Saara Aallon big announcement 19.6
Veikkauksia siitä mikä se on?
TTK tulee taas. Onko hän menossa siihen?
Kommentit (457)
Eipä ole maailmantähden tekeleitä radiossa soinut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surullinen alamäki menossa. Nyt lehdet kirjoittaa Sari Aallosta, eikä kukaan edes pihahtanut Saarasta mitään. Rekka ei päässyt lehtiin ja keikasta ollaan hiiren hiljaa.
Miksi sinä et ole hiiren hiljaa?
No, mitäs muuta Järvenpäähän kuuluu? Eikö ollut tällä kertaa niin hunajainen homecoming, onko ilmapiiri muuttunut Suomessa? Sellaista elämä oikeasti on: isoja juttuja jaksaa aikansa kuunnella, sitten ratkaisee vain ne tekemiset, jotka ei ole puheiden tasolla lainkaan.
Kiukkusäkki, viekää vaikka koiria ulos! Palsta kiinni ja sitä kuuluisaa positiivisuutta kehittämään.
Sulla on ideat ihan loppu, toistelet muiden kirjoittamia kommentteja, jos et ole itse tätä havainnut.
Kuulin just, että 7 v. tuttu tyttö fanittaa Saaraa. Ei enempää kommentoitavaa.
Yks superfani kiehuu täällä omissa liemissään siks, että Aallon serkusta ei keskusteltaisi. Siksi pitää nostaa tätä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara Aallon vaikea valinta: Adam Lambert vai oma sisko?
JaaVirpi Valtonen
VIIHDE 21.3.2013 10:42
Myös Suvi kilpailee Michael Monroen tiimissä kuten siskonsa edellisellä kaudella.”Menisin kyllä muuten Suvia katsomaan, mutta olin ostanut jo liput Adam Lambertin keikalle enkä voi luopua niistä”, Aalto jutteli helsinkiläisen Cime Beauty Housen kauneusillassa.
18-vuotias Suvi esittää perjantaina ohjelmassa Carrie Underwoodin kappaleen nimeltä Undo It. Tähtivalmentajat valitsevat yhden kussakin ohjelmassa esiintyvistä tiimiläisistään jatkoon, ja jäljelle jääneistä vähemmän yleisöääniä saanut laulaja tippuu kisasta.
”Luotan siihen, että Suvi osaa hommansa. Olemme esiintyneet yhdessä paljon elämämme aikana ja tietenkin toivon, että voisimme tulevaisuudessakin tehdä juttuja yhdessä”, Aalto pohti.
SEURA. Näin Saara Aalto on kannustanut siskoaan.
Ja Saara ei kerinnyt Suvin rippijuhliin, niin vei Suvin lohdutukseksi musikaaliin, koska Saara rakastaa mysikaaleja ja myös Suvikin kai.Saara-hullu siis todellakin lukee uutta ja vanhaa Saara-aineistoa 24/7 ja kopioi sitä vauvapalstalle. Kuka terve ihminen käyttää kaiken aikansa vihaamaansa ihmistä seuraten ja housut märkänä ilkeyksiä kirjoitellen?
Mitä ilkeyksiä. Saaran omia sanomisia.
Miltä tuntuu kun joku Saara hallitsee elämääsi?
Kiitos kysymästä. Tunnen itseni täyspäiseksi näitä lukiessani.
Saara-hullu pitää itseään täyspäisenä. Palstan paras vitsi.
Sä olet se kuuluisa saarahullu, understand?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Saaralla on niin valtavan tavattoman poikkeuksellisen kiire koko ajan?
Siksi, koska hän luulee, että kiire on trendikästä ja menestyvän ihmisen mitta. Siksi sitä kiirettä on oikein erityisesti korostettava, vaikka ei kiire oikeastaan olekaan.
Osaatko lukea muiden kuin Saara Aallon ajatuksia? Jos osaat, tiedät varmasti, että vihasi ja pahansuopuutesi on kaikkien mielestä lapsellista ja epätervettä.
Ja sinä sitten päätit ryhtyä kaikkien puolestapuhujaksi. Sinä ilmeisesti osaat lukea kaikkien ajatuksia ja tiedät kaikkien mielipiteet, koska ilmoitat, että lainaamasi kommentti on kaikkien mielestä osoitus vihasta ja pahansuopuudesta, ja se on lapsellista ja epätervettä.
Minä en ole samaa mieltä kanssasi, joten kommentiltasi putosi pohja pois. Olen itse asiassa samaa mieltä lainaamasi ja haukkumasi kommentoijan kanssa. Sori vaan.
Jospa jatkossa keskittyisit vain omiin mielipiteisiisi etkä yrittäisi tehostaa niitä noilla ”kaikki”- yleistyksillä.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä luulen että teitä ärsyttää kun ette saa pilkkaamisillanne painettua Saaraa alas maan rakoon. Ihan samoin kuin koulukiusaajia ärsyttää kun uhria ei saada tuhottua. Saara menee ja tekee välittämättä mitä paskaa lauotaan. :)
Saara itse on eräänlainen kiusaaja, koska omii asioita omaksi ansioikseen, vaikka ne eivät niitä ole. Esimerkkinä se ensimmäisten joukossa julkisesti lesbo Suomessa, tai ensimmäisten julkkisten joukossa esiin tullut lesbo tai miten se nyt menikään. Se oli törkeää ja tietämätöntä, ja tämä hyväkäs eli Saara käyttää vieläkin hyväkseen homoteemaa itsensä markkinointiin, kuten nyt teki Prideilla. Siinä suhteessa hän on kyllä lähes ainutlaatuinen.
