Eikä ole hänelle puhelinnumeroakaan. Eli pakko nyt vaan rohkaistua ja mennä juttusille kun tietää jo asian laidan.. :P

Vierailija
13/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap tässä.. ei olle teinejä jooooo, ihan aikuisia naisia. Ehkä halusin että "jää on rikottu", en tiedä oliko sit jotenkin lapsellista pistää kaveri asialle vähän pohjustelemaan. :P Mua toki naisena imartelisi jos joku tuttu sanois et yks ystävänsä kyseli olenko sinkku. Joskus niin on käynytkin ja olen ihan hauskoille treffeille päätynyt :) 

En ole mennyt aikaisemmin hälle hölöttelee koska 1. olen ujo, ja 2. olen yleensä lasten kanssa kaupassa, ja 3. en oo vaan ollut valmis. 

Ja olenhan mäkin ollut sinkkuna 4 vuotta avioeron jälkeen.. deittaillut toki mut parisuhdetta ei. 

Tekstin laadusta päätellet olet alle 25v. Siihen lisäksi "lapsien kanssa kaupassa". Onnea yritykseen, sillä kukaan ei halua yh-äitejä.

Vierailija
14/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin mieheni yhteisen kaverin kautta. Kaveri oli jutellut miehelle ja oli maininnut miehelle, että minulla ja hänellä on eräs aika samanlainen tilanne. Mies laittoi minulle viestiä Facebookissa ja juttelimme pitkät pätkät ja lopulta tapasimme. Nykyään ollaan oltu 4vuotta naimisissa =) Yritä selvittää puhelinnumero jos et uskalla mennä puhumaan. Tuo pitkään puhuminen ennen tapaamista helpottaa aika paljon jännitystä =)

Vierailija
15/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seuraavan kerran kysyt vaan että lähtiskö kahville joku päivä.

Mieshän tietää jo että oot kiinnostunut, ja luultavasti olisi sanonut kaverillesi jos häntä ei kiinnostaisi yhtään. Vaikuttaisit munattomalta jos et ota kontaktia tuon jälkeen.

Vierailija
16/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No seuraavan kerran kysyt vaan että lähtiskö kahville joku päivä.

Mieshän tietää jo että oot kiinnostunut, ja luultavasti olisi sanonut kaverillesi jos häntä ei kiinnostaisi yhtään. Vaikuttaisit munattomalta jos et ota kontaktia tuon jälkeen.

Mutta eikös -ap- ole munaton mestari jo muutenkin...???

Vierailija
17/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun menet kauppaan navigoit hänen lähelle, tervehdit kohteliaasta ja sujautat numerosi lapulla hänelle. "soittele niin nähdään työpaikan ulkopuolella". 

Vierailija
18/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tekstin laadusta päätellet olet alle 25v. Siihen lisäksi "lapsien kanssa kaupassa". Onnea yritykseen, sillä kukaan ei halua yh-äitejä.[/quote]

itse asiassa yh-äideille on paljon kysyntää.. varsinkin heille jotka käyvät hyvin käyttäytyvien lasten kanssa yhdessä kaupassa. Yh-äidit on superkuumia, tietävät mitä haluavat eivätkä ota turhaa bullshittia. 

Onnea koitokseen!

t. yh-äidin nainut, erittäin tyytyväinen mies

Vierailija
19/19 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo aloite ole jo tehty? Kun seuraavan kerran menet kauppaan niin ota kontaktia ja aloita juttelu. Luulisin että mies arvostaisi jos itse aloitteellisesti otat kontaktia nyt kun kaverisi on pohjustanut asiaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi