Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään samaa ongelmaa, kuin mulla? Kaikki t-paidat ovat huonon näköisiä?

Vierailija
16.06.2018 |

Eli oon nuorehko mies ja aika pieni kokoinen ja siro luustoltani.
Pituutta on 172cm ja paino n. 63kg.
Näiden lisäksi luustoni on tosiaankin siro ja kaponen.
Asiaa pahentaa vielä se, että olen aika pitkä jalkainen. Jalan sisämitta n. 87cm.
Eli housuja löytyy hyvin ja m kokokin menee hyvin.

Mutta t paidat ovat ongelma.
S olisi varmaankin kokoni, mutta lähes jokainen s koon paita oon liian pitkä lyhyen selkäni takia ja näyttää tosi telttamaiselta ja jos tosiaan olen t paidassa ja annan sen roikkua housujen päällä niin näytän ihan hirveältä risukädeltä ja anorektisen laihalta ja lituskaiselta.
Jotenkin paidat saavat näyttämään minut entistä laihemmalta.
Parhaimmalta mielestäni näyttää se, kun ostan m koon paidan ja tungen sen housuihin.

Tuolla tavalla paita on sopivan tuntuinen ja jotenkin vähän väljempi paita saa näyttämään minut lihaksikkaammalta.

Tämä kuitenkin on todella pappamaisen näköistä :(

Tämä ongelma on paisunut siihen, etten kehtaa ulkona t paidassa ollenkaan vaan pidän hupparia kesäaikaan.
Eli huppari, shortsit ja t paita kesäisin..

Eli jos liikun t paidassa ja se roikkuu housujen päällä niin näytän todella laihalta ja poikamaiselta.

Jos taas tungen housuihin sen niin näytän pappaimaiselta.
Onko kellään samaa ongelmaa entä miten olette ratkaisseet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minulla on noin. Eli, nyt kun meen ostoksille, katson, että ne paidat on vähän lyhytmallisempia.

Vierailija
2/5 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta teinimallistosta lyhyempiä paitoja, vaikka 160 cm. Esim. urheilumerkeissä on samat kuvat oli sitten lasten tai aikuisten paita. Voit leikata kokolapun pois jos se jotenkin hävettää ;)

Terv. laiha keski-ikäinen nainen, joka käyttää usein lasten kokoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan käynyt oikeassa kaupassa? Kuulostaa että slim- mitoitus voisi olla sopiva.

Vierailija
4/5 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, käy ihmeessä lyhennyttämässä paitasi helmat ompelijalla. Ei ole mitenkään ylivoimaisen kallista. Harvempi tavallinen ihminen on malliltaan sellainen, että heittämällä ihan kaikki kaupan valmisvaatteet istuvat niin kuin pitää.

Vierailija
5/5 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, osta teinimallistosta, sieltä löytyy sun kropalle sopivampi. Aikuisten miesten vaatteet on usein mitotettu isomahaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan