Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilasin sitten siskon häät (ihan käsittämätöntä)

Vierailija
16.06.2018 |

Siskon häitä siis juhlittiin tänään. Mieheni kanssa poistuimme viimeisten vieraiden joukossa. Ennen lähtöämme, siskoni vetäisi minut sivummalle ja alkoi tilittää, miten minä olin pilannut hänen suuren päivänsä juttelemalla vieraiden kanssa minun raskaudestani. Siskon mukaan se veti huomiota pois hänestä ja hänen elämänsä suurimmasta ja tärkeimmästä päivästä. En osannut tuossa tilanteessa sanoa muuta kuin anteeksi. Sisko kuitenkin tiesi raskaudestani eikö etukäteen ollut kieltänyt siitä puhumista. Minusta en tehnyt mitään väärää, tuntuu pahalta tuollainen syyllistäminen. Olin auttanut kuitenkin järjestelyissäkin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää Ap joku häiriintynyt kun on joka päivä jotain ihme tunnesekoilua tai muiden tunteitten hämmentämistä? 

Tämä sama sribentti on esiintynyt täällä vuosien ajan; kirjoittaa melko sujuvasti kyllä, mutta harvoin vakuuttavasti...

Vierailija
22/33 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää Ap joku häiriintynyt kun on joka päivä jotain ihme tunnesekoilua tai muiden tunteitten hämmentämistä? 

Kyllä, tällä palstalla tekee aloituksia vain yksi ihminen. Muita vaihtoehtoja ei yksinkertaisesti ole. Kukaan ei ole tainnut sanoa provoa vielä? Provo! Niin ja 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä olet käsittänätön! Olitko kenties kateellinen?

Vierailija kirjoitti:

Siskon häitä siis juhlittiin tänään. Mieheni kanssa poistuimme viimeisten vieraiden joukossa. Ennen lähtöämme, siskoni vetäisi minut sivummalle ja alkoi tilittää, miten minä olin pilannut hänen suuren päivänsä juttelemalla vieraiden kanssa minun raskaudestani. Siskon mukaan se veti huomiota pois hänestä ja hänen elämänsä suurimmasta ja tärkeimmästä päivästä. En osannut tuossa tilanteessa sanoa muuta kuin anteeksi. Sisko kuitenkin tiesi raskaudestani eikö etukäteen ollut kieltänyt siitä puhumista. Minusta en tehnyt mitään väärää, tuntuu pahalta tuollainen syyllistäminen. Olin auttanut kuitenkin järjestelyissäkin.

E

Vierailija
24/33 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai päätit kumminkin kertoa raskaudestasi vaikka sisko jo pari kuukautta kieltänyt? Et ottanut vinkkiä niistä aikaisemmista keskusteluista?

Eihän sisko ollut kieltänyt kertomasta, vasta jälkikäteen moitiskeli. Varmaan tosiaan ollut morsian hermostunut ja väsynyt kaikista häävalmisteluista, ja sitten purkanut sen siskoonsa. Toivottavasti hääyö korvasi kaiken. Aina eivät häät ole täydelliset, vaikka niihin niin paljon panostetaan.

Vierailija
25/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta jos joku kysyy raskaudesta, niin eikö siitä saisi puhua? Vai puhuitko koko ajan vaan tulevasta vauvasta?

En puhunut koko aikaa enkä mitenkään erityisesti tuonut aihetta esille tai mainostanut raskauttani. Kuitenkin monet kyselivät miten aiomme miehen kanssa järjestellä arkea ja miten paljon kumpikin hoitaa lasta kotona jne.

Ap

Miten paljon kumpikin hoitaa lasta? Tämäkö on keskustelunaihe vieraitten kanssa 🙄 lapsi ei edes vielä syntynyt? Porvoosta tuulee 😂

Vierailija
26/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta jos joku kysyy raskaudesta, niin eikö siitä saisi puhua? Vai puhuitko koko ajan vaan tulevasta vauvasta?

En puhunut koko aikaa enkä mitenkään erityisesti tuonut aihetta esille tai mainostanut raskauttani. Kuitenkin monet kyselivät miten aiomme miehen kanssa järjestellä arkea ja miten paljon kumpikin hoitaa lasta kotona jne.

Ap

Eipä tulisi kyllä mieleen kysellä raskaana olevalta juuri noita kysymyksiä. Miten aiotte järjestellä arkea ja kuinka paljon hoidatte lasta kotona.. Mitä.

Juuri näin 😂

Vierailija
27/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siskosi maholehmä  vai mistä moinen turhanpäiväinen  motkotus onko vain kateellinen.

Vierailija
28/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset aloitukset loppuu vasta kun lakkaatte kommentoimasta niihin. Tyyppi menee muualle hakemaan huomionsa.

Vierailija
29/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko Porvoossa häät näin aikaisin?

Vierailija
30/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut kohteliasta tehdä abortti ja osoittaa kunnioitusta siskon naimisiinmenon johdosta. Itsekästä ja typerää mennä pilaamaan toisen häät omalla raskaudellaan. Lapsia saa aina tehtyä uusia, mutta häitä ei saa kuin yhdet.

Vierailija
31/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on nykyään ihan paska! Ap:n kaltaiset mitättömyydet ovat pilanneet tämän. Olen pitänyt tätä sunnuntaiaamujeni huvina, mutta eihän tätä jaksa. Samoja typeriä aloituksia joka sunnuntai. No siirrynpä muiden harrastuksien pariin.

Vierailija
32/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuuko Porvoossa häät näin aikaisin?

Katsoitko monelta ja mikä päivä ap on aloitusviestinsä laittanut? Eli eilen illalla... Haloo.

Vierailija
33/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha...........erittäin vanha......ja oikea vastauskin on tälle. TOIMIT VÄÄRIN, nyt kannattaa tehdä abortti...niin voit vielä hyvittää asian

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme