Ilmavoimat 100v - mitä turhuutta!!
Kommentit (24)
Hienolta näytti kun se laskuvarjohyppääjä lenteli Suomenlipun kanssa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika ylpeä meidän tytöistä ja pojista, jotka turvaavat Suomen ilmatilaa.
Kaikki jotka ovat eri mieltä, voivat poistua Ruotsiin, Venäjälle, Iraniin tai ihan mihin muuhun valtioon ikinä haikailevatkin.
Voi jos kuule lukisit asioista, niin aika pian sinullekkin selviäisi, että Suomen tulevilla (ja menneillä) hävittäjä hankinnoilla ei ollut eikä ole mitään todellista tekemistä ilmatilan puolustuksen kanssa. Suomi on jättänyt tekemättä todella merkittäviä (maanpuolustukselle elintärkeitä) ilmatorjuntaohjusten päivityksiä ja noilla rahoilla hankkinut erittäin kallista hyökkäysaseistoa Hornetteihin. Kyllä tässä suojellaan aseyrityksiä ja Yhdysvaltojen sotilasmahtia eikä mitään isänmaata.
Huoh! Taas täällä ovat r***ätrollit tekemässä sitä työtä, mihin heidät on palkattu. Menkää pois, teidät on nähty!
Henkisesti pahoinvoiva äärioikeisto hermostuu kun tajuaa, miten hataralla pohjalla omatietopohja on. Sen jälkeen ei osata enää hokea mitään muuta kuin ryssäryssäryssä.. joskus ehkä vihervassari sitä ja tätä. Kukaan ei halua kyseenalaistaa jonkinlaisen maanpuolustuksen tarpeellisuutta. Mutta se pitää kyseenalaistaa, onko järkevää ostaa erittäin kalliita hävittäjä-lentokoneita. Verorahat menee aseyrityksille samalla, kun pienellä rahalla voitaisiin saada oikeasti toimiva ilmatorjunta-järjestelmä, jota ei voi käyttää Lähi-Idässä sotimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Man's Job kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika ylpeä meidän tytöistä ja pojista, jotka turvaavat Suomen ilmatilaa.
Kaikki jotka ovat eri mieltä, voivat poistua Ruotsiin, Venäjälle, Iraniin tai ihan mihin muuhun valtioon ikinä haikailevatkin.
Suomessa tuskin on yhtään naislentäjää..
Haista home.
Suomessa on naisia ympäri armeijan erilaisissa tehtävissä, joista sinulla ei ole mitään hajua.
Suomen armeija on maailman tasa-arvoisin armeija.
Ehkä Israelin jälkeen.
Juu, mutta ei lentäjinä.
Itse olen sitä mieltä että tuo tapahtuma on loistava juttu ja itseä harmittaa kun en pääse paikan päälle katsomaan. Hienoja laitteita nuo hävittäjät!