Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei minä taas! (se jolta maanantaina leikattiin hammas pois)

Vierailija
27.04.2006 |

Eihän asiaan kuulu, että tulee jatkuvasti tuolta kuopasta pahanmakuista nestettä???

Pitäiskään minun ottaa yhteyttä päivystykseen?

Sattuu vieläkin kovasti, mikä kyllä on ymmärrettävää kun luustakin rusahti palanen irti....

En vain millään viittis maksaa paria kymppiä lisää hammaslääkäriin. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppo on onneksi vielä pysynyt paikallaan. Tosin en ole uskaltanut syödä mitään. Olen vain juonut nesteitä paljon...

Vierailija
2/10 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti ainakin varovasti sellaisella purskutella (tai ei purskutella mutta hiukka huljoa suussa) ettei haava lähde tulehtumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hampaanpoiston jälkeen on kyllä pitkään kipeänä koko kalusto, jos on kovasti jouduttu repimään... ota särkylääkettä ja koita jaksella!oliko kyseessä siis viisarin poisto?

Vierailija
4/10 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin siellä tais olla sitten jotain tulehdusta vielä...

Vierailija
5/10 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä auttanut vaan poistokuopasta alkoi tulla karseen hajuista nestettä/mätää! Menin lääkäriin ja tulehtunuthan se poistokuoppa oli. Laitettiin lääkesuppo siihen kuoppaan muutamaksi päiväksi ja siitä se sitten parani vähitellen. Sullakin ap. on varmasti tulehtunut se kuoppa..

Vierailija
6/10 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen lääke sinne kuoppaan olisi ollut parempi ensin ja sitten perään tavallinen antibioottikuuri.

Vierailija
7/10 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa. Eiköhän se antibiootti kuitenkin pure...

Vierailija
8/10 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos tulehtuu niin vain paikallinen hoito auttaa, kuurilla hoidetaan " korvienväliä" . Koita jaksaa kipua ja huomenna lääkäriin, mars!

Vierailija
9/10 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa poistettiin kaksi viisaudenhammasta kerralla leikkaamalla.

Sain samantien antibioottikuurin. Mutta viikon kuluttua leikkauksesta oli tuo että suu maistui ihan mädältä ja suu ei meinannut aueta kunnolla ja söin kipulääkkeitä karmeita määriä kun ei auttanut muuten.

kävin sitten särkypäivystyksessä ja mitään pahempaa tulehdusta ei ollut. Joten käsky vaan jatkaa antibiootti loppuun ja syödä särkylääkkeitä.

Tikinpoisto vajaa viikko tämän jälkeen ja samat oireet oli edelleen ja samat kommentit tuli taas.. Joten ei aina merkkaa tulehdusta tms..

tsemppiä kyl se menee vielä ohi =)

PS. Itselläni ei auttanut panadol kipuun mutta ibuprofeiini auttoi..

Kannattaa kokeilla eri lääkkeitä jos ei auta

Vierailija:

Eihän asiaan kuulu, että tulee jatkuvasti tuolta kuopasta pahanmakuista nestettä???

Pitäiskään minun ottaa yhteyttä päivystykseen?

Sattuu vieläkin kovasti, mikä kyllä on ymmärrettävää kun luustakin rusahti palanen irti....

En vain millään viittis maksaa paria kymppiä lisää hammaslääkäriin. :(

Vierailija
10/10 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri sanoi, että kun tuo haava on niin iso, niin se tuppo ei välttämättä kauaa pysy paikallaan ja 2 päivää sen pitäis vaikuttaa tuolla kuopassa...

Se hyytymä oli irronnut sieltä kuopasta, vaikka olen kyllä yrittänyt varovaisesti olla. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän