Postin punaiset kuoret!
Minkä ihmeen takia posti edes kehtaa laittaa postilaatikoihin/luukkuihin noita niin muka käteviä joulukorttikuoria, kun ei niiden kautta löydä perille edes satunnaiset onnittelukortit! Miksi kukaan viitsisi maksaa postimaksuja useaan joulukorttiin, kun varmaankin koko punainen kuori sisältöineen menisi hukkaan.. En lähetä joulukortteja postitse, pyh!
Kommentit (15)
Valita postiin.
On katsos meitäkin, jotka tykkäävät palvelusta.
Jaa, täytynee tilata taksi ja lähteä täältä Helsingistä viemään yksi kortti Utsjoelle.
Kukahan sen maksaa...
Vierailija kirjoitti:
Valita postiin.
On katsos meitäkin, jotka tykkäävät palvelusta.
Wau, sun mielestä on siis palvelua se, että maksat kotiinkuljetuksesta, joka ei koskaan löydä perille ( osoitetiedot oikein ja selkeästi esillä ), tai sen siirtyminen paikasta A, paikkaan B, saman kaupungin sisällä kestää useamman viikon? No mutta, kiva kun tykkäät 👍🏻
Ovatko kuoret väärän värisiä vai mikä tässä nyt erityisesti loukkaa ap:ta?
Ja kuule, ei sitä kuorta ole pakko käyttää.
Kortit voi laittaa ihan ilmankin lähtemään.
Ai niin, mutta kun posti on niin julmettoman hävytön muutenkin HYI HÄVETKÖÖN!!
Mä en ymmärtänyt aloituksesta mitään. Kuori on tarkoitettu joulukorteille, ei muulle postille.
Saako kysyä, että lähteekö ne kortit heti lähipäivinä vai vasta lähempänä joulua, jos nyt laittaa punaisen kuoren postiin? Meinaan että on vähän liian aikaista, mutta kortit valmiina.
Wau, sun mielestä on siis palvelua se, että maksat kotiinkuljetuksesta, joka ei koskaan löydä perille ( osoitetiedot oikein ja selkeästi esillä ), tai sen siirtyminen paikasta A, paikkaan B, saman kaupungin sisällä kestää useamman viikon? No mutta, kiva kun tykkäät 👍🏻[/quote]
Ymmärrän tuon, huonoksi on mennyt.
Mutta jos saa huonoa/ olematonta palvelua, niin voi valittaa.
Se sitten joko auttaa tai ei.
Ja kyllä, olen saanut myös hyvää palvelua ( vaikka sinä et sitä suostuisikaan uskomaan).
Että WAU😇
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä, että lähteekö ne kortit heti lähipäivinä vai vasta lähempänä joulua, jos nyt laittaa punaisen kuoren postiin? Meinaan että on vähän liian aikaista, mutta kortit valmiina.
Kuoressa on päivämäärät;
13.2. mennessä 1,40€ ja viimeist. 18.12.
mennessä 2,10€.
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikkona aletaan jakaa kuorien postikortteja. Eli kannattaa pikimmiten postittaa ennen kuin alkaa korttien ruuhka-aika, koska silloin voi jako venyä jopa joulun yli.
Ap:
Laita postilaatikkoosi lappu;
EI punaisia kuoria!
Enpä haluaisi olla ap:n tuttu.
Kauhea yrmy...
Niin sitä se teettää, "kiitos" Internet sun muut.
Eihän "kukaan" enää edes lähetä kortteja...
Minulle ei ole tullut postissa tuota punaista kuorta. Mistä sellaisen saisin?
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei ole tullut postissa tuota punaista kuorta. Mistä sellaisen saisin?
Niitä saa postien toimipisteistä.
Älä sitten.
Oliko muuta?