On täysin muitten henkilöitten ansiota, että Suomessakin voi olla julkisesti sitä mitä on, Saara ja puolisonsa eivät ole millään lailla edes mitään esikuvia, mutta hän itse niin kuvittelee ja sanoo haastatteluissakin. Eikö tuollainen ole pelkkää mahtailua ja itsekorostusta vailla totuutta?
Tossa Saarassa on hämäävintä se, kun hän sanoo vaikka mitä sellaista mikä ei oo totta. Kaiken maailman suursuosiot siellä sun täällä ja toi, että on joku esikuva homoudessa. Siis noihan ei oo oikeesti noin, mut miten hän sit voi toistaa noita juttujaan ihan pokkana? Onkohan sillä joku todellisuuden taju jotenkin hämärtynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä luulen että teitä ärsyttää kun ette saa pilkkaamisillanne painettua Saaraa alas maan rakoon. Ihan samoin kuin koulukiusaajia ärsyttää kun uhria ei saada tuhottua. Saara menee ja tekee välittämättä mitä paskaa lauotaan. :)
Saara itse on eräänlainen kiusaaja, koska omii asioita omaksi ansioikseen, vaikka ne eivät niitä ole. Esimerkkinä se ensimmäisten joukossa julkisesti lesbo Suomessa, tai ensimmäisten julkkisten joukossa esiin tullut lesbo tai miten se nyt menikään. Se oli törkeää ja tietämätöntä, ja tämä hyväkäs eli Saara käyttää vieläkin hyväkseen homoteemaa itsensä markkinointiin, kuten nyt teki Prideilla. Siinä suhteessa hän on kyllä lähes ainutlaatuinen.
On täysin muitten henkilöitten ansiota, että Suomessakin voi olla julkisesti sitä mitä on, Saara ja puolisonsa eivät ole millään lailla edes mitään esikuvia, mutta hän itse niin kuvittelee ja sanoo haastatteluissakin. Eikö tuollainen ole pelkkää mahtailua ja itsekorostusta vailla totuutta?
Se on öykkäröintiä ja sitä että ottaa törkeästi kunnian muiden teoista ja painaa muita alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän kuvaa Saara-hulluja hyvin: "mahtailua ja itsekorostusta vailla totuutta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin muitten henkilöitten ansiota, että Suomessakin voi olla julkisesti sitä mitä on, Saara ja puolisonsa eivät ole millään lailla edes mitään esikuvia, mutta hän itse niin kuvittelee ja sanoo haastatteluissakin. Eikö tuollainen ole pelkkää mahtailua ja itsekorostusta vailla totuutta?Tämähän kuvaa Saara-hulluja hyvin: "mahtailua ja itsekorostusta vailla totuutta".
Kuule saarahullu: Taas toistelet vaan muiden sanoja! Onko argumentit ihan loppu?
Olipa tosi big announcement happening: rekka, josta en nähnyt yhtään kuvaa. Oliko myös yhteiskonsertti jonkun ihailemansa kanssa jossakin, mistä en ole kuullut sanaakaan.
Yhden kuvan näin, missä oli sonnustautunut pinkkiin pölyhuiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin muitten henkilöitten ansiota, että Suomessakin voi olla julkisesti sitä mitä on, Saara ja puolisonsa eivät ole millään lailla edes mitään esikuvia, mutta hän itse niin kuvittelee ja sanoo haastatteluissakin. Eikö tuollainen ole pelkkää mahtailua ja itsekorostusta vailla totuutta?Tämähän kuvaa Saara-hulluja hyvin: "mahtailua ja itsekorostusta vailla totuutta".
Moi Meri! Onko Saara nokosilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule saarahullu: Taas toistelet vaan muiden sanoja! Onko argumentit ihan loppu?
Hyvä, sano sille suorat sanat! Arkumentit pöytää!
Miten se uusi sinkku on menestynyt? Onko noussut listalle?
Ootko muuten hullukka saanut potkut töistä?
Vierailija kirjoitti:
Ootko muuten hullukka saanut potkut töistä?
Saara ei tarvitse manageria enää. Nyt tavoitteena käytännön asiat ja jopa päivällisen valmistaminen Merille. Musasuunnitelmistaan ei puhu, joten ehkä Meri on sitten saanut potkut hommastaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten se uusi sinkku on menestynyt? Onko noussut listalle?
Tällä hetkellä spotifyn kärkipaikalla on nuoren tulokkaan Lukas Leonin biisi, joka on ollut top 3ssa julkaisustaan lähtien eli noin 3 viikkoa. Samaan aikaan julkaisi koko levyn, jonka jokainen biisi on kerännyt enemmän striimauksia kuin Saaran huhtikuussa julkaistun levyn biisit, poislukien euroviisuista tutut 3 kappaletta. Toinen näistä on uusi tulokas ja julkaisi esikoisensa, toinen on ollut alalla pitkään ja hakenut uralleen nostetta aina euroviisuja ja x factoria myöten, mutta ei se silti vaan oikeen lähde, vaikka on fanipohjaa aina brittejä ja kiinaa myöten.
Miksi sinä et ole hiiren hiljaa?