Mitkä jogurtit ovat sileitä ilman mitään palasia?
En tiedä miksi, mutta lapsesta asti en ole sietänyt mitään sattumia sileässä ruoassa. Esim. juuri jogurtit, en voi syödä jos on marjoja seassa. Lapsena pari kertaa oksensin kun sattumia vastaan tuli, mutta yleensä tulee vain todella voimakas yökkäys.
Kysynkin nyt, missä jogurtti merkeissä ei olisi sattumia tai marjoja seassa, vai onko ylipäätään sellaisia? Olen nyt syönyt kyllästymiseen asti banaanin- ja vaniljanmakuisia jogurtteja, koska niissä ei ole sattumia, mutta olisi ihan mukava maistaa muitakin jogurtteja, enkä viitsisi ronklata jogurtista ensin sattumia pois montaa minuuttia ja sitten kuitenkin jatkuvasti pelätä että sinne jäi vielä niitä sekaan.
Kommentit (22)
Ainakin Luonto+ mangojogurtti on sileää. Yhtäkkiä en muista, onko muissa mauissa sattumia.
Lapsille suunnatut jogurtit ovat usein sileitä.
Ja se Valion kreikkalainen jogurtti (sininen purkki) ainakin sitruunan maulla on sileä.
Valion banaani ja vanilja litran purkeissa on ainakin sileitä.
Lohkeavat mustikkajugurtit ovat sileitä. Meillä menevät myös viilit. Lapsella voimakas aistiyliherkkyys ja asperger.
Kahvi, pikkupurkissa vain.
Kookos, olisko ollut Arlan?
Arlan proteiini jugurtit on sileitä, että hyvän makuisia, vaikka ovatkin proteiinijugurtteja
En tiennytkään että on näin paljon, kun olin lapsi, tuo banaani ja vanilja olivat ainoita, joissa ei ollut sattumia. Kiitos vastauksista! Saa sanoa lisääkin, jos jollekin tulee vielä mieleen =)
Ap
Jos olisi ruskean kastikkeen makuista jugurttia jossa perunanpaloja niin ostaisin.
Aivan, sen unohdin tuosta aloituksesta, että haen mieluiten isoja purkkeja, jos niiden ja pienten purkkien välillä on eroja sileydessä.
Joku sanoi, että lapsella on aistiyliherkkyys, näkyykö se muilla tavoin? Olen ajatellut että minulla voisi olla, koska en siedä kovia ääniä, naurahduksia, yskäisyjä ym. ääniä lähelläni enkä voi sietää tietynlaista materiaalia vaatteissa.
Ap
Sittarin K-jugurtit ova vetelää litkua. Ei marjoista tietoakaan. Meillä on juuri nyt näitä, kun halvalla sai, mutta jatkossa ei osta, koska itse tykkään, että joukossa on hedelmälihaa.
Eikö ne Perinteinen-merkin jogurtit oo kaikki sileitä?
Mistä kaupoista tuota Perineinen-merkkiä saa? Silloin ainakin kun olin lapsi, banaani ja vanilja olivat ainoat, jotka olivat sileitä. En ole Prismassa nähnyt näitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kahvi, pikkupurkissa vain.
Kookos, olisko ollut Arlan?
Sitä kahvijogurttia oli vähän aikaa sitten semmoisissa isoissa pöniköissä, onkohan vielä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaupoista tuota Perineinen-merkkiä saa? Silloin ainakin kun olin lapsi, banaani ja vanilja olivat ainoat, jotka olivat sileitä. En ole Prismassa nähnyt näitä.
Ap
Ainakin täällä on ihan k- ja s-kaupoissa kaikkialla. En ole kaikkia makuja maistanut mutta appelsiini-mango on ainakin sileää ja sama kuvitelma olis että se päärynä on sileää. Luulin että ne ois kaikki mutta voi olla etteivät olekaan.
Etkö siis ole koko ikänäsi maistanut mitään muita makuja kun noita vaniljaa ja banaania joita olet syönyt lapsesta asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ainakin täällä on ihan k- ja s-kaupoissa kaikkialla. En ole kaikkia makuja maistanut mutta appelsiini-mango on ainakin sileää ja sama kuvitelma olis että se päärynä on sileää. Luulin että ne ois kaikki mutta voi olla etteivät olekaan.
Etkö siis ole koko ikänäsi maistanut mitään muita makuja kun noita vaniljaa ja banaania joita olet syönyt lapsesta asti?
Pitää sitten katsoa, josko löytyisi. Olen kyllä maistanut niitä muitakin makuja, juuri siksi tiedänkin että niissä niitä paloja on, tai ainakin oli.
Ap
Valiollahan on kokonainen tuoteperhe Valio Sileä Jogurtteja. Prismoista luulisi löytyvän. Ainakin mango, päärynä, vadelma.
Ålands meijerietin Tyrni-vanilja.
Arlan perinteinen mango appelsiini jogurtti
Melkein kaikki, paitsi halvimmat 20 sentin marjajogurtit.