Tuntuuko nämä mm-kisat teistä nyt muka ihan oikeilta, samanlaisilta kuin ennenkin
Kommentit (24)
Olen vähän myöhäisherännäinen jalkapallon suhteen. Mikä näissä kisoissa sitten on erilaista kuin ennen?
Ei. Sieltä puuttuu joitain maita, jotka on AINA ollut, sen lisäksi Afrikan maista tuntuu olevan normaalia enemmän. Jotenkin myös fiilis puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sieltä puuttuu joitain maita, jotka on AINA ollut, sen lisäksi Afrikan maista tuntuu olevan normaalia enemmän. Jotenkin myös fiilis puuttuu.
On tosiaan vaikea keksiä miksi... not
MM-kisat ovat aina vähän sellaisia hitaasti lämpeneviä. Kestävät kuitenkin kuukauden ja tunnelma kehittyy siinä samalla! Joka kerta hienot skabat.
Afrikan maita on kisoissa viisi, Euroopan maita 14. Että keitä tuolla on paljon?
Juu, tosin elämäni valon Hollannin puuttuminen tekee surulliseksi ja laittaa ajoittain itkettämään. Sitä tunteiden vuoristorataa, jota joskus kokenut Hollannin kelkassa en tule näissä kisoissa kokemaan. Seuraan nämä kisat vähän kuin kaivon pohjalta yksin pimeässä ja ylhäällä jossain pilkottaa pieni valonsäde, nämä kisat ilman Hollantia. Se valon pilkahdus tuntuu kuitenkin ihan tutulta.
Kukaan ei osaa sanoa, mikä kisoissa aina ollut maa puuttuu.
Hollanti ei todellakaan ole ollut joka kisoissa.
Ihan samalta tuntuu, vasta pari päivää mennytkin
Ihan normaalit kisat, tosin yksikään esiintyneistä jalkapallon suurmaista ei ole oikein ollut iskussa, ehkä Venäjää lukuunottamatta.
Mulle jäi mieleen 1998 kisat.
Studiossa vieraina K. Armstrong ja J. Rönkä.
Studioisäntää en nyt muista.
Mutta meininki oli hulvaton.
Oli kyllä hyvät pelit, kaikki katsoin.
Katson kyllä nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Katson kyllä nytkin.
Studioisäntänä oli tietenkin lapsenkasvoinen Ville Klinga. Kyllä ne nuo kisat on jotenkin itselläkin parhaiten muistissa mutta en huomaa mitään kummallista puutetta näidenkään kisojen tunnelmassa. Ei nämä tietenkään vielä kahden pelipäivän jälkeen samalta tunnukaan kuin kisat joita on ehtinyt seuraamaan viikkoja ja muistelemaan vuosia.
Kyllä nämäkin kisat tulevat sykähdyttämään otteluiden edetessä. Tulee vain aina nostalginen olo, että miten taaskin on mennyt neljä vuotta yhdessä hujauksessa.
Neljä vuotta sitten istuttiin äidin kanssa katsomassa Saksan näytöstä. Kahdeksan vuotta sitten juhlin ikisuosikkini Espanjan voittoa nakkikioskilla :). Kaksitoista vuotta sitten katselin kisoja Saksassa ystäväni luona - en ole nähnyt häntä sen jälkeen. Kuusitoista vuotta sitten olin juuri kirjoittanut ja olin lähdössä maailmanympärimatkalla elokuussa.
Missäköhän lienen neljän vuoden päästä - viittä vaille 40-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
MM-kisat ovat aina vähän sellaisia hitaasti lämpeneviä. Kestävät kuitenkin kuukauden ja tunnelma kehittyy siinä samalla! Joka kerta hienot skabat.
Ei helvetti, kestääkö ne kuukauden?!:(
Niitä kisoja ei voi voittaa, jotka katsoit kouluikäisenä loputtoman pitkän kesäloman ajankuluksi, kun vanhemmat olivat töissä ja asunto yksin sinun. Kaikista kisoista sen jälkeen on puuttunut se jokin etkä ehkä tiedä oikein, mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti, kestääkö ne kuukauden?!:(
Kyllä. Ihanaa! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson kyllä nytkin.Studioisäntänä oli tietenkin lapsenkasvoinen Ville Klinga. Kyllä ne nuo kisat on jotenkin itselläkin parhaiten muistissa mutta en huomaa mitään kummallista puutetta näidenkään kisojen tunnelmassa. Ei nämä tietenkään vielä kahden pelipäivän jälkeen samalta tunnukaan kuin kisat joita on ehtinyt seuraamaan viikkoja ja muistelemaan vuosia.
Niin olikin, kiitos.
Armstrong "kauhia mokka" ;)
Toista oli 86!