Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi olla niin hyväuskoinen, että kuvittelee ylihinnoitellun naamarasvan tekevän ihmeitä?

Vierailija
17.06.2018 |

Ensinnäkin: Jos tietyn rasvan levittäminen iholle tekisi ihosta oikeasti "napakamman" niin botoxia tai plastiikkakirurgiaa ei siihen käytettäisi.

Toiseksi: Vaikka naamarasva tekisi ihosta hetkellisesti "napakamman", niin miettikää mitä sellainen venytys tekisi pidemmällä aikavälillä iholle - löystyttäisi sitä entisestään (tämä saattaa ollakin mahdollista ja varmasti hyvä myyntikikka, kun saadaan kuluttajan iho koko ajan huonommaksi, jolloin hyväuskoinen hölmö vain jatkaa "ihmevoiteiden" käyttöä).

Älkää menkö halpaan ja uskoko kaikkea mitä teille kosmetiikkamyymälöiden "asiantuntijat" yrittävät syöttää. Tyhjiä lupauksia, pahimmassa tapauksessa ihonne vain pahenee.

Ei kosmetiikkateollisuus halua meille tervettä ihoa. He haluavat ainoastaan luoda meille mielikuvia siitä.

Samalla kun sinä levität "ihmevoidetta" iholle, kosmetiikkateollisuuden pohatat nauravat matkalla pankkiin.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilökohtaistahan se on, mikä kellekin sopii. Itse en voi käyttää noita hehkuttamianne Niveaa tai Lidliä (tai mikä Cien se sen merkki nyt onkaan), iho kuivuu heti kasaan ja silmät alkavat vuotaa.

Silmänympärysvoiteeksi mulle sopiikin ainoastaan Ziajan ja Delian tuotteet, ne on ainoita, jotka ei ärsytä. Olen kokeillut vaikka miten montaa halpaa ja kallista ja luonnollista ja synteettistä ja ties mitä, mutta suurin osa vain kuivattaa, turvottaa, kutittaa ja vuodattaa mun silmiä. Ihan sama, mitä sanoo tutkimus tai mainos - ne on tehty muiden kasvoista, ne.

Mutta tiedättekö, mikä on oikeasti ihmelääke iholle? Mikroneulaus. Mulla on katse avautunut ja jopa juonteet korjautuneet ihan pelkästään neulaamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla