Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nyt olla melko varma, että kuukautiset ovat loppullisesti ohi? Kokemuksia teiltä itseltänne tai lähipiiristä

Vierailija
17.06.2018 |

Olen täyttänyt viime vuoden marraskuussa 54 vuotta.

Viimeiset kuukautiset olivat maalis-huhtikuun taitteessa. Ovat siihen asti ollleet melko säännölliset, joskin parin viikon viivästymiä on esiintynyt.

Laitan pientä suojausta kuitenkin koko ajan kodin ulkopuolelle ja mietin, josko voisi luopua tästä?

Ikää tosiaan on jo sen verran, että mennään jo yli kolme vuotta yli keskimääräisen.

Pitäisikö estrogeenitaso käydä lääkärillä mittauttamassa? Siitä kai se selviäisi. Vähän on yöhikoilua ja -heräilyä, ei muita oireita. Ja niitä on ollut jo varmaan viisi vuotta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan ehkäisymielessä luota. Äidilleni tehtiin abortti sinun iässäsi...

Vierailija
2/7 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä lääkäriin, vaihtarit on sairaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samassa iässä ollut lähes vuodenkin poissa ja sitten ja sitten taas alkaneet... yleensä aina rantalomalle lähtiessä:) Joten en menis vannomaan et siinä ne nyt oli.

Vierailija
4/7 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävintä tuossa vaiheessa on juuri se, ettei voi olla varma eikä tiedä, milloin yllättävät, jos eivät ole loppuneet.

Vierailija
5/7 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä vuoden huhtikuussa?

Vierailija
6/7 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi se on tärkeää tietää. SE voi olla niin, että on vuodenkin pois ja sitten näyttäytyy kerran ja se on loppu tai näyttäytyy 2 kertaa ja se on loppu.

Ikäsi on kyllä jo sen verran, ettei näyttäydy koskaan. Sehän se on tässä asiassa. Koskaan ei tiedä, onko kuukautiset viimeiset vai ei, kun ne vielä tulee.

Itse olin 50v, säännölliset kuukautiset, sitten rintasyöpä sytoineen lopetti ne.

Vierailija
7/7 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää. Joillakin loppuu kerralla ja toisilla menkat ovat poissa kuukausitolkulla ja sitten taas tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän