Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Se on TORSTI, SYYSmamerot! ***

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuu, hui, onneksi ei käynyt kuinkaan, hyvä että kontrollia kuiteskin. Plaah, aina ne keksii jotain, joskus liian iso maha, toisella liian pieni, toisella sf-mitat heittää ja kun ottaa toisen mittaajan niin onkin ok...

Pikasesti tahdon ilmoittaa, että kyllä se kesä meillekin tulee tänne napapiirille. Lumet sulaa vauhdilla ja paljon sulaa jo :) Etuoven rinteessa on jo akileijan alkuja ja jotain muuta, mikä valloittaa kaikki kukkapenkit. Isot auratut ja kolatutkin penkat ovat saaneet kyytiä viime viikkoina, kipii! Jos viikonloppuna ahkeroisi kuntoilun vuoksi lapion kanssa ja hajoittelisi valleja. Huvi ja hyöty ja naapurien kummat katseet :D

Minä odotan jännissäni huomista, viimeinen punnitus työpaikan laihisryhmässä, kuvittelen saavuttaneeni edes sen painon missä oli viime punnituksessa, milloin lie, leivä repsahdus kuukauden ajan ;) Mutta nyt oon kirjannut kaiken ylös, hyvä minä ja vielä rehellisesti! Yli menee välillä, mutta kirjaan silti.

Kullanmurut ovat päiväkodissa pari päivää, kun pph joutuu menee sinne aina jos itsellä lapsia vähempi ja hoitajista pula pkodilla. Isompi tykkää, pienempi jäi kamalsti itkeen aamulla, teki pahaa jättää. Onneksi oma hoitja tuli varmaan ihan muutaman minuutin sisään. Harmi kun ei ollut enää hakiessa paikalla. Ihanaa kun täälläkin on reilusti yli +10 ja lapset saa olla jo välikausipuku päällä. Nyttynenkin liikkuu enempi kun ei kauhee eskimovarustus päällä ja taipuu johonkin suuntaan :D

Mutta jospas viikonloppuna pääsisin taas seuraanne paremmin. kauniita unia!

Tuttelituu

Vierailija
22/24 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua Kukkuu! Pelästyit varmaan julmetusti. Vauva vatsasssa ei tosiaankaan halua kolareita, isoja eikä pieniä. Onneksi ei käynyt pahemmin!

Antsan neuvola olisi ollut maanantaina :( Tajusin asian tänä aamuna. Uusi aika on sitten 8.5 ja silloin tämä äitykkä onkin juuri tuolla rapakon takana...Ensi torstaina lähtö siis..

G: Meillä ei ehkäisyä sen enempiä enää tarvita, kun mies kävi sterilisaatiossa. Suosittelen, jos lapsiluku on varmasti täynnä. Hiukan haikealta tietysti tuntui. Niin..helppohan tässä on suositella, mies kärsi viikon tuskallisista kivuista jälkeen päin ;) Onneksi on nyt jo kunnossa (jota en tosin voi sanoa meidän vällyelämästämme.. :( Tiedä häntä, mikä meilläkin taas mättää, väsymys ja stressi ja vaikka mikä (Miten niin asiasta toiseen?)

Huomenna naamiaiset siis isommilla lapsilla. Tekaisimme puvut, eikä se ollut edes vaikeata :) Leikkasin pahvilaatikon siten, että poika sai siitä robottipuvun, mies ruiskutti sen hopeanharmaalla värillä. Jääkiekkokypärä ja polvisuojukset päällystettiin folion ja ilmastointiteipin avulla ja päähän peililasit. Tytöllä olikin jo siivet valmiina vanhasta keiujukaispuvustaan. Päälle vain sininen minihame ja pusero ja muutama muu verme, hiuksiin pois pestävää, punaista discohiusväriä ja Magic Winx-keiju on valmis.

Kauniita unia kaikille!

SaaMa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas ulkona kaikesta täällä pinossa, olen kyllä silmäillyt.

Tämänpäiväiset jo vähän tarkemmin. Ystäväni lähti tänään takaisin " huojuvaan taloon" lapsensa kanssa .. Tuntuu NIIN pahalta. Minä varmaan kärsin nyt jostain myötätunto-traumasta koska olen ollut kovin itkuinen illan. En tiedä. Ystävän tilanne vaan jatkuu vaikeana - onneksi sai täällä kuitenkin hetken levähtää ja kerätä voimia. Kuten arvelin, ensin ei kauheasti halunnut jutella mutta kyllä sitten olen suurena korvana ja olkapäänäkin saanut olla. Hyvä niin.

Tietty, nyt kun olen itse tsempannut nämä muutamat päivät, niin luonnollista kai se, että itsekin vähän väsähtää. Elämä kolhii niin julmalla tavalla vain joskus. Onneksi ystäväni tietää että aina tännekin voi palata jos siltä tuntuu. Ja minun huoleni helpotti, kun sain tietää että ystäväni voi mennä myös vanhempiensa luokse nyt jatkossa (kun sekin oli vähän epäselvää .. hommat vaan niin solmussa moneen suuntaan, huoh).

Sorry, omaa napaa näin aluksi :( Ihanaa palata teidän pariin.

Kukkuun kolari kuulosti hurjalta. Onneksi Ihmevauvalle ja sinulle ei käynyt kuinkaan! Toivottavasti tuo inhottava korvaushomma selkiytyy, tsemppiä!

VappuG täällä kaiketi ollut menossa. No joo, eipä tässä ole edes muistanut että vappukin tulee. Olemme vain kotosalla. Mies rakentelee uutta terassia (kaveripariskunta tulossa talkoisiin). Vappupäivänä vietämme naapureiden kanssa brunssia. Me tykkäämme kovasti suolaisista vappuherkuista. Tippaleivät ja munkit eivät uppoa. Eikä oikein simakaan. Kuohuviini kyllä maistuu :)

Ynis, minäkään en ole auringonpalvoja. En jaksa lojua kauaa auringossa. Ahdistaa ja tulee liian kuuma. Tykkään istuskella varjossa mieluummin.

Aavisko esitti sen ehkäisyG:n. Meillä käytössä ihan kumit. Toimineet ihan jees tässä hetkessä. Kun libido täälläkin hiukka hukassa (ja tsemppiä Mantelille edelleen ihmissuhde-asioissa! Myötäeläen täällä!)

Jatu, ihanaa että pojalla kaikki OK :)

Ankkikselle piti vielä toivotella onnea uudesta työpaikasta. Hieno homma :)

Lähdenpä nukkumaan. Olen jotenkin hirveän väsynyt. Sain itkettyä pahimman ahdistuksen äsken miehelleni. Ystäväni vain on edelleen mielessäni niin kovin. Pahoittelen jos jankkaan siitä täällä! Hän vain on kuin sisko minulle, ollut länsä elämässäni niin kauan ja jotenkin tuo mitä hän käy läpi, tuntuu niin voimallisesti myös minussa.

Hyvää yötä!

Alli

Vierailija
24/24 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsulle, että todella typerää kommentointia lääkäriltä. Kannattaisiko neuvolalääkärinä vaikka lukea Keltikangas-Järvisen " Temperamentti" . Anna mennä vaan toisesta korvasta ulos tuo kommentti!

Alli